IKM uke 47

Siste make sure testen, venter digitale gtest neste uke. Så hvis tr ikke kommer tar jeg en slik:)

10(?) dpo. Ser dere noe?
906CFC34-EA1E-4A0C-B63F-3F1FC2464063.jpeg
417B187D-D17A-4C67-A8CF-19FFA404905A.jpeg
 
Hei dere!
Slenger meg med her, siden EL var senere enn antatt og FF beregnet senere IKM :)

Arwina - 27år - PP1 - B1 - EL 5/11 - IKM 20/11
 
9 dpo i dag og jeg har vært vanvittig trøtt i hele dag :sleep011 Uten noen grunn liksom. Men er vel uansett aaaaalfor tidlig å ha det som symptom? Right? o_O

Og en annen ting; jeg har ikke hatt noen trang til å teste enda heller! Helt utrolig :hilarious:
De foregående månedene har trangen kommet allerede 3-4 dpo liksom, og tiden har gått tregt.
Denne mnd føler jeg dpo-dagene har flydd av gårde, og jeg har ingen testetrang enda :confused:
Skikkelig uvant :laughing002
 
9 dpo i dag og jeg har vært vanvittig trøtt i hele dag :sleep011 Uten noen grunn liksom. Men er vel uansett aaaaalfor tidlig å ha det som symptom? Right? o_O

Og en annen ting; jeg har ikke hatt noen trang til å teste enda heller! Helt utrolig :hilarious:
De foregående månedene har trangen kommet allerede 3-4 dpo liksom, og tiden har gått tregt.
Denne mnd føler jeg dpo-dagene har flydd av gårde, og jeg har ingen testetrang enda :confused:
Skikkelig uvant :laughing002
Det kaan jo bety noe da?? :rolleyes: er så spennende å følge med på hvordan man føler seg i disse dagene.
Sikkert like greit å ikke teste da, er jo egentlig ikke vits før IKM :) så 'slipper' man å glede seg over en eventuell kjemisk..
Krysser fingrene for alle sammen her inne :D:D
 
Det kaan jo bety noe da?? :rolleyes: er så spennende å følge med på hvordan man føler seg i disse dagene.
Sikkert like greit å ikke teste da, er jo egentlig ikke vits før IKM :) så 'slipper' man å glede seg over en eventuell kjemisk..
Krysser fingrene for alle sammen her inne :D:D
Lov å håpe, selv om det ble veldig lite aksjelegging pga sykdom :shy: Men det er jo bare én gang på riktig tidspunkt som skal til sies det :rolleyes:
 
Da kom mensen litt før tiden her og jeg er ikke gravid. Håper det klaffer for mange denne måneden, og lykke til med oss andre i neste pp ❤️
 
Lykke til i neste pp :Heartpink
Lykke til i neste PP. Desember kan være hektisk, men håper dere får satt av aksjeleggingstid
Tok test i dag. Blendahvit. IKM torsdag, så fortsatt håp. Men får se. Har ikke helt troa. Så får innstille meg på aksjelegging i desember jeg og.

Ups, skulle være svar til blunke sin kommentar. Litt liten skjerm på mobilen her.
 
Flytter inn her da jeg beregnet ikm feil :p

mammatilmathilde - 26år - b2 - pp2 etter MA - el 6/11 - ikm 20/11
 
Back
Topp