IKM uke 49

Tror jeg offisielt har gitt opp clearblue advanced nå- 3 testen jeg prøver som gir meg feilmelding og ingen tilbakemelding på fertilitet....

noen som har opplevd samme problem?? Eller vet hvorfor dette skjer?

Blinker testpinne symbolet eller er det fast? Aldri hatt problemer med den. Hverken vanlig eller Advanced. Enten gjør du noe feil eller så er det feil med holderen
 

Vedlegg

  • F5751FD0-7AE2-4DC8-9339-B587493EF29C.png
    F5751FD0-7AE2-4DC8-9339-B587493EF29C.png
    99,1 KB · Visninger: 38
Bondemamma85 - 34 - B5 - PP1 - EL 24/11 - IKM 8/12
Jeg står ikke på lista. Men ifølge appen min kalender er EL 19/11 og ikm 2/12 og appen premom sier EL 22/11 og ikm 6/12, men kan bare kopiere inn det jeg har skrevet først:)

Edit: så nå at jeg var på lista, jeg var så opphengt i at ikm var 2. eller 6.des, så jeg så bare på de:hilarious:
 
Min monitor viste plutselig bare boktegnet og leste på nett av hvis det ikke går bort etter 10 min er den defekt noe min dessverre var. Blinker den når du setter inn ny test og vil du skal starte på nytt? Jeg måtte kjøpe ny :wacky: men var i tillegg noen år gammel. Er din ny eller relativt ny ville jeg eventuelt klaget til de du kjøpte den fra. Kan forsåvidt prøve det uansett :happy:
Den var nylig kjøpt for noen dager siden. Etter god hjelp fra noen på forumet her så har jeg funnet ut hva jeg som ble gjort feil.. det var en stor brukerfeil fra min side, og jeg har nå fått fast smil etter å ha forstått hvordan det skal gjøres:)
 
Da fikk jeg fast smil etter lott trøbbel med å finne ut hvordan denne testen fungerte..
EL nå eller om en dag eller to:) :)

hiver med både billigtest strimlen fra i dag morges da den ikke var positiv og CB EL testen fra midt på dagen som var positiv, samt siste strimeltesten jeg tok nå nettopp som også viste seg å være positiv :)
 

Vedlegg

  • 4A0FEF73-13B5-4BB3-9CD4-4D8F779F59C3.jpeg
    4A0FEF73-13B5-4BB3-9CD4-4D8F779F59C3.jpeg
    28,7 KB · Visninger: 44
  • 47BE2FF5-6C5D-4F33-BF6A-F86A8F5A3FE7.jpeg
    47BE2FF5-6C5D-4F33-BF6A-F86A8F5A3FE7.jpeg
    9,8 KB · Visninger: 48
  • 27192EDD-CBA0-43EA-949C-E5FA03859BE0.jpeg
    27192EDD-CBA0-43EA-949C-E5FA03859BE0.jpeg
    10,4 KB · Visninger: 49
Last edited:
Tidligere i dag når jeg tok EL test fikk jeg høy på testen i premom appen, tok en ny nå. Og så legger jeg merke til at den som sto som høy står som peak nå. Noen andre som har opplevd det? :anyone
 

Vedlegg

  • Screenshot_20191119_140219_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20191119_140219_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    17,1 KB · Visninger: 41
  • Screenshot_20191119_212905_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20191119_212905_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    18,7 KB · Visninger: 38
Tidligere i dag når jeg tok EL test fikk jeg høy på testen i premom appen, tok en ny nå. Og så legger jeg merke til at den som sto som høy står som peak nå. Noen andre som har opplevd det? :anyone
Er ikke så godt kjent med denne appen uten om å ha testen den nå to-tre dager. Føler den gir forskjellig ration alt etter hvordan du tar bilde av testen, det er min erfaring fra en og samme test.

