IKM uke 40

sånn, da skal det meste være på plass. si fra om dere ser noen feil ;)

jeg strøyk meg selv fra lista da vi har valgt å pause prøving pga huspåbygging, brista ribbein, travel hverdag... men er her og heier med dere jenter :)

Jeg er litt på samme sted med oppussing og nå vurderer vi om vi skal selge huset... så jeg vet ikke helt om vi fortsatt skal prøve eller vente litt:confused:

Det er veldig spennende
emoji4.png

Her murrer det i magen, men pleier å ha tydelig eggløsningssmerter den dagen jeg har el, så tipper jeg må vente en dag eller to til. Mannen er blitt syk med man-flu, så ingen aksjelegging siden søndag her! Så får håpe jeg får han med på en runde til i kveld. Ellers er det nok ikke håp denne runden :(
Ja vanskelig det der med aksjeinnleggingen. Er jo ikke anbefalt at man har sex for ofte heller.:D Blir veldig spennende fremover. Siden jeg ikke tester for eggløsning, men bare ser på tegn så må vi nok legge inn litt flere aksjer i morgen for å være helt sikker på at vi har prøvd nok. Hehe Lykke til!:D

Ja vanskelig det der med aksjeinnleggingen. Er jo ikke anbefalt at man har sex for ofte heller.:D Blir veldig spennende fremover. Siden jeg ikke tester for eggløsning, men bare ser på tegn så må vi nok legge inn litt flere aksjer i morgen for å være helt sikker på at vi har prøvd nok. Hehe Lykke til!:D
Hehe, blir litt ekstra spennende uten eggløsningstester ja, kjenner på det jeg og [emoji16] Jeg merker jeg sliter med å tro på at sædcellene kan leve i opptil 5 dager inni der, tenker at om jeg hadde hatt el nå så hadde det ikke vært sjans siden forrige runde i senga var på søndag. Men teoretisk skal det vel være en mulighet. Det er vel uansettbedre å være på den sikre siden og legg litt mer aksjer ;)

Jeg har fryktelig ustabil syklus, men med positiv el-test i går er det kanskje mulig å tenke ikm ila uke 40. Pp har vi sluttet å telle, prøvd lenge. Ingen barn fra før av. Kan foreløpig sette meg opp ca 4/10?

Jeg spotter, men ser ut som om eggløsningen kommer snart.. men skal jo ikke blø nå? Har hatt skikkelig ustabil syklus siden april. Ville dere kontaktet gynekolog? Kan stress gjøre sånn at jeg blør men likevel har muligheten å bli gravid?
f9adc791e7119f61fc2db6d910dccade.jpg

Jeg har fryktelig ustabil syklus, men med positiv el-test i går er det kanskje mulig å tenke ikm ila uke 40. Pp har vi sluttet å telle, prøvd lenge. Ingen barn fra før av. Kan foreløpig sette meg opp ca 4/10?

Har du sjekka om du har negativ el test i dag? Må legge inn litt aksjer i kveld dere da[emoji4]

Mon25 - pp(mistet telling) - EL 21/22.09 - IKM 04.10.

Endelig fikk jeg positiv el test etter abort i juni. Hadde en slags mens for 1 1/2 uke siden.
0465ae56f174762d839ca9ea15e39ab2.jpg

Fikk denne i morges :)
Ingen tvil der nei! Satser på det er gullegget![emoji4]

Mon25 - pp(mistet telling) - EL 21/22.09 - IKM 04.10.

Endelig fikk jeg positiv el test etter abort i juni. Hadde en slags mens for 1 1/2 uke siden.
0465ae56f174762d839ca9ea15e39ab2.jpg

Fikk denne i morges :)

Så bra! Ser ut som om det bare er å kjøre på [emoji1][emoji1303]

Har du sjekka om du har negativ el test i dag? Må legge inn litt aksjer i kveld dere da[emoji4]

Samboeren er vekkreist til seint i morgen kveld... vi la inn aksjer i forgårs, så får satse på det holder. Hehe. Har ikke fått tid til å ta ny el-test i dag.

Jeg spotter, men ser ut som om eggløsningen kommer snart.. men skal jo ikke blø nå? Har hatt skikkelig ustabil syklus siden april. Ville dere kontaktet gynekolog? Kan stress gjøre sånn at jeg blør men likevel har muligheten å bli gravid?
f9adc791e7119f61fc2db6d910dccade.jpg
Hmm, pleier du å spotte meidt i syklusen? Kan jo være noe hormonkrøll som gjør det. Skader jo ikke med en sjekk hos gynekolog uansett tenker jeg.

Hmm, pleier du å spotte meidt i syklusen? Kan jo være noe hormonkrøll som gjør det. Skader jo ikke med en sjekk hos gynekolog uansett tenker jeg.

Nei har ikke pleid å gjort det... bestilte meg time men fikk ikke time før om et par uker.. føler meg litt roligere siden jeg får sjekket opp litt :) psyken går opp og ned i takt med hormonene altså [emoji23][emoji85][emoji85]

ikm 6 oktober :) fikk blinkefjes på clearblue i dag [emoji3]
pp 1 på barn nr 3

Last edited:
Samboeren er vekkreist til seint i morgen kveld... vi la inn aksjer i forgårs, så får satse på det holder. Hehe. Har ikke fått tid til å ta ny el-test i dag.

Ok. Negativ el-test i dag, så da er jeg i dag 1dpo. [emoji106][emoji4]

Fortsatt positiv test nå på morgenen. Ble en runde med mannen i går :)
f10ce11ba9cf1f76cbc2c06583b8db66.jpg

Får ta ny test i kveld etter jobb å se hva den sier, men tror nok EL er i morgen og 1 dpo på lørdag :)

Her er mine el-tester fra tirsdag-torsdag.
Hører egentlig til «uke 41», men el ser ut til å ha kommet tidligere enn antatt.
Så nå har jeg begynt på ananasen:happy:

Melder meg herved inn i «IKM uke 40»
Fladen20 - pp4 - b2 - el 20/9 - ikm?

Vedlegg

• F129BB4A-5A46-4928-8ABD-0F0B5FBFAEEE.jpeg
    F129BB4A-5A46-4928-8ABD-0F0B5FBFAEEE.jpeg
    436,3 KB · Visninger: 82
Her er mine el-tester fra tirsdag-torsdag.
Hører egentlig til «uke 41», men el ser ut til å ha kommet tidligere enn antatt.
Så nå har jeg begynt på ananasen:happy:

Melder meg herved inn i «IKM uke 40»
Fladen20 - pp4 - b2 - el 20/9 - ikm?
Herlig med el litt tidligere da! Blir noen nervepirrende dpo-dager..

Back
Topp