IKM uke 43

Jeg har hatt el tidligere enn forventet, vanligvis har jeg lange sykluser men nå fikk jeg possitiv el test for to dager siden så da satt jeg ikm litt tidligere også, tror det er mandagen i uke 43, men er litt usikker. Føler jeg fikk et par dager når det kom tidligere enn ventet, noen dagers mindre ventetid på en måte men uansett er det dpo dagene som går tregest... jeg hadde possitiv el i går og dager før. I dag var den negativ. Er det el i dag ca da? Og Er 1dpo i dag eller er det imorgen da?

Troor jeg ville sagt 1dpo i dag:happy:
 
Jeg har hatt el tidligere enn forventet, vanligvis har jeg lange sykluser men nå fikk jeg possitiv el test for to dager siden så da satt jeg ikm litt tidligere også, tror det er mandagen i uke 43, men er litt usikker. Føler jeg fikk et par dager når det kom tidligere enn ventet, noen dagers mindre ventetid på en måte men uansett er det dpo dagene som går tregest... jeg hadde possitiv el i går og dager før. I dag var den negativ. Er det el i dag ca da? Og Er 1dpo i dag eller er det imorgen da?
Legg inn en ny oppdatering, så skal jeg endre deg på lista:)
 
Har vel el ganske snart tror jeg stikker litt i livmor i dag, og kiler litt, og litt ømhet i korsryggen... Blir å legge inn aksjer i kveld
 
EL kom tidligere enn jeg hadde trodd, så de dagene med spotting var nok en del av mensdagene (sluttet å blø tidlig også). Mulig ikm er allerede onsdagen og ikke lørdagen. Har hatt positive el-tester tre dager nå og fikk lagt inn aksjer tidlig i dag før mini i huset våknet :p

Det har blitt en ufrivillig forumpause noen dager her og en tregere prøveperiode enn vi hadde planlagt; jobb er helt texas om dagen og det er beordringer og doble vakter osv. MEN, i min frustrasjon for tre uker siden søkte jeg på en jobb som jeg skal på jobbintervju for til uka så det blir spennende!

Håper det går fint med dere damer og at det blir mange fine spirer denne uka ❤️

Så bra du tester etter el hvis det ser ut til at den kommer tidligere enn planlagt! Og selvfølgelig bra dere fikk lagt inn aksjer ;-) Håper også el kommer «tidlig» her så ventetiden blir kortere..

Og så spennende med jobbintervju da, lykke til!
 
Hvordan går det med dere, jenter? Nå nærmer det seg el for mange! Kjenner selv at jeg grugleder meg litt til å gå inn i dpo-land igjen:nailbiting: Det er liksom så overveldende og tar helt over hodet, men samtidig så spennende. Håper på mangemange fine tester her etterhvert:woot:
Huff jeg er nervøs for alt nå jeg. Håper prøvingen blir bra og at godt med aksjer blir lagt inn den kommende uken. Vi er ganske slitne begge to men må jo bare få det gjort. Håper jeg klarer å ikke gå helt bananas med testing men forventer positiv tidlig test 8dpo fordi det fikk jeg forrige syklus...
 
El kommer tidligere enn forventet denne gang. Er første runde med Letrozol og idag cd11 fikk Jeg masse elslim og ta el tester og den er positiv. Første gang Jeg fikk el så tidlig:love7. Håper håper den er gulegget og håper juni 2021 baby og det skal bli Insha Allah:Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • 728A85A8-8E8B-44A4-8E5A-4283804BCFDE.jpeg
    728A85A8-8E8B-44A4-8E5A-4283804BCFDE.jpeg
    25 KB · Visninger: 53
Last edited:
El kommer tidligere enn forventet denne gang. Er første runde med Letrozol og idag cd11 fikk Jeg masse elslim og ta el tester og den er positiv. Første gang Jeg fikk el så tidlig:love7. Håper håper den er gulegget og håper juni 2021 baby og det skal bli Insha Allah:Heartred:Heartred

Håper det blir baby på deg :joyful: men hva betyr insha allah?
 
Første prøveperiode her, er så utålmodig allerede. 5 dager til EL i følge appen. Aner jo egentlig ikke men tester ikke etter el.

Sjekker appen flere ganger om dagen, akkurat som noe skulle endre seg i den... Dagene kommer til å gå sakte :rolleyes:
Hihi samme her, går inn og sjekker på 3 forskjellige apper. Som om noe skulle ha endret seg siden sist jeg sjekket:hilarious: Jeg temper hver dag da så får først konstantert el etter at den har vært:joyful:
 
Huff jeg er nervøs for alt nå jeg. Håper prøvingen blir bra og at godt med aksjer blir lagt inn den kommende uken. Vi er ganske slitne begge to men må jo bare få det gjort. Håper jeg klarer å ikke gå helt bananas med testing men forventer positiv tidlig test 8dpo fordi det fikk jeg forrige syklus...

En får bare gjøre så godt en kan:joyful: Det er veldig tidlig å få positiv! Håper for deg:angel8
 
Ja, da har jeg nettopp bestilt el tester på nett. Blir påvirka var det forumet her altså! :happy090
Leveringstid 2-5 dager. Håper de kommer i tide da :rolleyes:
 
Så bra du tester etter el hvis det ser ut til at den kommer tidligere enn planlagt! Og selvfølgelig bra dere fikk lagt inn aksjer ;-) Håper også el kommer «tidlig» her så ventetiden blir kortere..

Og så spennende med jobbintervju da, lykke til!
Har ikke helt oversikt over syklus enda etter ma i august, men at syklusen hoppet på plass et par dager før jeg hadde trodd er jo fint :) Håper el kommer for deg snart også ;)

Takk for det!
 
Hmm.. Jeg har beregnet EL 12/10 - men fikk høy på monitoren i dag. Kan ikke tenke meg til at jeg skal ha høy i 6 dager før maks :bored: Har tidligere hatt 2-3 dager med høy, så dette blir jo spennende!
 
Syns liksom denne pp går uvanlig sakte? Føler jeg er i ingenmannsland nå, bare venter på det fruktbare vinduet.. Mistenker at ventetiden etter EL kommer til å bli enda verre og langtekkelig. Må prøve å finne på noe jeg kan glede meg til om det ikke skulle komme streker på testene mot slutten av oktober. Er redd jeg kommer til å gå langt ned i kjelleren hvis jeg ikke blir gravid.. Motivasjonen er jo heller ikke på topp. Motivasjonen for å bli mamma er der, men ikke all denne jobben med å få det til...

Håper alle har en fin start på uken :)
 
Back
Topp