Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Da er vi like langtJeg tror jeg er 1 DPO i dag. Håper virkelig lutealfasen blir lang nok og at mensen holder seg LANGT unna. Hadde litt trua i går, men må jo bare vente og se.
Har du "alltid" hatt det? Håper det hjelper deg! En fordel å la egget få tid til å feste seg, ja.Da er vi like langt
Jeg sliter også med kort lutealfase, så har begynt å ta Pyridoksin i håp om at det hjelper![]()
Fordi jeg har testet paralellt med to merker av EL-testerBle bare nysgjerrig, hvorfor har du både rød og orange kurve?Jeg har bare den orange (og blå da)
Jeg har også en merkelig kurve som ikke gir helt mening med temp, men har vært mye våken, så aldri sovet 4 timer før måling.. men utg pkt før el var også snodig mye høyere enn det var forrige syklus.. nå er jeg 1 eller 2 dpo, alt ettersom at jeg fikk toppen rett etter midnatt natt til lørdag.. så ikke godt å vite om el ble lørdag eller søndag.. men ikke noe merkbar stigning enda.. Jeg er i dårlig humør og hadde aldeles ikke sexlyst på el slik jeg hadde forrige mnd.. ikke noe el slim, men det vet jeg ikke om jeg har hatt med de andre graviditetene heller, økt utflod og tykk, men aldeles ikke strechy på noe vis, så jeg overanalyserer selvsagt og er redd det er "feilen"... Nå blir det en umåtelig lang uke... jeg blir alene med ungene og kjenner jeg bare vil skru tiden fort frem til 10 dpo og få det avklart... jeg er UFATTELIG dårlig på uavklarte ting kjenner jeg... blææææ!!! sorry dårlig stemning her.. man skal jo tenke gode tanker på at det skal gå!!!
Helt innafor å ha en dårlig dag oppi alt det her også, føler det går så opp og ned her sjæl. Går fra *håperhåperhåper* til *njæææbryrmegikke* flere ganger daglig, altså, freaker litt utForrige mnd var den så enkel og grei, men denne mnd mye mindre «tydelig» på en måte… Vis vedlegget 420133
Jeg tror jeg er 1 DPO i dag. Håper virkelig lutealfasen blir lang nok og at mensen holder seg LANGT unna. Hadde litt trua i går, men må jo bare vente og se.
Jeg er også 1 DPO i dag og har kort lutealfase! Ville bare si fra at jeg er med i klubbenDa er vi like langt
Jeg sliter også med kort lutealfase, så har begynt å ta Pyridoksin i håp om at det hjelper![]()
Koselig! «Godt» vi er flereJeg er også 1 DPO i dag og har kort lutealfase! Ville bare si fra at jeg er med i klubben![]()
AhaFordi jeg har testet paralellt med to merker av EL-testerden oransje er easy@home sine og den røde babyplan
jeg er litt testetøs sjø
![]()
Aldri opplevd festeblødning ila mine 6 graviditeter, men det skjer nok ikke alle...Noen av dere som har fått festeblødning? Oppdaget litt blod idag men IKM er ikke før om en uke
Noen av dere som har fått festeblødning? Oppdaget litt blod idag men IKM er ikke før om en uke
Opplevd festeblødning i 1 av 5 graviditer, så trenger ikke å verken skje eller å være av noen betydningAldri opplevd festeblødning ila mine 6 graviditeter, men det skjer nok ikke alle...
Jeg og er svimmel! Pleier å bety gravid hos megJeg er så svimmel i dag. 5 dpo ca.
WæSpennende dager i vente
Jeg er også uggen... kvalmen pleier å komme rundt implantering (ca. 5-6 DPO)! FF sier 5DPO i dag. Premom sier 4DPO...Jeg og er svimmel! Pleier å bety gravid hos megmen bare 2 dpo ca her da
![]()