tenker den har gitt deg «peak» da den føler at den siste testen du nå tok var svakere en den forrige? jeg ville fortsatt å teste noen dager fremover for å se hva som skjer med streken. :)
 
Forventet EL i morgen :) Jeg har hatt mye og heftige EL-smerter i dag, og økende utflod og EL-slim. Har testet etter EL i noen dager nå og i dag har jeg testet 3 ganger jevnt for å ikke gå glipp av toppen da testene har vært sterke i dag. Har alltid testet med One Step for fremgang og Clearblue for å være sikker, og har de har flesteparten av gangene vært enige.
I ettermiddag testet jeg og fikk de som er på bilde.
Med så tydelig strek på One Step så hadde jeg forventet et blinkende smilefjes på CB ivertfall. Merkelig! Får sjekke igjen i morgen og se om det er endring :) Har hatt en rar syklus fra forrige EL så er spent på hvordan det går denne gangen :)

Vi får bare legge inn aksjer i kveld, så vi er på den «sikre» siden :joyful:
 

Vedlegg

  • D35AB63B-7603-443D-876D-73964DDA5EFA.jpeg
    D35AB63B-7603-443D-876D-73964DDA5EFA.jpeg
    43,5 KB · Visninger: 39
  • 44C230B2-B092-494D-8CAD-BDDFED145A7C.jpeg
    44C230B2-B092-494D-8CAD-BDDFED145A7C.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 35
Er ikke så godt kjent med denne appen uten om å ha testen den nå to-tre dager. Føler den gir forskjellig ration alt etter hvordan du tar bilde av testen, det er min erfaring fra en og samme test.

tenker den har gitt deg «peak» da den føler at den siste testen du nå tok var svakere en den forrige? jeg ville fortsatt å teste noen dager fremover for å se hva som skjer med streken. :)

Ja, føler også at det har vært litt alt etter hvordan bildet er tatt. Men det høres logisk ut at det er fordi den testen i kveld var litt svakere. Kommer nok til å teste mer ja, da opprinnlig EL er på torsdag eller fredag. :happy:
 
Ble ingen aksjer i kveld, jeg har så vondt i korsryggen at jeg orker ikke stå lenge oppreist eller gå, og ble akutt kvalm og uggen i magen
 
Da har jeg tisset på et glass og håper testene kommer i posten senere i dag :hilarious:
 
Lurer/håper el nærmer seg. Ser el testene begynner å bli sterkere. Så vi har begynt å kjøre på som gyn sa fra cd 9 ;) er nå cd 10
 
Skuffet etter ikke å ha fått lagt inn aksjer i går kveld da EL testen ble positiv. Ei lita med konstant hoste og ville sove med oss.. hva tror dere med aksjer mandag kveld, og positiv EL test tirsdag ettermiddag og kveld, og aksjer i dag onsdag ettermiddag/kveld?

ville dere tenkt det var greit? Eller bør jeg bare forberede meg på at det ikke gikk denne mnd..?

siste spm, når ville dere sagt jeg var DOP 1 ?
Skal ta en EL test i ettermiddag.
 
Skuffet etter ikke å ha fått lagt inn aksjer i går kveld da EL testen ble positiv. Ei lita med konstant hoste og ville sove med oss.. hva tror dere med aksjer mandag kveld, og positiv EL test tirsdag ettermiddag og kveld, og aksjer i dag onsdag ettermiddag/kveld?

ville dere tenkt det var greit? Eller bør jeg bare forberede meg på at det ikke gikk denne mnd..?

siste spm, når ville dere sagt jeg var DOP 1 ?
Skal ta en EL test i ettermiddag.
Kjør på i dag. Eggløsningen skjer ofte innen 1 - 2 døgn etter positiv test.
Er el testen negativ har egget ofte sluppet. Men den sikreste måten å se om man har hatt el er ved temping. Positiv el test betyr ikke eggløsning, men at eggløsningen skjer veldig snart.
 
Back
Topp