***IKM UKE 46***

Her kan det virke som om tr har kommet. Har kommet bittelitt friskt blod idag, og har litt mensmurringer. Så den kommer nok med full fart ganske snart dessverre:( Men da satser vi på neste pp! :)

:( liker ikke den tanta i det hele tatt :(
Masse lykke til i neste pp! Håper det klaffer :)

Dumme testeavhengighet!!! Jeg skulle se om testen ble sterkere nå i kveld enn den var i dag tidlig.. Men da ble den svakere :( og det etter 6 timer uten dobesøk... Jeg tok en test fordi jeg ikke har kjent noe stikkinger/strekk i lysken i dag, som jeg har hatt de siste dagene.. Kjenner på annerledes murring, som om jeg skal få tr på besøk når som helst.. :( ikke så mye ømme pupper heller.. Nei å nei å nei... :( jeg som trodde jeg endelig var gravid nå... :( :( suttreinnlegg fra meg...

Last edited:
Dumme testeavhengighet!!! Jeg skulle se om testen ble sterkere nå i kveld enn den var i dag tidlig.. Men da ble den svakere :( og det etter 6 timer uten dobesøk... Jeg tok en test fordi jeg ikke har kjent noe stikkinger/strekk i lysken i dag, som jeg har hatt de siste dagene.. Kjenner på annerledes murring, som om jeg skal på tr på besøk når som helst.. :( ikke så mye ømme pupper heller.. Nei å nei å nei... :( jeg som trodde jeg endelig var gravid nå... :( :( suttreinnlegg fra meg...
Strimler? Slik jeg har lest kan de avgi forskjellig styrke, men er de pos. så er de pos. :-)

Dumme testeavhengighet!!! Jeg skulle se om testen ble sterkere nå i kveld enn den var i dag tidlig.. Men da ble den svakere :( og det etter 6 timer uten dobesøk... Jeg tok en test fordi jeg ikke har kjent noe stikkinger/strekk i lysken i dag, som jeg har hatt de siste dagene.. Kjenner på annerledes murring, som om jeg skal på tr på besøk når som helst.. :( ikke så mye ømme pupper heller.. Nei å nei å nei... :( jeg som trodde jeg endelig var gravid nå... :( :( suttreinnlegg fra meg...
Ikke gi opp enda :) Kan jo være lurt å ha litt is i magen med testinga, selv om jeg vet det er vanskelig :)

Sitter og tripper her og vil teste NÅ, men skal holde meg til i mårra tidlig....

Testet i dag, 10dpo, helt blenda :(

Ikke gi opp enda :) Kan jo være lurt å ha litt is i magen med testinga, selv om jeg vet det er vanskelig :)

Sitter og tripper her og vil teste NÅ, men skal holde meg til i mårra tidlig....

Hvis jeg ikke er gravid som antatt nå, så skal jeg ikke teste før etter ikm neste gang. :p det er bortkastet penger på tester, og bortkastet tid på bekymringer.. :( Jeg var virkelig ganske sikker denne gangen.. Får vente å se om tr dukker opp eller ikke. Så skal jeg prøve å få tatt HCG prøve hos lege for å se hvordan det ligger ann.

Tror min IKM kan flyttes til lørdagen ;)

Dumme testeavhengighet!!! Jeg skulle se om testen ble sterkere nå i kveld enn den var i dag tidlig.. Men da ble den svakere :( og det etter 6 timer uten dobesøk... Jeg tok en test fordi jeg ikke har kjent noe stikkinger/strekk i lysken i dag, som jeg har hatt de siste dagene.. Kjenner på annerledes murring, som om jeg skal få tr på besøk når som helst.. :( ikke så mye ømme pupper heller.. Nei å nei å nei... :( jeg som trodde jeg endelig var gravid nå... :( :( suttreinnlegg fra meg...

Ikke gi opp håpet ;)
Fortsatt mulighet for sterkere.
Krysser alt :)

Testet i dag, 10dpo, helt blenda :(

Fortsatt veldig tidlig. Den linken Lykkeliten_86 la ut her var veldig fin syns jeg :) er ganske få som får positivt så tidlig ;) skal se om jeg finner den...

Er ikm alltid 14 dager etter EL?
Nei, er vel ikke det... Varierer vel både mellom ulike kvinner og ulike sykluser, men relativt stabilt for den enkelte? Jeg har ikke kartlagt så lenge så jeg forholder meg til ca 14 dager. For variasjon i tid mellom mens og el er tilsynelatende ganske lik variasjon i sykluslengde hos meg :)

Fortsatt veldig tidlig. Den linken Lykkeliten_86 la ut her var veldig fin syns jeg :) er ganske få som får positivt så tidlig ;) skal se om jeg finner den...
Ja, så den og den ga meg litt mer håp :) Søte Lykkeliten som legger ut til oss :)

Back
Topp