Kernaw
Førstegangsprøver!
Ps: LYKKE til videre- håper spiren sitter og at alt går din vei. Håper du sniker litt hos oss i uke 50Har TR kommet til deg og?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ps: LYKKE til videre- håper spiren sitter og at alt går din vei. Håper du sniker litt hos oss i uke 50Har TR kommet til deg og?![]()
Nei, men er 15 eller 16 DPO og skikkelige menssmerter så den kommer i natt tenker jeg negativ test fortsatt. Håper den kommer i natt så jeg kan bli El-testetøs for første gang.Tror nemlig jeg ikke har EL når jeg tror jeg har det, så har handlet inn EL tester og temp. Wish me luck
![]()
Nei, men er 15 eller 16 DPO og skikkelige menssmerter så den kommer i natt tenker jeg negativ test fortsatt. Håper den kommer i natt så jeg kan bli El-testetøs for første gang.Tror nemlig jeg ikke har EL når jeg tror jeg har det, så har handlet inn EL tester og temp. Wish me luck
![]()
Når hadde du el? Er du mange dager dpo? Jeg tørr ikke teste mer i fare for at de blir bare svakere og svakere![]()
Ja, tenkte tempe hehe. SpennendeKrysser alt jeg har for deg
Blir spennende med EL testing da
Har du tenkt å tempe og eller? Anbefales av en med rare tester
Kommer nok innom og heier på dere skal du se![]()
Tusen takkMasse lykke til! Fikk meg en aha opplevelse jeg også første gang jeg brukte EL-tester!![]()
Jippi!! Gratulerer med digital ♡♡
Nå skal lille klore seg fast til Juli![]()
Gratulerer såååååå mye!! Unner deg dette veldig! Det var virkelig din tur nåhåååper den klamrer seg fast til slutten av svangerskapet, og at du får en frisk liten baby i armene dine
![]()
Ja den var veldig sterk så tidlig. Håper spira klorer deg fast denne gangen! Tusen takk fordetJeg synes du hadde en veldig fin strek jeg daså jeg håper det gir seg fort!
Jeg har ikke oppdaget noe blod selv, men har kun rosa streker, eller lyseblå på CB. De vil ikke bli helt positiv. Hadde det slik både med kjemisk og med EX.U. Men samtidig så har jeg blødd i tre mnd i strekk med førstemann. Ble innlagt for observasjon to ganger, men den lille hadde det veldig bra! Krysser fingerene for deg![]()
Gratulerer så myeJeg kan settes på gravid.♡♥♡♥♡♥
Testet etter jobb i dag, streken på CB+ kom etter 3 minutter (synes ikke så godt på bildet her, men var tydelig allerede her i virkeligheten og hvert fall nå som den er tørr):
Vis vedlegget 88284
Vis vedlegget 88285
Jeg er 13 dpo i dag. Hadde EL 30. oktober.![]()
Jeg er også redd for kjemisk fortsatt, så nå er det nedtelling til neste torsdag, da er jeg jo 5+0.![]()
Sikkert et teit spørsmål.. Men det regnes som SA etter uke 5-6? Og kjemisk før uke 5?
Gratulerer så myeJeg kan settes på gravid.♡♥♡♥♡♥
Testet etter jobb i dag, streken på CB+ kom etter 3 minutter (synes ikke så godt på bildet her, men var tydelig allerede her i virkeligheten og hvert fall nå som den er tørr):
Vis vedlegget 88284
Vis vedlegget 88285
Gratulerer så mye![]()