Orkidee
Elsker forumet
Takk, fremdeles uvirkelig, men begynner å synke inn litt etter litt.Flotte testergratulerer så mye igjen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, fremdeles uvirkelig, men begynner å synke inn litt etter litt.Flotte testergratulerer så mye igjen
![]()
Etter kalkulatoren har jeg 24 juliHadde EL 28. Du?
Takk, fremdeles uvirkelig, men begynner å synke inn litt etter litt.
Ja, slik jeg tenker det og. Ikke kastet opp bare sjøsyk følelse, og strekking og stikkinger som er værst.Det samme føler jeg! Men med denne kvalmen og oppkast må jeg vell bare innse at jeg er det![]()
Ja, slik jeg tenker det og. Ikke kastet opp bare sjøsyk følelse, og strekking og stikkinger som er værst.
Se der jaNår er IKM?
Her ser dere mine tester:
Øverst: 9 dpo
2 og 3: 10 dpo
4: 11 DPO, da slo også digital ut med 1-2 uker
5: IKM dagen i går 12.11.
Litt usikker på DPO ene kan ha hatt EL en eller to dager før.
Svakere test i dag.. Tror jeg gir opp snart! Skal iallefall ikke kjøpe flere tester, og ta en pause fra forum. Gratulerer til alle gravide, måtte spirene deres klore seg fast til i juli!![]()
TakkSender deg en klem ♥
Svakere test i dag.. Tror jeg gir opp snart! Skal iallefall ikke kjøpe flere tester, og ta en pause fra forum. Gratulerer til alle gravide, måtte spirene deres klore seg fast til i juli!![]()
Vi får håpe det.Sender deg en stor klemhåper du får positiv test snart
![]()
Vi får håpe det.Nå kan den dumme tanta bare komme så jeg blir ferdig med den fortest mulig. Håper dere alle som er blitt gravide holder dere på juli
Klem
![]()
Den var sterk og fin. Gratulerer så mye... og du som tvilte på at det klaffet denne pp
Har faktisk ikke flere tester igjen men om jeg ikke har fått noen blødning til lørdag så går jeg nok på dagligvaren å kjøper en da. Har ikke troa på at den skal bli sterkere igjen. Men det vil vell tiden vise. Ikm i morgen.Eller så blir testen din sterkere? Ta en pause fra testing i noen dager? Det håper virkelig jeg også![]()
For å prøve å ha ett ørelite håp så har jeg fundert på: den dagen jeg fikk sterk test hadde jeg drukket lite på kvelden før jeg la meg, og jeg hadde ikke tissa på 12 timer siden jeg sov lenge pga at jeg var syk. Mens i dag hadde jeg drukker en del vann på kvelden i går, og hadde tissa sist for 8timer siden. Kan det ha noe å si? :| spør deg som vet alt!Sender deg en klem ♥