IKM uke 42

Var hos legen i dag, og spurte ift at jeg har så uregelmessige sykluser, og hun ville sende henvisning til GU. Det er jo greit det. Så fikk jeg melding om at jeg har fått time, går inn å sjekker helsenorge, og jeg har fått time midt i mars :arghh: må jeg virkelig vente helt til mars?? Det er helt sykt…
Hvis du prøver å ringe et par ganger i uka for å høre om de har hatt noen avbestillinger, så er det fort mulig de har det! De ønsker jo å kunne fylle opp dersom en time blir avbestilt, men de har sjeldent kapasitet til å ringe rundt selv :)
 
Hvis du prøver å ringe et par ganger i uka for å høre om de har hatt noen avbestillinger, så er det fort mulig de har det! De ønsker jo å kunne fylle opp dersom en time blir avbestilt, men de har sjeldent kapasitet til å ringe rundt selv :)
Det kan jeg gjøre. Takk for et godt tips :)
 
Kjøpte CB digital eggløsningstest denne PP’en. Fortsatt ikke positiv test i dag, men EL er forventet om 2-3 dager, så håper fortsatt den blir positiv snart! Aksjeleggingen ser jeg vi begynte med sist onsdag, og gått for hver 3 dag til nå. Har igjen 7 tester, så håper det holder for denne gang :hilarious:
 
Da har nok egget løsnet her. Veldigeee el-smerter i kveld som nå endelig har avtatt,etter første positive eltest i går. Mange dager med slim og murring. Har ikke helt troafor jeg tror ikke aksjene er så gode så mange dager før,men..
 
Kjøpte CB digital eggløsningstest denne PP’en. Fortsatt ikke positiv test i dag, men EL er forventet om 2-3 dager, så håper fortsatt den blir positiv snart! Aksjeleggingen ser jeg vi begynte med sist onsdag, og gått for hver 3 dag til nå. Har igjen 7 tester, så håper det holder for denne gang :hilarious:
Har du lilla eller rosa CB digital? Ser at den anbefaler å ta på morgenurin, men flere sier at det er bedre å ta EL-tester senere ut på dagen. :)
 
Her er det ingen tegn til eggløsning ennå, håper den kommer innen fredag :shy:
B7AF5FD7-58A0-4DA4-9E43-2F019B84724E.jpeg
 
Er det noen her som havner på IKM uke 43? Kanskje noen har lyst å opprette? Føler ikke jeg er erfaren nok :angelic:
 
Har du lilla eller rosa CB digital? Ser at den anbefaler å ta på morgenurin, men flere sier at det er bedre å ta EL-tester senere ut på dagen. :)
Det var et godt spørsmål, selve avleseren er hvit :hilarious: Jeg har tatt på morgenen, men fortsatt ikke positiv test. Kroppen kan umulig fortsatt tulle etter den kjemiske i mai. Så spent på hvordan dette går:shy:
 
Føler på meg at det snart nærmer seg, men forrige prøveperiode hadde jeg veldig lange topper, postitive tester gjerne over 3 dager.

Håper eggløsning kommer snart!:joyful:
Hvordan går det med dere andre? Flere som tester?
E2AD3023-42A2-4C6F-874D-03586182BF03.png
 
Det var et godt spørsmål, selve avleseren er hvit :hilarious: Jeg har tatt på morgenen, men fortsatt ikke positiv test. Kroppen kan umulig fortsatt tulle etter den kjemiske i mai. Så spent på hvordan dette går:shy:
Jeg har også slitt med syklusen etter SA i juni, så jeg føler virkelig med deg. Jeg tenker at du kan prøve å måle med midt på dagen, for det sies at kroppen begynner å bryte ned hormonet EL-testen måler på etter 4-6 timer. Jeg har aldri klart å fange maks på mine tester og har bare målt på morgenen. Denne gangen prøver jeg heller midt på dagen og krysser fingrene for at det funker. Skal krysse for deg også :)
 
CD13 og el-slim på plass. Juhu! Første gang jeg opplever litt blodspor i slimet. Noen som har erfaring med det?? Håper det betyr at jeg faktisk har eggløsning i det minste!
Jeg har opplevd det noen gang, tror ikke det har noe betydning. Noen sier det kan tyde på en ekstra "god eggløsning". ;)
 
Back
Topp