IKM UKE 46

Hei. Hvilke eggløsningstester bruker dere? Har noen testet Eveline? Jeg leste at den hadde tilhørende app, som lagret resultatene.. Fungerer den?
 
Håper jeg ser en stigning i morgen, så vil jo det gi en indikasjon tenker jeg. Samtidig er det jo også veldig positivt at det skimtes en strek i det hele tatt mtp at det faktisk foregår den type aktivitet i kroppen. Den skulle vel ha blitt helt klar på kun en strek om det ikke var antydning vel? :bookworm::rolleyes:

Jeg opplever veldig rask stigning på mine EL-tester. At de går fra veldig svak strek til helt positv :) men litt stigning ser jeg! Også blir de veldig fort svake igjen! Men veldig gøy å følge litt med :D så at min hadde blitt en anelse sterke fra i går til i dag. Forventee positiv i morgen eller onsdag, så håper det stemmer :D
 
Hei jenter :Heartred

Krysser fingrene for at vi nå har eller har hatt mensen for siste gang for en stund. I uke 46 satser vi på positive tester :love7 :dance008

Ønsker dere alle masse LYKKE TIL!!
:sign17:sign19:wav

Hvis du ikke ønsker mensen i uke 46 får du henge deg på i denne tråden.

Skriv: NICK - PP - B? - EL - IKM - DIN ALDER

For eksempel (min): Hjerteskatten - PP2 - B2 - EL ca.2/11 - IKM ca. 16/11 - 34 år

PP = Prøveperiode.

B står for barn, altså hvilket barn du prøver på, nr 1, 2, 3 osv?

EL står for eggløsning.

IKM er datoen du skulle hatt mensen.


IKM:

Mandag 12. november
:hello
Lyckeline - PP2 - B3 - EL (ca)30.10 - IKM 12.11 - 30 år
:helloRjente22- PP 28 - B1 - EL 28.10 - IKM 12.11

Tirsdag 13. november
:hello
Belka87 - 31år - B2 - PP2 etter MA (PP7 totalt) - EL26-29/10? - IKM 11-13/10

Onsdag 14. november
:helloOslo 1989 - PP12 - B1 - EL 31/10 - IKM 14/10

Torsdag 15. november
:hellowaitingforamirakle- PP7, eller 8, EL ca 1.11 - 27 år

Fredag 16. november
:helloHjerteskatten - PP2 - B2 - EL 2/11 - IKM 16/11 - 34 år

Lørdag 17. november
:helloSiljJ88 - PP1 - B1 - EL ca 02/11 - IKM 15-17/11- 30 år

Søndag 18. november
:hellotmarlen93 - PP 2 - B2 - EL 3/4-11 - IKM 18.11 - 25 år
:helloAnlipa - PP11- B3 - EL 4/11 - IKM 18/11 - 30år
:helloBlåbær88 - PP 2 - B2 - EL ca 5/4-11 - IKM ca18.11 - 30 år

Gravid ❤️:happy093
*Kommer*

TR og bedre lykke neste PP :yuck:
*kommer forhåpentligvis ikke*

Da kom EL 29/10, så da blir IKM tirsdag 13/11, slik du satte meg opp :)
 
Hei. Hvilke eggløsningstester bruker dere? Har noen testet Eveline? Jeg leste at den hadde tilhørende app, som lagret resultatene.. Fungerer den?
Jeg har bare prøvd babyplan sine strimler. Denne gangen burde jeg, men har faktisk ikke kjøpt inn. Men på en annen side har jeg hatt veldig sterke symptomer på eggløsning, så innbiller meg at jeg merker det uten test :laughing002
 
Jeg har helt tydelig eggl nå.
Men til lin store fortvilelse, har nå min mann begynt å følge med på syklusen min og vet når jeg har eggl,.. dette har igjen ført til at han har fått og nå igjen får prestasjonsangst og ikke klarer å "få den opp".
Flere som har denne erfaringen og evt tips? Dette er jo håpløst :( uvenner blir man også, på 8 pp.. ikke bra;(
 
