IKM uke 49

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av FruFrøken, 9 Nov 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. FruFrøken Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Vi som prøver :)

Jeg har ikke så stor tro på at disse dagene går fort:hilarious::hilarious::hilarious:

• Enig Enig x 1
    • Morsom Morsom x 1
  2. Sommerfryd91 Flørter med forumet

Jeg som trodde jeg peaket i går, fikk enda sterkere test nå :bored: Da har jeg kanskje EL i morgen istedet, og ikke superkort topp denne gangen. Jaja det kan vel variere litt fra syklus til syklus.. ah, tiden mot dpo blir lenger og lenger :hilarious:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  3. Babydream2022 Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Påskeliljene 2022 ❤️

Ser ut til at det blir sen EL på meg denne runden. Monitoren viser fortsatt kun Høy. Godt en har mye å gjøre hjemme med oppussing så en slipper å tenke så mye på all denne testingen.

4. Sommerfryd91 Flørter med forumet

Har aldri brukt monitor, men skal den vise høyere enn Høy? Har lest at etter at testene er positive, så begynner prosessen mot EL. Testene kan være positive i flere dager uten at det påvirker om eggløsningen kommer. :)

5. Babydream2022 Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Påskeliljene 2022 ❤️

Ja, den skal vise Max, og da viser den max i 2 dager og da er EL iløpet av da sånn jeg har forstått det. Men utifra de testene så er de fortsatt veldig svake så har begynt å miste litt troa denne pp

6. Sommerfryd91 Flørter med forumet

Ah, skjønner. Håper den kommer snart :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. FruFrøken Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Vi som prøver :)

Nå tok jeg en test, på egentlig ikke noe konsentrert urin. Tenkte egentlig ikke at det var noe vits, men fikk DEN streken:woot:
    Såååå, da er jeg ikke en dpo men har eggløsning i morgen først:hilarious:

• Optimistisk Optimistisk x 3
    • Vinner Vinner x 1
  8. Morell88 Forelsket i forumet

Noen som vet hvorfor jeg ikke får høyere enn 1,13 når teststreken er tydelig sterkere enn kontrollstreken? Er det fordi jeg ikke bruker Premom sine egne teststrips?:wideyed:

Vedlagte filer:

9. Sommerfryd91 Flørter med forumet

Samme som meg da :hilarious: lett å la seg lure denne runden gitt :p

10. FruFrøken Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Vi som prøver :)

Man trenger ikke bry seg så mye om tallene, den der er jo TYDELIG positiv:p
    Nei, skal vist ikke være enkelt!:dead: Men jeg er glad uansett jeg altså! Bedre med tydelig el enn muligens-el-har-vært:hilarious: 2 dager forsinka, men pytt,pytt:wtf: Kroppen har virkelig oppført seg merkelig denne runden:eek:

• Optimistisk Optimistisk x 1
  11. Sommerfryd91 Flørter med forumet

Premom er ikke alltid enig med meg heller, men går den over 1 så betyr det vel at den er sterkere enn teststreken = positiv :happy: Opplever også at kontrollstreken ikke er like sterk på alle testene.

• Informativ Informativ x 1
    Last edited: 25 Nov 2021 kl 15:45
  12. Sommerfryd91 Flørter med forumet

Ja sant, greit å følge med med testing hvertfall! Kanskje den tuller med oss pga. kjemisk forrige :bored: Jaja, NÅ kommer den vel i morgen! :D

13. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Så deilig med en bekreftelse :happy:

14. Nicoline90 Glad i forumet Vi som prøver :)

Fikk tilbud om å ta dose 3 av koronavaksine i morgen.. 3dpo. Er heldigvis litt hanglete enda så den blir utsatt litt. Kommer til å ta den, men frista lite i dpo land

15. Nicoline90 Glad i forumet Vi som prøver :)

Den er jo positiv da:D syns den ofte måler styrke litt feil

• Enig Enig x 1
  16. FruFrøken Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Vi som prøver :)

Det kan fort hende ja, har egentlig ikke tenkt over det. Er jo bare 3,5 mnd siden pilleslutt, så har skylt litt på det. El på cd 25,19 og nå 21, så ikke rart man blir forvirra:wtf:

17. Sommerfryd91 Flørter med forumet

Hehe ja blir forvirrende det der. Får håpe det blir siste gang du må forholde deg til det på en stund :rolleyes:

18. Morell88 Forelsket i forumet

Når regner dere DPO? Er ikke eggløsning ca dagen etter peak? Da vil vel 1 dpo være på lørdag?
    Endelig snakker vi skikkelig peak. Aldri vært over 1,4. Kanskje det bringer litt mer håp over denne PP’en?:shy::nailbiting:

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 4
  19. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Premom vil fortelle deg når 1dpo er, men ja dagen etter EL som vanligvis er dagen etter peak, så på lørdag.

• Liker Liker x 1
  20. Junijuli Forelsket i forumet Oktoberfruene 2018

Tror vi fortsatt ikke el har vært? :confused: Så utrolig kjedelig å kun få 0

Vedlagte filer:

Del denne siden