***IKM UKE 46***

Hva ville dere ha gjort i denne situasjonen? Jeg fikk ett kjempe hardt spark i magen i dag på jobb! Ble dritt redd :( jeg kan jo ikke jobbe der? Men vil ikke si at jeg kanskje er gravid heller?
Snakk med legen, så skriver han ut en sykemelding til deg inntil det kan avsløres. Da kan de evt omplassere deg. Lykke til!

Dagens test! :D kan gjerne flyttes over til juli nå :)

Vedlegg

• 1415782418682.jpg
    1415782418682.jpg
    47,4 KB · Visninger: 116
Tr har kommet. Og jeg er veldig usikker på om jeg skal gi opp eller fortsette å prøve. Har ikke noe lyst mer.
Ikke gi opp. Jo mer du stresser rundt jo vanskeligere er det. Eg hadde slått meg til ro om at me ikke sko ha flere unger etter 1 år uten resultat. Å nå når eg minst venta det ble eg gravid. Så hold mote oppe. :-)

Ikm i dag:
Trillian87, pp2
Hope90
Orkidee, pp4 ♡
Rosie
ann christin ♡
Klokka16

Hvordan går det med dere?
Håper alt står bra til med lille spire hos dere to som har fått positiv test♡
Og ikke gi opp håpet selv om tante grusom har dukket opp ♡

Ikm i dag:
Trillian87, pp2
Hope90
Orkidee, pp4 ♡
Rosie
ann christin ♡
Klokka16

Negativ test, masse murringer, men ingen tr på meg.. :/

Negativ test, masse murringer, men ingen tr på meg.. :/

Krysser fingrene for at ho ikke dukker opp, og at du kun produserer sen hcg ;)
Om tr ikke dukker opp iløpet av dagen, så legger jeg deg på passert ikm

Hvordan går det med deg da Kernaw? Fortsatt ingenting?

Hva ville dere ha gjort i denne situasjonen? Jeg fikk ett kjempe hardt spark i magen i dag på jobb! Ble dritt redd :( jeg kan jo ikke jobbe der? Men vil ikke si at jeg kanskje er gravid heller?
Kontakt legen din og snakk med han/hun. Svangerskapspenger kan jo være et godt alternativ.

Ser på syklusene mine at det nesten alltid har gått 14 dager fra EL og til mens.. Da har jeg sikkert ikke ikm før fredag :/ hvordan kan jeg da ha fått såpass "klare" streker på CB så tidlig? Nei nå skjønner jeg ingenting. :p kroppen er rar! ;) jeg hadde el ca fredag 31.okt. Dagen før hadde jeg positiv EL test. Er jeg 1dpo på lørdag da? Jeg kjente mye EL-smerter på fredag. Da er jeg 12dpo i dag. Nå mistet jeg alt håp :p da er det nok en kjemisk alikavell tenker jeg. :( får avvente til fredag å se, men kjennes ut som tr er rett rundt hjøret nå :(
Du kan bli gravid allerede 4-5 dager før EL. Så derfor kan du jo fint teste så sterkt pos før IKM.
I starten er det veldig vanlig at man føler man har TR smerter, men er bare svangerskaps relaterte vonter som er lett å forveksle. Hadde mye med nr 1, han ble der til i uke 42 ;-)

Ikm i dag:
Trillian87, pp2
Hope90
Orkidee, pp4 ♡
Rosie
ann christin ♡
Klokka16

Går fint med meg. Tok en strimmeltest i dag for å se forskjell fra søndagen, den var rimelig sterk :) ellers går det i kvalme.

Ikm i dag:
Trillian87, pp2
Hope90
Orkidee, pp4 ♡
Rosie
ann christin ♡
Klokka16

Dette var min IKM om jeg skulle regne 14 dager etter EL med litt god margin.
Ingen TR, alt av gravidtegn, men ikke noe utslag..
Skal møte ei venninne i morgen som er lege. Så skal lufte min frustrasjon da..

Back
Topp