IKM uke 47

Tanker?

E77DCF0B-3AD4-4CB1-ADD4-C670881BAEDA.jpeg
 
Jeg har egentlig ikke hatt troa på veldig lenge, hadde ikke det nå heller.. det er bare så kjipt at det kan være Ovitrelle som gir utslag enda o_O men så fort man ser en strek så får man uansett håp :sorry:

Jaa.... æsj!
Men får håpe den blir sterkere og ikke svakere❤


Liker at flere tror disse testene er fra nå, men jeg er ikke gravid - enda! Er bare 4 dpo gitt :wacky:
 
7 dpo og jeg merker jeg er i muggent humør på mannen:rolleyes:
 
One step tester, fra eBay,, er de kjent for skyggestrek? Spesielt etter tiden? :banghead:
 
Jeg er virkelig ikke glad i dpo land. Er nå 8 dpo. Var nettopp på do og oppdaget blo på papiret. Litt tidlig med tr, men litt sent med festeblødning?! I tilfelle sistnevnte er det uansett ikke vits å teste før søndag/mandag. Skal sies at jeg ofte spotter ca 1 uke før tr. Fortsatt ømme bryst, men ikke hele tiden. Tror ikke de har vokst i str. (store pupper har vært sikreste graviditetstegn i alle 4 graviditeter. ) Så i hodet mitt nå er det 50/50 om jeg er gravid. Akh! De spennende og nervepirrende do-dagene....
Jeg fikk festeblødning 9dpo med første!
 
One step tester, fra eBay,, er de kjent for skyggestrek? Spesielt etter tiden? :banghead:
Føler det er alt etter hvilken selger du har kjøpt hos. Noen one step tester er brae mens andre kan vise falske resultater :/
 
Føler det er alt etter hvilken selger du har kjøpt hos. Noen one step tester er brae mens andre kan vise falske resultater :/
Altså, dette er jo dømt til å være falskt, men kommer vel til å fortsette å teste :hilarious:
 
Nu har denne testtøsen gått helt av skaftet. Har pissa på en pinne 4 gang i dag. Tror ikke svare stemmer :woot::woot:
Blir nok tissing på pinne i morgen å før å se om den blir sterkere :happy093
 
Back
Topp