IKM uke 40

Tror ff har satt feil, tviler på du hadde el før cd 18 :) dermed får du kanskje mensen i morgen eller tirsdag ..
Helt enig! Tror jeg hadde el natt til cd 19 egentlig, kjentes veeldig sånn ut. Fikk brunt utflod nå nettopp, så mensen kommer nok i morgen en gang :)
 
Mensen kom på morgenen som forventet :)

Greit at den kommer når man likevel ikke er blitt gravid. Jeg følte selv jeg måtte vente så lenge på mens denne gang, at jeg ble nesten glad da tr endelig dukket opp.
(Litt over det nå, da. Dag 5, så går vel over litt spotting i kveld)

Nå venter jeg bare på telefon fra St Olavs:)
 
Greit at den kommer når man likevel ikke er blitt gravid. Jeg følte selv jeg måtte vente så lenge på mens denne gang, at jeg ble nesten glad da tr endelig dukket opp.
(Litt over det nå, da. Dag 5, så går vel over litt spotting i kveld)

Nå venter jeg bare på telefon fra St Olavs:)
Ja, absolutt. Trengte bare at den ventet med å komme til etter helgen :p Så jeg er fornøyd. Ble en 33 dagers syklus, og det er jo ikke så verst det i forhold til hva jeg hadde i «gamle dager».

Håper telefonen fra St Olavs kommer kjapt!
 
Ja, absolutt. Trengte bare at den ventet med å komme til etter helgen :p Så jeg er fornøyd. Ble en 33 dagers syklus, og det er jo ikke så verst det i forhold til hva jeg hadde i «gamle dager».

Håper telefonen fra St Olavs kommer kjapt!

Fikk telefon ca to timer etter jeg skrev her :D
Da blir det innsett om ca to uker, håper jeg ❤️
 
*Sniker fra annen ikm gruppe*
Så trist å mista i SA :/ Har du sjekket noe etter EL? Da jeg hadde SA (var 6 uker på vei) så tok det fire uker å få tilbake eggløsning og så var syklusen på tur igjen etter det. Så hvis du hadde første syklusdag etter SA 31. august så kan det godt være at du har hatt eggløsning nå i slutten av september/begynnelsen av oktober, sånn at ikm da er nærmere midten av oktober. Selvfølgelig kjedelig å vente, men håper jo at du får positiv test før du rekker å se mensen igjen da :smiley-angelic001 Kan kanskje lønne seg å sjekke for el hvis du er usikker på om det har vært? Hvis ikke så er det jo absolutt ikke dumt å kontakte legen hvis du bare går og venter og venter!
Eggløsning hadde visst vært et par dager senere enn jeg trodde, så fikk mensen på søndag. Godt å få begynne på ny syklus og telle ned dager til ny EL! Denne gangen skal jeg prøve akupunktur, roiboos-te, granateple, rødbeter, og ananas etter EL. :)
 
Eggløsning hadde visst vært et par dager senere enn jeg trodde, så fikk mensen på søndag. Godt å få begynne på ny syklus og telle ned dager til ny EL! Denne gangen skal jeg prøve akupunktur, roiboos-te, granateple, rødbeter, og ananas etter EL. :)
Da får vi tro syklusen er på tur igjen :) Masse lykke til i neste syklus, kryssee fingrene for deg :love017
 
Back
Topp