IKM uke 40. 2019

Blitt veldig usikker på når jeg skal teste. Ikm er på mandag, og testene har ikke kommet i posten enda. Ingen spesielle symptomer heller.

Er livredd for at testen skal bli negativ igjen og bli kjempeskuffa. Så nå er jeg på at jeg vil vite (altså teste), men jeg vil ikke ha svaret :hilarious:
 
Blitt veldig usikker på når jeg skal teste. Ikm er på mandag, og testene har ikke kommet i posten enda. Ingen spesielle symptomer heller.

Er livredd for at testen skal bli negativ igjen og bli kjempeskuffa. Så nå er jeg på at jeg vil vite (altså teste), men jeg vil ikke ha svaret :hilarious:
Har ikke fått testene jeg heller. Trodde de skulle komme i dag. Jeg hadde tenkt å teste på tirsdag med en av tidlig testene! Er jo egentlig ikke noe vits før, siden ikm på lørdag. Så får vi se hva som skjer! :)
 
Åå, i kveld har jeg skikkelige stikninger i eggstokkområdet som stråler ned i lysken. Synes ikke jeg har hatt det sånn før, håper veldig at det er et godt tegn!
 
Jeg har ingen symptomer og ikm om en uke. Jeg tenker vel egentlig jeg skal prøve å vente til ikm, men veeeldig usikker på om jeg klarer det altså! Hadde passet så utrolig bra om det klaffet nå mtp jobb
 
Min spådom om denne PP:

Prøver å holde ut til IKM om 1 uke...

Men jeg ryker selvfølgelig på en tidlig test 9dpo.

Den er negativ, og så kommer jeg til å bli kjempeskuffet, men likevel vri og vende på den i forskjellige lys.

Tar gjerne bilde og starter egen tydetråd her inne bare for min blanko test!

På kvelden etter jobb roter jeg den frem fra søppelbøtten og fortsetter å analyserer i forskjellige lys.

Oppdaterer sikkert tydetråden her inne med nye bilder av den tørkede testen.

Jeg kommer til å lese 100 tråder om gravide jenter som ikke fikk positiv før 12 dpo og leve i håpet til neste dag.

SÅ på lørdag (10dpo) tar jeg en ny test som også selvfølgelig er blenda.

Hjertet mitt knuses (igjen) og jeg bare vil at TR skal komme.

SÅ igjen (dum som jeg er) slår jeg opp 100 nye tråder - Nå gjerne på amerikanske forum - om gravide jenter som ikke fikk positiv test før 12 dpo!

11 DPO kjører jeg til apoteket og kaster bort 150kr på ny tidlig test og får nok et negativt resultat.

Alt håp er nå over! Og jeg føler meg sånn passe dust som skulle være kul og vente til IKM med testing.

12 DPO våkner jeg med masse rare gravidsymptomer - åpner opp NOK EN tidligtest, drar ned buksa for å tisse og oppdager TR.

Bare en spådom altså... basert på mitt testemønster de siste 3-4 PP.
Sniker fra uke 39, og vil bare si tusen takk for dette fantastiske innlegget. Var så godt å lese, og utrolig relaterbart når man bare føler seg idiotisk. Hilsen hun som gravde i søpla i dag.
 
Begynte like gjerne å spotte i dag jeg..:shifty: 4 dager til IKM. Der forsvant troa på denne pp! Dette er nest siste syklus før vi skal inn til ivf. Må vel bare innse at vi er en av de som trenger hjelp:(
 
Jeg har ingen symptomer og ikm om en uke. Jeg tenker vel egentlig jeg skal prøve å vente til ikm, men veeeldig usikker på om jeg klarer det altså! Hadde passet så utrolig bra om det klaffet nå mtp jobb
Samme her, ikm midt i neste uke engang. Men siden jeg ikke har noen symptomer venter jeg nok til ikm. :)
 
Åå, i kveld har jeg skikkelige stikninger i eggstokkområdet som stråler ned i lysken. Synes ikke jeg har hatt det sånn før, håper veldig at det er et godt tegn!
Wow, så spennande!!! Håpar, håpar, håpar for oss begge! ❤️ Tar du Lutinus forresten? Det gjer eg. Ganske slitsomt og klissete, men kva gjer ein ikkje for at det skal klaffa...
 
Wow, så spennande!!! Håpar, håpar, håpar for oss begge! ❤️ Tar du Lutinus forresten? Det gjer eg. Ganske slitsomt og klissete, men kva gjer ein ikkje for at det skal klaffa...

