IKM uke 40

Rosalia - b1, el 18/9, Ikm 7 oktober

Jeg tror el er idag, ihvertfall kjennes det ut som det pleier å gjøre rundt el:happy:
Jeg har aldri brukt el-tester, men fått til 3 graviditeter så tror det skal funke uten tester:joyful:
Men vet fortsatt ikke når IKM er...men tipper 4-5 oktober.:rolleyes:

Jeg tror el er idag, ihvertfall kjennes det ut som det pleier å gjøre rundt el:happy:
Jeg har aldri brukt el-tester, men fått til 3 graviditeter så tror det skal funke uten tester:joyful:
Men vet fortsatt ikke når IKM er...men tipper 4-5 oktober.:rolleyes:
Spennende [emoji4] det vanligste er vel å ha en lutealfase på 12-14 dager, så da kan du jo telle deg frem [emoji4]

Spennende [emoji4] det vanligste er vel å ha en lutealfase på 12-14 dager, så da kan du jo telle deg frem [emoji4]

Ja, da er det IKM 30 sep-2 oktober...:D
Hvis jeg regner med en syklus på 26-27 dager ender jeg opp med IKM 4-6 oktober.
Det er umulig å si første syklus etter abort.:confused:

Ja, da er det IKM 30 sep-2 oktober...:D
Hvis jeg regner med en syklus på 26-27 dager ender jeg opp med IKM 4-6 oktober.
Det er umulig å si første syklus etter abort.:confused:
Da er det ikke lett å vite nei. Krysser fingrene for at du er i dpo-land nå! Blir spennende dager!

Noen som vet hvordan feber påvirker sædkvaliteten? Mannen har blitt syk.. Håper vi allikevel får oss en runde i høyet ila morgendagen (tror el er onsdag-fredag en gang). Kjipt hvis denne runden blir ødelagt av sykdom..

sånn, da skal det meste være på plass. si fra om dere ser noen feil ;)

jeg strøyk meg selv fra lista da vi har valgt å pause prøving pga huspåbygging, brista ribbein, travel hverdag... men er her og heier med dere jenter :)

Noen som vet hvordan feber påvirker sædkvaliteten? Mannen har blitt syk.. Håper vi allikevel får oss en runde i høyet ila morgendagen (tror el er onsdag-fredag en gang). Kjipt hvis denne runden blir ødelagt av sykdom..

Bare sniker innom her[emoji5] det har ikke noe å si før om tre mnd[emoji12] sædcellene som kommer ut er nemlig tre mnd gamle! Helt sært[emoji12] vi var redde for det samme når vi skulle ha første prøverørsforsøk, mannen var febersyk siste uka før prøven hans skulle leveres! Fikk beskjed om at det ikke var noe problem så lenge det ikke var tre mnd før han hadde vært syk[emoji5]

Æsj, jeg skjønner ikke syklusen min.. skal egentlig ha el om 3 dager men nå kom det litt blod med litt brunt i...? Jeg har alltid smerter ved menstrasjon så det kan ikke være det..? Har negativ eltest og negativ G-test.. tenker å bestille meg time hos gyn nå for nå har vi prøvd siden april/mai og syklusen er normal en stund og så unormal neste mnd... blir sprø av dette [emoji849][emoji30]

Bare sniker innom her[emoji5] det har ikke noe å si før om tre mnd[emoji12] sædcellene som kommer ut er nemlig tre mnd gamle! Helt sært[emoji12] vi var redde for det samme når vi skulle ha første prøverørsforsøk, mannen var febersyk siste uka før prøven hans skulle leveres! Fikk beskjed om at det ikke var noe problem så lenge det ikke var tre mnd før han hadde vært syk[emoji5]
Takk for svar! Da får vi håpe det klaffer før 3 mnd da [emoji14] (lov å håpe..!) Så får vi bare håpe han er i god nok form til å prøve denne runden her da, kjedelig å "kaste bort" en sjanse.

sånn, da skal det meste være på plass. si fra om dere ser noen feil ;)

jeg strøyk meg selv fra lista da vi har valgt å pause prøving pga huspåbygging, brista ribbein, travel hverdag... men er her og heier med dere jenter :)
Så kjedelig, men spennende med huspåbygging da! Lykke til [emoji4]

Æsj, jeg skjønner ikke syklusen min.. skal egentlig ha el om 3 dager men nå kom det litt blod med litt brunt i...? Jeg har alltid smerter ved menstrasjon så det kan ikke være det..? Har negativ eltest og negativ G-test.. tenker å bestille meg time hos gyn nå for nå har vi prøvd siden april/mai og syklusen er normal en stund og så unormal neste mnd... blir sprø av dette [emoji849][emoji30]
Kjedelig! Kan det være et blodkar som har sprek feks ved samleie som gjør at du blør? Ellers får jo noen blodig slim ved eggløsning, men da er det oftest ferskt blod da.

Jeg har ikke sett noen for uke 40 enda, så da lager jeg en nå [emoji2]
Ny pp og nye muligheter :)

Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen [emoji173]️
Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr... :)
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista :)

Mandag 2/10 :

Tirsdag 3/10 :

Onsdag 4/10 :
-Sitrus. - pp9 (pp3 etter MA) - b1 - el 17/9

Torsdag 5/10 :
-barius -Pp1 - b3 - EL ca 22.9

Fredag 6/10 :
-Fisk84 - PP7 - B2 - EL 22/9
-Tyren88 - pp5 - b2 - EL 22/9
-Tessa89 - PP2 - b2 - EL22-23/9
-Hulder - PP2 - b2 - El 22/9
-Lillerose - pp1 - b2 -

Lørdag 7/10 :
-Rosalia - b1, el 18/9

Søndag 8/10 :

i løpet av denne uka :

-Snart 3.e? - pp1, etter medisinsk abort- b3- EL....vet ikke nå etter aborten

Gravid;

Tr;

Kabakaba - pp9 - EL 24.09 - IKM 07.10

Kjedelig! Kan det være et blodkar som har sprek feks ved samleie som gjør at du blør? Ellers får jo noen blodig slim ved eggløsning, men da er det oftest ferskt blod da.

Det er nok ikke etter samleie ihvertfall.. og kan vell ikke være etter el når jeg ikke har positiv test enda? Håper det bare er en forstyrrelse og at el kommer som den skal [emoji849]

077f63dbe9564357adc0b1d19e2907d9.jpg

Håååper at de begynner å bli sterkere snart. Men dagens (øverste) begynner kanskje å forandre nyanse en smule?

Jaja, typisk at denne ppen også skal gå i dass.... EL er jo egentlig til fredag i følge appen... men vil jo få lagt inn aksjer tidlig nok.... har en samboer som står opp midt på natta så han er i seng nå... hadde håpt på litt aksjer i kveld men så har selvsagt jentungen vært urolig siden ho sovna så vært inn og ut der heile tida... i morra er ikke samboer hjemme så da blir det plutselig torsdag [emoji20]

Jeg tester ikke men tror nok eggløsningen er i går, idag eller i morgen. Blir spennende å se om det blir positivt denne gangen.:D

Jeg tester ikke men tror nok eggløsningen er i går, idag eller i morgen. Blir spennende å se om det blir positivt denne gangen.:D
Det er veldig spennende [emoji4]
Her murrer det i magen, men pleier å ha tydelig eggløsningssmerter den dagen jeg har el, så tipper jeg må vente en dag eller to til. Mannen er blitt syk med man-flu, så ingen aksjelegging siden søndag her! Så får håpe jeg får han med på en runde til i kveld. Ellers er det nok ikke håp denne runden :(

Back
Topp