IKM uke 49

Er det mangen her som tenker å teste for El? Kontroll- og planleggingsfreaken i meg tenker "jaaa, bestill!!", men dette er jo vårt første forsøk, så har litt lyst å ha et avslappa forhold til og o_O
Har kun hatt tr to gongar siden p-pilleslutt, og syklusen har vert litt lengre enn det eg håpa (33 dagar, så er vel ikkje så lenge egentlig..), så har laga meg ein tanke om at den vil sikkert bli kortare etter kvart:woot: Hate å ikkje veta.. :shifty:
 
Er det mangen her som tenker å teste for El? Kontroll- og planleggingsfreaken i meg tenker "jaaa, bestill!!", men dette er jo vårt første forsøk, så har litt lyst å ha et avslappa forhold til og o_O
Har kun hatt tr to gongar siden p-pilleslutt, og syklusen har vert litt lengre enn det eg håpa (33 dagar, så er vel ikkje så lenge egentlig..), så har laga meg ein tanke om at den vil sikkert bli kortare etter kvart:woot: Hate å ikkje veta.. :shifty:
Jeg skal teste for el, synes det er greit å se når egget slippes
 
CD10 og blinkende smilefjes på CB Advanced i dag, så da nærmer eggløsning seg :happy:
 
Jeg kjenner også stikking helt nederst slik som du. Det er slike stikkinger både i eggstokk og lenger nede jeg har kjent når jeg har tenkt at eggløsning er. Men aldri så tidlig! Kanskje kroppen kan være litt på styr i en tid etter MA/SA? Kjenner nå at jeg har lyst å prøve EL-test av ren nysgjerrighet, men har jo ikke noe slikt i hus. Begynte jo å spotte i lang tid før TR denne gangen også. Hvortid begynner du å teste tror du?

Søsteren min mener bestemt at hun har eggløsning like etter mens, så hadde jo vært gøy å finne det ut :)

Ja jeg fikk beskjed om at kroppen ville være rar etter MA, men jeg innbilte meg at det bare var første den første måneden:rolleyes:
Jeg pleier å merke el nøyaktig på dag 14 og har normalt 28 dagers sykluser. Men nå er det bare rot:hilarious:

jeg har jo 7 tester liggende... kanskje jeg skal springe å tisse på en nå? Og om den er helt blenda så tar jeg en ny på fredag kanskje?:)
 
Er det mangen her som tenker å teste for El? Kontroll- og planleggingsfreaken i meg tenker "jaaa, bestill!!", men dette er jo vårt første forsøk, så har litt lyst å ha et avslappa forhold til og o_O
Har kun hatt tr to gongar siden p-pilleslutt, og syklusen har vert litt lengre enn det eg håpa (33 dagar, så er vel ikkje så lenge egentlig..), så har laga meg ein tanke om at den vil sikkert bli kortare etter kvart:woot: Hate å ikkje veta.. :shifty:

Jeg føler jeg er ganske avslappet til prøvetiden, men synes eggløsningstester er veldig kjekt. Da går man i hvert fall ikke glipp av når eggløsningen kommer, for det kan jo variere :happy:
 
upload_2019-11-13_10-29-57.jpeg

Jeg måtte springe å teste nå:)
Og denne var ikke sååå langt unna positiv:D Så da blir det å teste hver dag fremover til den blir helt positiv:D:D
Må nok legge inn litt aksjer i kveld for å sikre litt:p
 
Er det bare meg, eller er det flere som får litt «lykkerus» av å se streker på tester, selv om det bare er el-test?
Tenk å sitte med en g-test med samme resultat om to-tre uker:love7 *drømme seg bort*
 
De sier jo det at tempen skal tas med en gang du våkner, for jo mer du er oppe å går joker unøyaktig blir temperaturen du skal måle. Så etter hva jeg har forstått så tar de tempen i sengen før de står opp. El tester kan tas når som heldt på døgnet

Tusen takk for svar, og beklager om jeg kommer med litt dumme spørsmål, men er helt ny på dette. :smiley-ashamed008
 
Er det mangen her som tenker å teste for El? Kontroll- og planleggingsfreaken i meg tenker "jaaa, bestill!!", men dette er jo vårt første forsøk, så har litt lyst å ha et avslappa forhold til og o_O
Har kun hatt tr to gongar siden p-pilleslutt, og syklusen har vert litt lengre enn det eg håpa (33 dagar, så er vel ikkje så lenge egentlig..), så har laga meg ein tanke om at den vil sikkert bli kortare etter kvart:woot: Hate å ikkje veta.. :shifty:

Jeg skal teste for EL denne gangen, første gang jeg prøver det. Dette blir pp3, og tenkte egentlig at vi skulle ta ting med ro, og at ting skjer når det skjer, men det var vist lettere sagt enn gjort. :sorry::happy:
 
Fem dager til el, litt sterkere el test i dagar blir en ny i morgen
 

Vedlegg

  • 43D8F349-BF18-43DC-8969-B941213D8F8E.png
    43D8F349-BF18-43DC-8969-B941213D8F8E.png
    65,3 KB · Visninger: 66
Er det bare meg, eller er det flere som får litt «lykkerus» av å se streker på tester, selv om det bare er el-test?
Tenk å sitte med en g-test med samme resultat om to-tre uker:love7 *drømme seg bort*
Jeg får å det, kanskje løpe å teste jeg å da


Jeg kjenner at jeg blir veldig inspirert, og må på utkikk etter noen EL-tester :joyful: Er det helt bak mål å prøve normal sine? :rolleyes:
 
Jeg prøvde de sist pp. De er møkk. Ble svak strek annenhver dag og blank de andre. Hørt flere si de er dårlige.

Ok, det gidder jeg ikke. Ser de har to ulike på apoteket. A1 og Metode. Hva skal man gå for? :)
 
Er det mangen her som tenker å teste for El? Kontroll- og planleggingsfreaken i meg tenker "jaaa, bestill!!", men dette er jo vårt første forsøk, så har litt lyst å ha et avslappa forhold til og o_O
Har kun hatt tr to gongar siden p-pilleslutt, og syklusen har vert litt lengre enn det eg håpa (33 dagar, så er vel ikkje så lenge egentlig..), så har laga meg ein tanke om at den vil sikkert bli kortare etter kvart:woot: Hate å ikkje veta.. :shifty:

Vi har prøvd siden mai og hadde en MA i september. Har hatt et avslappet forhold til denne eggløsningen hele veien og gått for samleie annenhver dag. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å blir nysgjerrig på når eggløsningen finner sted, kjenner jo så mye rart i kroppen. Hadde vært kjekt å vite hvortid de ulike symptomene finner sted. Så tester nok ut denne pp tenker jeg ;)
 
Hadde siste dag med mensen på lørdag, og i går (cd 9) hadde jeg plutselig lysebrun utflod. Må vel bare anta dette er rester? Pleier aldri å ha det da, det er alltid hardstop når jeg har mensen, og da er det liksom ikke noe mer.
 
Back
Topp