IKM uke 47

Og nå kom spottingen som startet på CD 27 forrige syklus også :happy: da kommer vel tr i morgen på CD 28 som vanlig :nailbiting:
 
Venter på tr :shifty: idag har jeg hentet ut 7 stk stimulerende sprøyter og 5 stk for å hindre eggløsning, og er klar for IVF i desember :happy:det koster skjorta å bli gravid for å si det sånn :bored:
Heldig du er som kan ta ut resepten din og begynne forsøket ❤️ Jeg har også en haug av resepter som ligger å venter på meg til jeg kan begynne :oops: Ser ikke ut til at det blir med det første på meg, selv om vi hadde planlagt forsøk i uke 49-50.
 
Syns DPO-dagene går usedvaaaanlig sent denne gangen.. Er på CD29 og bare 6dpo. El kom mye senere enn forventet denne gangen, og jeg gikk jo en uke i god tro om at el hadde vært :yuck:
 
Heldig du er som kan ta ut resepten din og begynne forsøket ❤️ Jeg har også en haug av resepter som ligger å venter på meg til jeg kan begynne :oops: Ser ikke ut til at det blir med det første på meg, selv om vi hadde planlagt forsøk i uke 49-50.
Håper du kommer etter snart :Heartred
 
Da ser det ut som det ikke gikk veien for oss denne gangen! Litt blod nå på kvelden.. Ikke voldsomme mengder så langt, men har hatt menssmerter i dag så det stemmer nok. Syns det var litt tidlig siden jeg bare er 12 dpo i dag, men syklusen er jo ikke helt på plass ettersom jeg sluttet på p-piller for bare en måned siden!

Lykke til videre dere ♥️
 
Er det noen jeg har glemt å sette på TR/gravid på listen i hovedinnlegget, så gi meg beskjed :) Håper jo selvfølgelig på flere gravide, da TR-lista begynner å bli litt for lang ❤️
 
Negativ test i dag, fortsatt ikke noe TR.. :( Vil egentlig bare at TR skal komme nå, for denne syklusen har vært alt for lang. Vil inn i en ny PP.:p
 
Dagens test uredigert. 13 dpo. Streken er jo der, men syns ikke den er sterkere enn i går
 

Vedlegg

  • 20191122_070643.jpg
    20191122_070643.jpg
    26,5 KB · Visninger: 90
Her er en annen test tatt på samme urin. Ikke tidligtest. Ser streken der og, men vanskelig å få med på bilde
 

Vedlegg

  • 20191122_073136.jpg
    20191122_073136.jpg
    18,1 KB · Visninger: 104
Her er en annen test tatt på samme urin. Ikke tidligtest. Ser streken der og, men vanskelig å få med på bilde

ser strekene :) håper på det beste!
 
13 dpo i dag, ikm i morgen.. går nok mot andre kjemiske på rad. Svakere streker på alle tester i dag tidlig, så bedre strek på RFSU strimmel i går kveld enn i dag tidlig.

merker jeg heller ville hatt negative enn disse greiene :(
 
To dager til IKM. Ikke testet enda, men temper og den holder seg fortsatt høy. Håper det betyr godt nytt når jeg skal teste om noen dager:smiley-angelic001
 
Det kan jo, for dere begge, bety graviditet, men sen utvikling av HCG eller senere EL enn dere tror?
Det er fult mulig for min del , blir spennende å se :)
 
Det kan jo, for dere begge, bety graviditet, men sen utvikling av HCG eller senere EL enn dere tror?
Jada, det kaan jo bety det! Fint å få en påminnelse :) er så lett å gi helt opp når man ikke lenger vet helt hvor i syklusen man er..:p
Får se hvordan tempen er i morgen, våknet et par ganger før jeg målte i dag så satt sleep deprived inn i FF.
Hvordan ser din graf ut?
 
Da kom tr som bestilt idag, og det er veldig greit for en gangs skyld :hilarious:
Satser på positiv test til jul med litt hjelp :smiley-angelic001
 
Ingen tegn til tr her enda, men ikm er jo i morgen..
tok blodprøve hos legen i dag, men er ikke spesielt optimistisk lengre. Vil ha tr så vi kan komme inn i neste pp.
 
Back
Topp