~IKM uke 49~2017

48114697704f8eff10d2e0035ea4c9bd.jpg

En ørliten endring på gårsdagens og tidligere dagers EL-tester [emoji1323][emoji1360] Spent på dagens i ettermiddag! Kanskje det stemmer at EL faktisk kommer på mandag/tirsdag denne gang [emoji56] Aksjene er begynt å legges, og mannen er mer involvert i at EL er på gang denne PP [emoji5] [emoji1323]

Yey da tror jeg vi får til mer en kun 1 aksjelegging før første gang [emoji1]Mannen pleier ha mindre lyst en meg spesielt i ukedagene :p Men nå skal han bare altså [emoji173]️ Tatt bidro og babyklister denne perioden for å hjelpe på sjansene. Håper på klaff nå, på pp 11! Å fikk akkurat forlenget vikariatet mitt[emoji87]

Håper det klaffer for dere! Høres ut som det er på tide at det blir deres tur nå [emoji173]️

f4fcde4d28cb0503a43ab79caec0cd15.heic

Tatt nettopp, nærmer seg! Skal ta en hver gang jeg er på do i dag, i håp om å se økning! :)

Lykke til! Er spennende når man er så nær [emoji7]

Håper det klaffer for dere! Høres ut som det er på tide at det blir deres tur nå [emoji173]️

Takk, ja absolutt! Selv om jeg ikke orker håpe lenger, blir så skuffet ! :(

Takk, ja absolutt! Selv om jeg ikke orker håpe lenger, blir så skuffet ! :(

Kjenner meg igjen i det. Vi har prøvd i 2 år nå, og til slutt må man nesten bare beskytte seg selv og senke håpet. Men jeg håper likevel, så får jeg heller ta den ene sutredagen når TR kommer og hate livet et øyeblikk [emoji85]

Kjenner meg igjen i det. Vi har prøvd i 2 år nå, og til slutt må man nesten bare beskytte seg selv og senke håpet. Men jeg håper likevel, så får jeg heller ta den ene sutredagen når TR kommer og hate livet et øyeblikk [emoji85]

Huff ja det er jo akkurat det! Jeg blir jo helt knust om jeg håper for mye. Hjalp veldig med temping, for da vet jeg i hvertfall når og om kroppen slipper egget. Begynte jo å lure på om det var noe galt m kroppen min. Ble så leter når jeg kunne se på kurven at jeg hadde hatt el! Skulle ønske jeg hadde starter å tempe før, mulig det hadde hjelpe? Her ligger det nok mye i at mannen ikke vil prøve aktivt, han syns det blir så turn off. Hadde han vært mere m så mulig det hadde gått raskere, men vet jo ikke. Så får somregel bare inn 1 gang ca innenfor riktig tid. Får håpe det holder denne gangen[emoji173]️ Jeg gjør jo alt jeg kan for klaff. Tar Bidro, omega 3, folat, babyklister , temper og kjøpt conseive plus! Tempen går i hvertfall oppover [emoji1303] 2 måneden jeg tempen nå, å første jeg har tempet fra starten.
IMG_5817.jpg

Fikk også positiv El-test igår kveld og negativ igjen imorges. Burde jeg være i denne IKM-gruppen eller burde jeg heller vært på uke 48?

Det kommer an på hvor lang lutealfase du har, altså når du forventer neste mens. Hvis du blir vippende mellom søndag i den ene uken og mandag i den neste, er det like greit å henge i begge gruppene. Så får du mest mulig gøy i dpo-dagene [emoji1303]

Melder meg ut denne runden.

Det kommer an på hvor lang lutealfase du har, altså når du forventer neste mens. Hvis du blir vippende mellom søndag i den ene uken og mandag i den neste, er det like greit å henge i begge gruppene. Så får du mest mulig gøy i dpo-dagene [emoji1303]
Sant:happy: har hatt 14 dager lutealfase de to siste gangene, så da skal jeg ha mens på søndag. Melder meg på uke 48:happy:

Da har jeg og samboeren blitt enige om at vi fortsetter å prøve selv om jeg ikke har jobb lenger enn ut januar.:D
Det ordner seg sikkert uansett:)
Jeg vil absolutt ikke pause prøvingen:eek:

Er det noen andre som har litt halv avklart situasjon jobbmessig?

Da har jeg og samboeren blitt enige om at vi fortsetter å prøve selv om jeg ikke har jobb lenger enn ut januar.:D

Nja, er delvis på aap, og aner ikke åssen det vil slå ut mtp penger...

Nja, er delvis på aap, og aner ikke åssen det vil slå ut mtp penger...

Det er vel ikke alltid så enkelt å vite hvordan nav tolker regler og hva slags gjelder, dessverre.
Jeg skal ringe de i morgen for å forhøre meg hvordan ev dagpenger vil beregnes. Jeg har jobbet både 100 og 70% det siste året....

Da er fertility friend lastet ned, og jeg skal kaste meg inn i temp-verden:D
Jeg kommer sikkert med masse spørsmål, siden jeg ikke skjønner helt hva alt betyr:smiley-ashamed005... spennende er det uansett!

Bie88 - PP2 - B2 - El 22.11 (tror jeg, kjøpt el-tester) - IKM 7.12

Syklusen virker litt ustabil, så får se om jeg klarer å treffe EL nå som jeg har kjøpt tester [emoji846]

Jeg jobber som ringevikar da jeg måtte si opp forrige jobb pga psykisk belastning. Så skjønner godt det med usikkerhet jeg altså☺

Bie88 - PP2 - B2 - El 22.11 (tror jeg, kjøpt el-tester) - IKM 7.12

Syklusen virker litt ustabil, så får se om jeg klarer å treffe EL nå som jeg har kjøpt tester [emoji846]

Bare begynne å teste allerede nå:)
Hehe. Jeg trodde og jeg skal ha EL 22..men er usikker og begynte å teste i går og jeg har nok bommet med et par dager. Tror EL kommer før.. Bare et lite tips:)

Jeg jobber som ringevikar da jeg måtte si opp forrige jobb pga psykisk belastning. Så skjønner godt det med usikkerhet jeg altså☺

Har du mange vakter som ringevikar?
Det er jo fint hvis man har så høy inntekt som mulig før permisjon:shy:
Jeg ble sykemeldt pga bekkenløsning fra uke 10 forrige gang, så forventer at det blir noe lignende denne gangen... Så hvis jeg blir gravid denne pp rekker jeg nok ikke å begynne i ny jobb...

Det er vel ikke alltid så enkelt å vite hvordan nav tolker regler og hva slags gjelder, dessverre.
Jeg skal ringe de i morgen for å forhøre meg hvordan ev dagpenger vil beregnes. Jeg har jobbet både 100 og 70% det siste året....

Du må ha jobbet 50% og selvsagt et pluss hvis du har jobbet mer enn 50% 6/10 siste månedene.
Sjekket dette opp for ikke ikke så lenge siden.

Back
Topp