IKM uke 47

Dette blir mer og mer spennende kjenner jeg, slitmete hvitaktig utflod i dag også og en kraftig stølhetsfølelse i livmorområdet etter jeg stod opp. Varte hvertfall en times tid før det roet seg. Spørs om vi klarer å vente så mange dagene med å teste :smiley-ashamed004
 
Korsryggen verker, ubehag i nedre del av magen. Humørsvingninger, oppblåst, småkvalm/uggen.
Er 8 dpo - føler det egentlig er for tidlig med alle symptomene, så det er skikkelig dritt at det fint er symptomer på tr ogdå :banghead: syns dog jeg skal skimte noe helt ekstremt svakt på tidligtest fra babyplan, men det er så svakt at jeg ikke klarer å få det på bilde - sikkert bare ønsketenkning :hilarious:
Jeg som ikke skulle teste før TIDLIGST tirsdag :facepalm:
 
Testetøsa har selvsagt ikke klart å la være. Er maks 8 dpo i dag, og ser noe svaaakt. IKM er ikke før om en uke, så det blir spennende å se fremover
 
Testetøsa har selvsagt ikke klart å la være. Er maks 8 dpo i dag, og ser noe svaaakt. IKM er ikke før om en uke, så det blir spennende å se fremover
Kjenner meg igjen :hilarious: får du frem streken på bildet?
 
Kjenner meg igjen :hilarious: får du frem streken på bildet?

Nei, den kommer ikke frem. Prøvde å redigere, men syns ikke den kom frem da heller PSX_20191117_104436.jpg
 

Vedlegg

  • 5E5647D8-612D-44CF-8EA9-414E637D5038.jpeg
    5E5647D8-612D-44CF-8EA9-414E637D5038.jpeg
    30 KB · Visninger: 79
  • B4D33031-9244-4C7E-9A68-2B3E8853F640.jpeg
    B4D33031-9244-4C7E-9A68-2B3E8853F640.jpeg
    30,2 KB · Visninger: 79
Lykke til i neste PP. Desember kan være hektisk, men håper dere får satt av aksjeleggingstid
Tok test i dag. Blendahvit. IKM torsdag, så fortsatt håp. Men får se. Har ikke helt troa. Så får innstille meg på aksjelegging i desember jeg og.

Ups, skulle være svar til blunke sin kommentar. Litt liten skjerm på mobilen her.

Tusen takk ❤️ Satser på en fin desember :santa Krysser fingrene for deg!
 
Fikk et plutselig innfall om at jeg måtte teste, selv om vi egentlig ville vente en uke til :smiley-ashamed005 Var nok ikke det lureste innfallet jeg har hatt, for testen var selvsagt helt blenda og skuffelsen stor.. :( Aner ikke dpo, men 1 uke nå siden det jeg tenkte kunne ha vært festeblødning og ca. 1,5 uke siden el-testen var nesten positiv(misset toppen).
 
Back
Topp