Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende [emoji4] det vanligste er vel å ha en lutealfase på 12-14 dager, så da kan du jo telle deg frem [emoji4]Jeg tror el er idag, ihvertfall kjennes det ut som det pleier å gjøre rundt el
Jeg har aldri brukt el-tester, men fått til 3 graviditeter så tror det skal funke uten tester
Men vet fortsatt ikke når IKM er...men tipper 4-5 oktober.
Spennende [emoji4] det vanligste er vel å ha en lutealfase på 12-14 dager, så da kan du jo telle deg frem [emoji4]
Da er det ikke lett å vite nei. Krysser fingrene for at du er i dpo-land nå! Blir spennende dager!Ja, da er det IKM 30 sep-2 oktober...
Hvis jeg regner med en syklus på 26-27 dager ender jeg opp med IKM 4-6 oktober.
Det er umulig å si første syklus etter abort.
Noen som vet hvordan feber påvirker sædkvaliteten? Mannen har blitt syk.. Håper vi allikevel får oss en runde i høyet ila morgendagen (tror el er onsdag-fredag en gang). Kjipt hvis denne runden blir ødelagt av sykdom..
Takk for svar! Da får vi håpe det klaffer før 3 mnd da [emoji14] (lov å håpe..!) Så får vi bare håpe han er i god nok form til å prøve denne runden her da, kjedelig å "kaste bort" en sjanse.Bare sniker innom her[emoji5] det har ikke noe å si før om tre mnd[emoji12] sædcellene som kommer ut er nemlig tre mnd gamle! Helt sært[emoji12] vi var redde for det samme når vi skulle ha første prøverørsforsøk, mannen var febersyk siste uka før prøven hans skulle leveres! Fikk beskjed om at det ikke var noe problem så lenge det ikke var tre mnd før han hadde vært syk[emoji5]
Så kjedelig, men spennende med huspåbygging da! Lykke til [emoji4]sånn, da skal det meste være på plass. si fra om dere ser noen feil
jeg strøyk meg selv fra lista da vi har valgt å pause prøving pga huspåbygging, brista ribbein, travel hverdag... men er her og heier med dere jenter
Kjedelig! Kan det være et blodkar som har sprek feks ved samleie som gjør at du blør? Ellers får jo noen blodig slim ved eggløsning, men da er det oftest ferskt blod da.Æsj, jeg skjønner ikke syklusen min.. skal egentlig ha el om 3 dager men nå kom det litt blod med litt brunt i...? Jeg har alltid smerter ved menstrasjon så det kan ikke være det..? Har negativ eltest og negativ G-test.. tenker å bestille meg time hos gyn nå for nå har vi prøvd siden april/mai og syklusen er normal en stund og så unormal neste mnd... blir sprø av dette [emoji849][emoji30]
Rosalia - b1, el 18/9, Ikm 7 oktober
Jeg har ikke sett noen for uke 40 enda, så da lager jeg en nå [emoji2]
Ny pp og nye muligheter
Nick - PP - B? - EL - IKM
Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen [emoji173]️
Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr...
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista
Mandag 2/10 :
Tirsdag 3/10 :
Onsdag 4/10 :
-Sitrus. - pp9 (pp3 etter MA) - b1 - el 17/9
Torsdag 5/10 :
-barius -Pp1 - b3 - EL ca 22.9
Fredag 6/10 :
-Fisk84 - PP7 - B2 - EL 22/9
-Tyren88 - pp5 - b2 - EL 22/9
-Tessa89 - PP2 - b2 - EL22-23/9
-Hulder - PP2 - b2 - El 22/9
-Lillerose - pp1 - b2 -
Lørdag 7/10 :
-Rosalia - b1, el 18/9
Søndag 8/10 :
i løpet av denne uka :
-Snart 3.e? - pp1, etter medisinsk abort- b3- EL....vet ikke nå etter aborten
Gravid;
Tr;
Kjedelig! Kan det være et blodkar som har sprek feks ved samleie som gjør at du blør? Ellers får jo noen blodig slim ved eggløsning, men da er det oftest ferskt blod da.
Det er veldig spennende [emoji4]Jeg tester ikke men tror nok eggløsningen er i går, idag eller i morgen. Blir spennende å se om det blir positivt denne gangen.