Uff det hørtes virkelig ikke greit ut :/
Her har jeg også (kjennes veldig sånn ut) el men mannen måtte jobbe overtid i dag og etterpå hjelpe naboen med å sette inn nye møbler så sitter her og vet at det ikke blir noe aksjer i kveld...nederlag når man ønsker så sterkt å få positiv test:(
 
Bare 1 dpo, men med pakken som kom i posten i dag er jeg allerede klar for ny pp :laughing021
Er forbeder på at det kommer til å ta noen måneder denne gangen også for å si det sånn:p

20181030_224435~4.jpg
 
Litt sånn hos oss også! Mannen hadde hjulpet en venn med flytting og bæring i hele går, og da vil la oss var han trøtt :smiley-ashamed008 Men vi skal prøve i dag. Føler meg ganske nær eggløsning selv om natural cycles mener det blir på lørdag. Får håpe det blir action resten av uka da. :love017
 
Bare 1 dpo, men med pakken som kom i posten i dag er jeg allerede klar for ny pp :laughing021
Er forbeder på at det kommer til å ta noen måneder denne gangen også for å si det sånn:p

Vis vedlegget 279445
Godt forberedt, du!

Merker at siden førstemann var uplanlagt, innbiller jeg meg at vi bør få til dette med en gang. Kommer til å bli skikkelig utålmodig hvis vi må prøve over lenger tid o_O
 
Godt forberedt, du!

Merker at siden førstemann var uplanlagt, innbiller jeg meg at vi bør få til dette med en gang. Kommer til å bli skikkelig utålmodig hvis vi må prøve over lenger tid o_O

Ja, merker at det tar litt lengre tid denne gangen. Ble gravid i PP3 med jenta vår og hadde vel en forventning om at det skulle gå like for denne gang. Brukte 5PP på å bli gravid nå, som endte i BO. Regner nesten med at det skal ta 5PP igjen nå i allefall for å bli gravid igjen.
Var heller ikke spesielt optimistisk forrige måned, så gikk bare all-in på bestilling av tester :p
 
Jeg har helt tydelig eggl nå.
Men til lin store fortvilelse, har nå min mann begynt å følge med på syklusen min og vet når jeg har eggl,.. dette har igjen ført til at han har fått og nå igjen får prestasjonsangst og ikke klarer å "få den opp".
Flere som har denne erfaringen og evt tips? Dette er jo håpløst :( uvenner blir man også, på 8 pp.. ikke bra;(

Tipset er vel egentlig å prøve å unngå å fortelle han det, men siden han allerede vet, så er det litt vanskelig:rolleyes: Har hatt litt småproblemer med dette vi også, men mer med at han sliter å komme. Det fører med seg at det blir litt mye jobb på meg til tider. Så anbefalingen er kanskje å bruke litt god tid. Men skjønner veeldig godt frustrasjonen!
 
Jeg har helt tydelig eggl nå.
Men til lin store fortvilelse, har nå min mann begynt å følge med på syklusen min og vet når jeg har eggl,.. dette har igjen ført til at han har fått og nå igjen får prestasjonsangst og ikke klarer å "få den opp".
Flere som har denne erfaringen og evt tips? Dette er jo håpløst :( uvenner blir man også, på 8 pp.. ikke bra;(

Du har kanskje prøvd disse tingene før, men hva med å kle deg i noe skikkelig sexy og tease han skikkelig så han ikke føler på «prøvesexen» at det bare er dere to og skikkelig god sex.
Det funker hvertfall her etter 28/29 pp
 
I går og i dag har jeg vært såå kvalm og det kjennes ut som jeg begynner å få mensensmerter skal jo ikke ha TR før ca 15.11, hva skjeer
 
EL lar vente på seg:rolleyes: CD 15 i dag, så burde komme snart! Også liker jeg ikke de nye EL-testene til babyplan:wacky:
 
Back
Topp