IKM uke 41

Redd for at det ikke gikk denne gangen heller. Skulle egentlig hatt mensen 13.10, og dagene før og etter hadde jeg noen minimale blødninger. Har ikke blødd noe etter dette. Strimmeltest gir fortsatt sterkt utslag, men test fra CB med ukeindikator viser kun 1-2 (3-4 uker gravid). Tok den nå nettopp, men tenker at det er veldig lavt med tanke på at første dag i forrige menstruasjon var 14.09. Har bestilt legetime for å måle hCG, men er så lei meg nå :sad010
Kan du ha hatt eggløsning noe senere enn du tror? De digitale kan jo være litt lunefulle, vet mange har fått feil svar på de og målt hcg hos legen som viser at alt er fint! Er jo et godt tegn at strimmeltestene er sterke. Har du bilde av de? Krysser fingrene for deg! :Heartpink
 
Redd for at det ikke gikk denne gangen heller. Skulle egentlig hatt mensen 13.10, og dagene før og etter hadde jeg noen minimale blødninger. Har ikke blødd noe etter dette. Strimmeltest gir fortsatt sterkt utslag, men test fra CB med ukeindikator viser kun 1-2 (3-4 uker gravid). Tok den nå nettopp, men tenker at det er veldig lavt med tanke på at første dag i forrige menstruasjon var 14.09. Har bestilt legetime for å måle hCG, men er så lei meg nå :sad010
Når hadde du EL da? CB ukesindikator viser jo uker etter EL, så kanskje EL var senere enn du tror? :Heartpink Uansett er hCG målinger hos lege beste måte, så håper du får svar snart og det går riktig vei
 
Takk for at dere er så gode :Heartred Fikk positiv EL-test 29.09, så regner med at EL var 30.09 eller 01.10. Har vært på ferie og gikk tom for tester på torsdag, men her er bilde av testene fra forrige uke (den sterkeste er fra onsdag, den fra torsdag glemte jeg å ta bilde av) sammenlignet med testen fra i dag:
 

Vedlegg

  • A2AD141C-8128-4C46-85DA-FB6B6CD3B90E.jpeg
    A2AD141C-8128-4C46-85DA-FB6B6CD3B90E.jpeg
    881,5 KB · Visninger: 96
  • 881D93A2-9917-4791-A6D0-F1230AD98954.jpeg
    881D93A2-9917-4791-A6D0-F1230AD98954.jpeg
    953,9 KB · Visninger: 98
Takk for at dere er så gode :Heartred Fikk positiv EL-test 29.09, så regner med at EL var 30.09 eller 01.10. Har vært på ferie og gikk tom for tester på torsdag, men her er bilde av testene fra forrige uke (den sterkeste er fra onsdag, den fra torsdag glemte jeg å ta bilde av) sammenlignet med testen fra i dag:
Det er jo en fin stigning der :Heartpink Få deg en hcgprøve hos legen så får du det nøyaktige:)
 
Takk for at dere er så gode :Heartred Fikk positiv EL-test 29.09, så regner med at EL var 30.09 eller 01.10. Har vært på ferie og gikk tom for tester på torsdag, men her er bilde av testene fra forrige uke (den sterkeste er fra onsdag, den fra torsdag glemte jeg å ta bilde av) sammenlignet med testen fra i dag:
Så sterk og fin test det der :) Tipper den digitale bare var akkurat på vippen mellom 1-2/2-3! Det kan jo være du er en som produserer hcg sent, det er såå individuelt! Krysser fingrene for deg altså :) :Heartpink
 
Kan jo ha vært kjemisk. Var nok det jeg hadde denne syklusen.. fikk skygger/positiv på strimmeltester, mens CB digital var negativ. Tr kom 2-3 dager senere enn den skulle. Begynte å spotte den første dagen, så kom tr for fullt dagen etter..
Krysser fingrene for at du får positiv test snart ❤️
Jaaa, vi stresser heldigvis ikke, men det hadde jo vært gøy å få en positiv test i nærmeste framtid:) fikk lyst til å demontere clearblue digitaltesten, og den så slik ut. Men den vet jeg ikke hvordan jeg skal lese haha
 
Jaaa, vi stresser heldigvis ikke, men det hadde jo vært gøy å få en positiv test i nærmeste framtid:) fikk lyst til å demontere clearblue digitaltesten, og den så slik ut. Men den vet jeg ikke hvordan jeg skal lese haha
Bildet ble ikke lagt ved i forrige innlegg:
 

Vedlegg

  • E513A962-B73C-436D-9EEB-91FE345237F2.jpeg
    E513A962-B73C-436D-9EEB-91FE345237F2.jpeg
    771,8 KB · Visninger: 48
Takk for forklaring! Ja vi får se hvordan det går videre. Har blødd veldig lite i dag, så har ikke kommet noe i selve bindet. Må vel i vei å kjøpe flere tester slik at jeg har noen liggende
Spennende! Krysser fingrene for deg :)
 
Så sterk og fin test det der :) Tipper den digitale bare var akkurat på vippen mellom 1-2/2-3! Det kan jo være du er en som produserer hcg sent, det er såå individuelt! Krysser fingrene for deg altså :) :Heartpink
Tusen takk :Heartred Forrige gang (som riktignok endte i SA) gikk det så fort å få stigning på CB, så klarer ikke helt å finne roen i det. Det føles uansett veldig godt å ha en liten heiagjeng i dere :Heartred
 
Jaaa, vi stresser heldigvis ikke, men det hadde jo vært gøy å få en positiv test i nærmeste framtid:) fikk lyst til å demontere clearblue digitaltesten, og den så slik ut. Men den vet jeg ikke hvordan jeg skal lese haha
Jeg gjorde det samme og ble heller ikke klokere. Forsøkte å hente den opp fra søpla nå, men alle delene hadde falt fra hverandre og det føltes litt ekkelt å fortsette hahha :dead:
 
Back
Topp