IKM uke 43

Da har jeg startet på grapefruktekstrakt, og fytti katta så vondt det er:yuck: Grapefruktjuice er jo rene delikatessen i forhold!
 
Da har jeg startet på grapefruktekstrakt, og fytti katta så vondt det er:yuck: Grapefruktjuice er jo rene delikatessen i forhold!

Hvilken cd er du på? Jeg har også ekstrakt, men har ikke begynt med det. Gruer meg litt fordi det aner meg at det smaker ille:shifty:
 
Da har jeg startet på grapefruktekstrakt, og fytti katta så vondt det er:yuck: Grapefruktjuice er jo rene delikatessen i forhold!

jeg brakk meg stadig, men fant ut at hvis jeg tar 15 dråper i 1- 1,5 dl eplejuice, og bare tømmer den rett ned- og så skyller med ren eplejuice etterpå, så funker det bra :)
 
jeg brakk meg stadig, men fant ut at hvis jeg tar 15 dråper i 1- 1,5 dl eplejuice, og bare tømmer den rett ned- og så skyller med ren eplejuice etterpå, så funker det bra :)
Ja den er ikke god:yuck: Jeg tar omtrent fart for å få det ned. Skyller ned med noe etter, så går det bra:p
 
Da har jeg startet på grapefruktekstrakt, og fytti katta så vondt det er:yuck: Grapefruktjuice er jo rene delikatessen i forhold!
Hæ?! Jeg syns ikke det smaker noe ! Blander 10-12 dråper i middels-stort glass med vann.. Blander du mer konsentrert kanskje? Huff du får bare holde ut og helle det i deg frem mot EL! Krysser fingrene for at det fungerer for deg :)
 
CD6 her og så og si ferdig med mensen. Har besøk hele helgen så babymaking-fokuset er (heldigvis) litt redusert :) Gleder meg til å ta fatt på aksjeinnlegging kommende uke. Håper EL er mer i rute nå så ventetiden til testing kortes ned :)

Håper det går bra med alle dere. God helg❤️
 
Hæ?! Jeg syns ikke det smaker noe ! Blander 10-12 dråper i middels-stort glass med vann.. Blander du mer konsentrert kanskje? Huff du får bare holde ut og helle det i deg frem mot EL! Krysser fingrene for at det fungerer for deg :)
Ja jeg synes det smaker ille beskt:hilarious: Men blander dråpene ut i ca 1dlvann, så er ikke veldig konsentrert. Ja, jeg heller det i meg. Smaken skal ikke stoppe meg:joyful:
 
CD6 her og så og si ferdig med mensen. Har besøk hele helgen så babymaking-fokuset er (heldigvis) litt redusert :) Gleder meg til å ta fatt på aksjeinnlegging kommende uke. Håper EL er mer i rute nå så ventetiden til testing kortes ned :)

Håper det går bra med alle dere. God helg❤️
Jeg koser meg med et glass rødt nå, og fra nå er det stopp med den kosen. Ser frem i mot aksjelegging jeg også:) God helg til deg også:Heartred
 
EL kom tidligere enn jeg hadde trodd, så de dagene med spotting var nok en del av mensdagene (sluttet å blø tidlig også). Mulig ikm er allerede onsdagen og ikke lørdagen. Har hatt positive el-tester tre dager nå og fikk lagt inn aksjer tidlig i dag før mini i huset våknet :p

Det har blitt en ufrivillig forumpause noen dager her og en tregere prøveperiode enn vi hadde planlagt; jobb er helt texas om dagen og det er beordringer og doble vakter osv. MEN, i min frustrasjon for tre uker siden søkte jeg på en jobb som jeg skal på jobbintervju for til uka så det blir spennende!

Håper det går fint med dere damer og at det blir mange fine spirer denne uka ❤️
 
Hvordan går det med dere, jenter? Nå nærmer det seg el for mange! Kjenner selv at jeg grugleder meg litt til å gå inn i dpo-land igjen:nailbiting: Det er liksom så overveldende og tar helt over hodet, men samtidig så spennende. Håper på mangemange fine tester her etterhvert:woot:
 
Hvordan går det med dere, jenter? Nå nærmer det seg el for mange! Kjenner selv at jeg grugleder meg litt til å gå inn i dpo-land igjen:nailbiting: Det er liksom så overveldende og tar helt over hodet, men samtidig så spennende. Håper på mangemange fine tester her etterhvert:woot:
Dpo-land er et sted jeg mistrives veldig i :p Håper tiden går fort!!
 
Første prøveperiode her, er så utålmodig allerede. 5 dager til EL i følge appen. Aner jo egentlig ikke men tester ikke etter el.

Sjekker appen flere ganger om dagen, akkurat som noe skulle endre seg i den... Dagene kommer til å gå sakte :rolleyes:
 
Jeg har hatt el tidligere enn forventet, vanligvis har jeg lange sykluser men nå fikk jeg possitiv el test for to dager siden så da satt jeg ikm litt tidligere også, tror det er mandagen i uke 43, men er litt usikker. Føler jeg fikk et par dager når det kom tidligere enn ventet, noen dagers mindre ventetid på en måte men uansett er det dpo dagene som går tregest... jeg hadde possitiv el i går og dager før. I dag var den negativ. Er det el i dag ca da? Og Er 1dpo i dag eller er det imorgen da?
 
Back
Topp