IKM UKE 48❤️

Da er vi like langt :greet025

Jeg sliter også med kort lutealfase, så har begynt å ta Pyridoksin i håp om at det hjelper :sign17
Har du "alltid" hatt det? Håper det hjelper deg! En fordel å la egget få tid til å feste seg, ja. :smiley-ashamed004

Har ikke hatt det før inntil forrige syklus, men nå har også syklusene vært megakaotiske i år, så jeg aner ingenting om hva som er i vente. :sour:

Jeg har også en merkelig kurve som ikke gir helt mening med temp, men har vært mye våken, så aldri sovet 4 timer før måling.. men utg pkt før el var også snodig mye høyere enn det var forrige syklus.. nå er jeg 1 eller 2 dpo, alt ettersom at jeg fikk toppen rett etter midnatt natt til lørdag.. så ikke godt å vite om el ble lørdag eller søndag.. men ikke noe merkbar stigning enda.. Jeg er i dårlig humør og hadde aldeles ikke sexlyst på el slik jeg hadde forrige mnd.. ikke noe el slim, men det vet jeg ikke om jeg har hatt med de andre graviditetene heller, økt utflod og tykk, men aldeles ikke strechy på noe vis, så jeg overanalyserer selvsagt og er redd det er "feilen"... Nå blir det en umåtelig lang uke... jeg blir alene med ungene og kjenner jeg bare vil skru tiden fort frem til 10 dpo og få det avklart... jeg er UFATTELIG dårlig på uavklarte ting kjenner jeg... blææææ!!! sorry dårlig stemning her.. man skal jo tenke gode tanker på at det skal gå!!!
Forrige mnd var den så enkel og grei, men denne mnd mye mindre «tydelig» på en måte… Vis vedlegget 420133
Helt innafor å ha en dårlig dag oppi alt det her også, føler det går så opp og ned her sjæl. Går fra *håperhåperhåper* til *njæææbryrmegikke* flere ganger daglig, altså, freaker litt ut :hilarious: så, helt normalt! ❤️

Jeg tror jeg er 1 DPO i dag. Håper virkelig lutealfasen blir lang nok og at mensen holder seg LANGT unna. Hadde litt trua i går, men må jo bare vente og se.
Da er vi like langt :greet025

Jeg sliter også med kort lutealfase, så har begynt å ta Pyridoksin i håp om at det hjelper :sign17
Jeg er også 1 DPO i dag og har kort lutealfase! Ville bare si fra at jeg er med i klubben :hilarious::p:love017

Okei, når vi våkner i morra er vi hvertfall en dag mer dpo..! Jeg går for at jeg er 1,5 dpo i dag, haha
Så da er det 2,5 i morra, hurray… bare 7-8 dager til man «vet»… kom aaaaan hadde vært så bra om denne gjengen bare kunne svippe over i august gruppa en etter en *krysse fingrene så masse*

Væææ dpo land er sykt sykt spennende og komplisert … vet at man får mer utflod etter el , men nå er det mer hvitt , sist var jeg gravid :laughing002 Blir jo tullerusk er 3DPO . Begynt å tisse himla mye . Murringer og hadde et kraftig stikk her om dagen . Blir jo sinnsyk:arghh::nailbiting::hilarious:

Back
Topp