IKM uke 43

Hvilke tiltak skal dere gjøre denne pp, om noen?

Jeg fortsetter som før med temping og aksjer så og si hver dag innenfor det fruktbare vinduet..

Grapefruktkjerneekstrakt i vannet frem til EL, mest fordi jeg har en flaske men fikk voldsomt med EL slim forrige pp og da hadde jeg nesten ikke brukt det. Så usikker på effekten..

Det blir også ekstra fokus på optimalt kosthold, «syklus-vennlig» kosthold. Har lest meg litt opp på det. Tenker det ikke kan skade for er egentlig bare snakk om sunt kosthold :)

Fokus på å få i meg masse vann, lite brus og decaf hvis jeg må ha morgenkaffen..
El testing, aksjerlegging annenhver dag i uken rundt eggløsning (om ikke hver dag, om vi har muligheten til det).
Har bestilt babyklister, så det skal prøves ut denne syklusen:)
 
Hvilke tiltak skal dere gjøre denne pp, om noen?

Jeg fortsetter som før med temping og aksjer så og si hver dag innenfor det fruktbare vinduet..

Grapefruktkjerneekstrakt i vannet frem til EL, mest fordi jeg har en flaske men fikk voldsomt med EL slim forrige pp og da hadde jeg nesten ikke brukt det. Så usikker på effekten..

Det blir også ekstra fokus på optimalt kosthold, «syklus-vennlig» kosthold. Har lest meg litt opp på det. Tenker det ikke kan skade for er egentlig bare snakk om sunt kosthold :)

Fokus på å få i meg masse vann, lite brus og decaf hvis jeg må ha morgenkaffen..
Denne gangen drikker jeg en kopp salvie-te frem til EL. Har også kjøpt inn grapefruktjuice. Skal innom apoteket og kjøpe en pakke Prefert, for å være helt sikker på at miljøet der nede er optimalt:joyful: Vurderer også babyklister.

Denne gangen er det all in:D

Ja, og så blir det temping hvis jeg finner termometeret mitt. Kostholdsmessig skal jeg få på diett i forbindelse med trening, så blir mye sunn mat. Skal også prøve å kutte litt ned på koffein og å velge urtete på jobb i stedefor kaffe hele tiden.
 
Veldig rar syklus og mens her også, først tre dager spotting før tr kom i en voldsom fart og mengde. Nesten litt som rett etter fødsel her i går og tidligere i går :( Roet seg nå da, men heldigvis ikke noe vondt.

Kan det ha vært en kjemisk? Nei uff, exu skal holde seg langt unna, det har vært nok nå på kort tid! Men godt med sjekk sånn i tilfelle det skulle ha vært noe. Hadde ikke fulgt det jeg heller :p Peisa på rett etter ma vi, og tenker at en blir gravid når kroppen er klar. Ble ikke gravid nå så da var nok ikke kroppen det enda.

Fikk svar fra lege nå, og hcg er under 5 og synkende. Så ikke exu, eller noe annet for den saks skyld. Jeg er på dag fem med «mensen» og blødningene er tilnærmet borte. Håper jeg ikke blir gående og småblø hele syklusen. Synes det er rart at jeg har blødd så lite, men det gjorde jeg etter aborten også. Jaja! Ny pp og godt mot. Gleder meg til å teste etter el igjen.
 
Gleder meg så til å starte el testing. Da føler man at man gjør noe nyttig liksom:hilarious:
 
Gleder meg så til å starte el testing. Da føler man at man gjør noe nyttig liksom:hilarious:

Enig! Jeg skal prøve å ikke bli helt prøvegal denne pp, men jeg skal teste etter el. Det er merkelig tilfredsstillende å tisse i en kopp:hilarious:
 
Berlioz- 31- PP3 - B2- EL 4.10 - IKM ca 20. 10:rolleyes:
 
Blir med her etter SA forrige PP, blødde bare i 5 dager så tar det som en mens og satser på at syklus er normal igjen med en gang :D Ponyo - 27 - B4 - PP2 - EL 6.okt - IKM 21.okt
 
Vet det enda er tidlig i denne pp. Er på CD4 i dag. Men allerede mistet helt piffen og er skikkelig umotivert. Tiden går så ufattelig treigt og de kommende ukene virker bare så fjerne. Kommer virkelig til å gå ned i kjelleren dersom det ikke går denne pp..
Vil bare være gravid igjen..
 