Jaa, håper jeg også!
Nei, det gjør jeg ikke. Får ingen støtte etter IUI her, ikke som standard i alle fall. Så skal man nok ha mistet et par ganger. Jeg har aldrig vært gravid.
Har hørt at det er skikkelig kliss, men helt sikkert verdt det hvis det funker ja!
 
Om det er tilfeldig eller symptom er umulig å si, men jeg er helt ekstremt trøtt i dag. Ble det litt utpå dagen, sånn rar i kroppen trøtt..

Dette i går, og skikkelig kvalm nå på morgningen. Håper det er pga en spire og ikke at jeg bare er veldig trøtt nå og kvalm pga det o_O
 
Dette i går, og skikkelig kvalm nå på morgningen. Håper det er pga en spire og ikke at jeg bare er veldig trøtt nå og kvalm pga det o_O
Jeg ble også plutselig kvalm nå! Men ga seg etter 10sek... men det har skjedd i tidligere pp også uten at det var spire...jeg føler jeg har hatt «alle» symptomer i boka uten at det har vært noen spire, så nå leter jeg ikke lenger. Er så lei av å bli skuffet!
 
Hvis dette viser seg å være morgenkvalme håper jeg den gir seg fort :wideyed:
 
Jeg ble også plutselig kvalm nå! Men ga seg etter 10sek... men det har skjedd i tidligere pp også uten at det var spire...jeg føler jeg har hatt «alle» symptomer i boka uten at det har vært noen spire, så nå leter jeg ikke lenger. Er så lei av å bli skuffet!

Jeg er fremdeles skikkelig kvalm.. sånn mest lyst til å legge meg kvalm..
 
Nå driver kroppen og spiller meg et realt puss føler jeg! Kvalm og uggen det ene øyeblikket, og fin i det neste. Såre brystvorter til og fra. Føler meg kjempe optimistisk det ene øyeblikket og bombesikker på at mens kommer det neste.. Er bare så utrolig nervepirrende den ventingen. Blir jo helt gal! 9 dpo i dag.. Håper så inderlig på klaff denne pp!!!!
 
Nå er jeg ikke kvalm lengre! ;)
 
Nå driver kroppen og spiller meg et realt puss føler jeg! Kvalm og uggen det ene øyeblikket, og fin i det neste. Såre brystvorter til og fra. Føler meg kjempe optimistisk det ene øyeblikket og bombesikker på at mens kommer det neste.. Er bare så utrolig nervepirrende den ventingen. Blir jo helt gal! 9 dpo i dag.. Håper så inderlig på klaff denne pp!!!!
Helt enig, går gjennom samme greiene her. Har hatt ømme bryster de siste dagene og en kvalme som kommer og går. Har også vært svært emosjonell, men dette er også typisk for meg like før TR kommer. Så her går jeg som deg og tror jeg er gravid i det ene øyeblikket og sikker på at TR kommer i det neste:p Jeg er så håpløs og utålmodig at jeg tok en test i dag bare 8 dpo:facepalm: Og den var selvfølgelig blenda hvit! Haha, får håpe jeg klarer å holde meg til søndag før jeg tester igjen;)
 
Jeg vil bare si at jeg mest sannsynlig er den mest tragiske og utålmodigeste personen som finnes :hilarious:

I dag dro jeg hjem fra jobb pga feberen ikke ga seg og jeg var dødssliten etter 3 timer. Etter å ha slappet av litt osv så måtte jeg på do. Fant da ut at jeg skulle ta en test for å sjekke. Problemene er den at: 1. Jeg er ikke mer enn kanskje 8 dpo. 2. Det blir da ikke morgenurin. 3. Testen er ikke tidligtest og det står på pakka at den ikke burde tas før ikm. 4.jeg tror dessverre ikke at det har klaffet denne gangen heller.

Jeg er patetisk :hilarious:
 
Som i går; jeg er kjempetrøtt nå utpå dagen :singing:
 
Helt enig, går gjennom samme greiene her. Har hatt ømme bryster de siste dagene og en kvalme som kommer og går. Har også vært svært emosjonell, men dette er også typisk for meg like før TR kommer. Så her går jeg som deg og tror jeg er gravid i det ene øyeblikket og sikker på at TR kommer i det neste:p Jeg er så håpløs og utålmodig at jeg tok en test i dag bare 8 dpo:facepalm: Og den var selvfølgelig blenda hvit! Haha, får håpe jeg klarer å holde meg til søndag før jeg tester igjen;)
Gikk på samme smellen i går! Måtte bare ta en test, som heller ikke er tidlig test. Selvsagt mega negativ, som forventet. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder engang! Haha. Håper nå jeg kan holde ut til lørdag i hvertfall. Og da ta tidligtest. Akkurat som at IQen faller noen hakk i DPO land o_O
 
Back
Topp