~IKM uke 49~2017

Har du mange vakter som ringevikar?
Det er jo fint hvis man har så høy inntekt som mulig før permisjon:shy:
Jeg ble sykemeldt pga bekkenløsning fra uke 10 forrige gang, så forventer at det blir noe lignende denne gangen... Så hvis jeg blir gravid denne pp rekker jeg nok ikke å begynne i ny jobb...

Nei det varierer. Jeg må uansett ha jobbet over 50%de siste 6 mnd for i det hele tatt få permisjonspenger så jeg må bare jobbe som pokker fremover. Ikke råd til å gå hjemme med 50%permisjonspenger.
Jobber ca 4 dager i uken. Håper på mer:)
Ikke bra betalt jobber i barnehage:)

Da er fertility friend lastet ned, og jeg skal kaste meg inn i temp-verden:D
Jeg kommer sikkert med masse spørsmål, siden jeg ikke skjønner helt hva alt betyr:smiley-ashamed005... spennende er det uansett!

Juhuu! Velkommen til tempegjengen! Det er veldig informativt og ganske avhengighetsskapende [emoji56]

Nei det varierer. Jeg må uansett ha jobbet over 50%de siste 6 mnd for i det hele tatt få permisjonspenger så jeg må bare jobbe som pokker fremover. Ikke råd til å gå hjemme med 50%permisjonspenger.
Jobber ca 4 dager i uken. Håper på mer:)
Ikke bra betalt jobber i barnehage:)

Jeg krysser fingrene for at du får mange vakter fremover :happy:
Det er ikke mulighet for å få dagpenger hvis du jobber mindre enn 50%?
Endret ikke regjeringen på reglene der...?:rolleyes:

55c2002642f45eed6fe87fbb20dad685.jpg

Let the game begin! [emoji7]

Bare begynne å teste allerede nå:)
Hehe. Jeg trodde og jeg skal ha EL 22..men er usikker og begynte å teste i går og jeg har nok bommet med et par dager. Tror EL kommer før.. Bare et lite tips:)

Venter fortsatt på EL-testene jeg har bestilt, håper de ligger i posten når jeg kommer hjem i dag [emoji4] for å være på den sikre siden tok vi en liten rundtur i høyet i går, for å ikke gå glipp av EL hvis den kom tidligere enn antatt [emoji5]

Jeg krysser fingrene for at du får mange vakter fremover :happy:
Det er ikke mulighet for å få dagpenger hvis du jobber mindre enn 50%?
Endret ikke regjeringen på reglene der...?:rolleyes:

Ja jeg bekymrer meg ikke. Men fikk en 80%stilling men det var ikke forsvarlig å jobbe der. Så det var tungt å gå tilbake som ringevikar. Greit å ha det stabilt:)
Men men er jo ikke gravid enda så har god tid på meg :)

Da er jeg 3 dpo i følge ff. Jeg fikk først stripla linje , så jeg skrev inn positiv el test fredag i stede siden den ble tatt kl 02 på natta lørdag, da ble den heltrokken. Så nå at vi da la inn aksjer dagen før el, å ligger bedre an enn jeg først trodde[emoji1319] Leeeenge å vente!
IMG_5819.jpg

Har en følelse av at el kommer til å drøye denne runden. Somregel hatt el på dag 13 eller 14 de siste mnd, men ingen kroppslige tegn på at noe er i gjerde.. Men den drøya sist vi hadde pergopause også, og da ble det spire, så vi krysser fingrene for samme utfall denne gang :)
2B01F622-66A9-4AF3-A211-86062C07A65B.jpeg

Ja jeg bekymrer meg ikke. Men fikk en 80%stilling men det var ikke forsvarlig å jobbe der. Så det var tungt å gå tilbake som ringevikar. Greit å ha det stabilt:)
Men men er jo ikke gravid enda så har god tid på meg :)

Jeg ringte nav i dag, og heldigvis har jeg jobbet 100% jan-mai og får greit utbetalt hvis jeg må på dagpenger. Så ikke krise hvis jeg blir arbeidsledig og gravid.

Nei, ikke noen poeng i å være på en jobb som er skadelig psykisk. Kanskje du kan få fast snart der hvor du er ringevikar?

Bie88 - PP2 - B2 - El 22.11 (tror jeg, kjøpt el-tester) - IKM 7.12

Syklusen virker litt ustabil, så får se om jeg klarer å treffe EL nå som jeg har kjøpt tester [emoji846]
Lykke til med testinga :)

Hei hei!

Da fikk vi lagt inn aksjer i går, dobbel morgen og kveld hadde forhåpentlig EL i går, ikke begynt med EL testing ennå.

Dere damer som tar diverse tilskudd, hva tar dere? Jeg tar Omega-3 og Folat. Gelé for å hjelpe svømmerne på vei, har det noe for seg?

Gyn var god i beregningen av EL på UL forrige uke [emoji1376][emoji1376] Stemte på en prikk! EL i dag, IKM tirsdag 5.des. Fikk lagt inn aksjer på lørdag, og skal motivere for aksjer i kveld også [emoji173]️ Krysser fingrene hardt!!

Hei hei!

Da fikk vi lagt inn aksjer i går, dobbel morgen og kveld hadde forhåpentlig EL i går, ikke begynt med EL testing ennå.

Dere damer som tar diverse tilskudd, hva tar dere? Jeg tar Omega-3 og Folat. Gelé for å hjelpe svømmerne på vei, har det noe for seg?
Hei og velkommen inn til oss på denne ikm uka :)
Ser du ikke står på lista. Gjerne kom med opplysninger, f.eks i hvilken prøveperiode du er, prøver på hvilket barn, IKM dato :)

Av tilskudd tar jeg omega 3, Folsyre (folat), noen multivitaminer.

Back
Topp