Mangojenta - 21 - PP8 - B1 - EL 09.10 - IKM 24.10

Første pp med lutinus! Blir veldig spennende:)
 
Fikk svar fra lege nå, og hcg er under 5 og synkende. Så ikke exu, eller noe annet for den saks skyld. Jeg er på dag fem med «mensen» og blødningene er tilnærmet borte. Håper jeg ikke blir gående og småblø hele syklusen. Synes det er rart at jeg har blødd så lite, men det gjorde jeg etter aborten også. Jaja! Ny pp og godt mot. Gleder meg til å teste etter el igjen.
Så bra at det ikke var det :) Nå er nok kroppen i gang igjen. Jeg blødde voldsomt et par dager nå, ellers bare spotting. Begynte å teste for el i går, var negativ da. Men fikk blinkende smiley på cb digital nå i ettermiddag! :) Så spørs om de tre dagene med spotting faktisk var mensen og at ikm er tidligere enn jeg først tenkte. Håper vi får lagt inn litt aksjer før mannen reiser på jobbtur neste uke. Vi har begge det ganske krevende på jobb akkurat nå og er ganske utkjørt så blir vel ikke mange aksjene men :p
 
Så bra at det ikke var det :) Nå er nok kroppen i gang igjen. Jeg blødde voldsomt et par dager nå, ellers bare spotting. Begynte å teste for el i går, var negativ da. Men fikk blinkende smiley på cb digital nå i ettermiddag! :) Så spørs om de tre dagene med spotting faktisk var mensen og at ikm er tidligere enn jeg først tenkte. Håper vi får lagt inn litt aksjer før mannen reiser på jobbtur neste uke. Vi har begge det ganske krevende på jobb akkurat nå og er ganske utkjørt så blir vel ikke mange aksjene men :p

Så spennende! Det er ikke akkurat råsexy å prøve i mine øyne, så jeg har ikke store forventningene til sex de dagene som er mest aktuell. Vil bare få det gjort da:p Jeg er veldig usikker på hvordan syklusen min blir, håper el kommer i rett tid.
 
Var innom helsekosten idag. Fort gjort å plukke med seg diverse der:rolleyes: Kjøpte med en wild yam som jeg har lest mye om, og en grapefruktkjerneekstrakt.
Sikkert for sent å begynne med grapefrukt nå, men det skader ikke tenker jeg.

Har dere erfaringer med disse? :)
 
Så spennende! Det er ikke akkurat råsexy å prøve i mine øyne, så jeg har ikke store forventningene til sex de dagene som er mest aktuell. Vil bare få det gjort da:p Jeg er veldig usikker på hvordan syklusen min blir, håper el kommer i rett tid.
Vet hva du mener :p Vi har vel mer sex når vi ikke er i prøveuka enn i den uka vi burde hatt mer sex :p Håper el er på vei!
 
Var innom helsekosten idag. Fort gjort å plukke med seg diverse der:rolleyes: Kjøpte med en wild yam som jeg har lest mye om, og en grapefruktkjerneekstrakt.
Sikkert for sent å begynne med grapefrukt nå, men det skader ikke tenker jeg.

Har dere erfaringer med disse? :)

Prøvd wy en syklus, men ble litt uvel av dem, så ble ikke mer:p
 
Var innom helsekosten idag. Fort gjort å plukke med seg diverse der:rolleyes: Kjøpte med en wild yam som jeg har lest mye om, og en grapefruktkjerneekstrakt.
Sikkert for sent å begynne med grapefrukt nå, men det skader ikke tenker jeg.

Har dere erfaringer med disse? :)

Jeg har brukt grapefruktkjerneekstrakt. Brukte nesten hele flasken den pp jeg ble gravid (PP2, juni). Men merket ikke noe særlig til El-slim den pp..

Så kjøpte jeg ny flaske til forrige pp og fikk den ganske langt ut i syklus så ble vel bare et par vannglass med den før mannen dro på jakt og løpet var kjørt uansett. Merket ikke noe el slim. Men så viste det seg at EL plutselig var forsinket med 4 dager. Fikk voldsomt med elslim. Og det uten å ha brukt det noe særlig i den syklusen, og heller ikke nær den dagen EL slimet kom.

Så ganske usikker på om det har effekt for min del, men kommer til å bruke det nå frem mot El. Skader ikke. Og får meg til å drikke mer vann :)
 
Back
Topp