Å herregud! Vet ikke om dere husker at jeg nevnt at for omtrent 2-3 uker siden så var jeg i Bodø i forbindelse med et jobbintervju, og har skrevet litt om at jeg har gått og ventet på å høre noe?! Vel, for å skrive litt mer så jobbet jeg som lagermedarbeider i mange år før kroppen ga etter. NAV foreslo at jeg skulle komme i gang med prosessen og søke ufør, men jeg var ikke helt klar for å gi meg på arbeidsmarkedet og fikk omskolering. Etter 2 år høyere fagskole og 3 år bachelor ble jeg ferdig med en bachelorutdannelse i fjor. Begynte å søke jobb allered etter andre året på fagskolen, og har sendt over 250 søknader, der jeg har vært toppkandidat flere ganger.
Vel nå satt den jenter! Jeg har fått tilbud om en stilling som senior sikkerhetsanalytiker, og tror kanskje jeg ødela trommehinna til den stakkars HR-dama når hun sa jeg var deres førstevalg.
Jeg som hadde gitt opp håpet. Så i dag lkjøpte jeg blomster og alkoholfri champagne og feiret med take-away from den lokale thai-plassen! Nå blir det jul i Lofoten