IKM uke 40. 2019

Jeg er ikke så erfaren i dette gamet her. Men forskjellen på SA og MA, er det hvor langt man er på vei? Forstår at SA er tidlig og at man gjerne ikke merker det heller. Men når går det fra å kalles SA til MA?
Sa starter av seg selv med blødning ect. MA dør babyen men morkaken fortsetter å produsere HCG så resten av svangerskapet fortsetter. Er egentlig en ufullstendig sa. Mener lettere å skille med en sa og en MA.
 
Hva tenker dere..? Ny EL test i 15 tiden? Så i 21 tiden?
Syns som sagt dagens (8.00) var svakere enn i går kveld, og går kveld svakere enn ettermiddagen i går.. håper testene blir sterkere så jeg kan få positiv i løpet av et par dager i alle fall!
 
Hva tenker dere..? Ny EL test i 15 tiden? Så i 21 tiden?
Syns som sagt dagens (8.00) var svakere enn i går kveld, og går kveld svakere enn ettermiddagen i går.. håper testene blir sterkere så jeg kan få positiv i løpet av et par dager i alle fall!
Hadde prøvd det. Er surere å gå glipp av toppen enn å bruke de testene.
 
Jeg har ikke drukket/vært på do siden kl. 13, og hadde planer om å holde meg til kl. 17 for å ta en test. Men nå er jeg så tørst og må sånn på do, kommer jo aldri til å få til en ordentlig el-test når det skal være som dette her :p
 
Jeg har ikke drukket/vært på do siden kl. 13, og hadde planer om å holde meg til kl. 17 for å ta en test. Men nå er jeg så tørst og må sånn på do, kommer jo aldri til å få til en ordentlig el-test når det skal være som dette her :p
Jeg tisser som en gal. Er det en el ting kanskje?
 
Fortsatt positiv el-test. Det gir meg håp om at el ikke er før onsdag/torsdag! :smiley-angelic001
 
Håper for deg! Får du hoppet til sengs i morgen da?
Prøvde i morges, men fikk ikke fullført. MEN, jeg fikk en frustrert mann som jeg håper at kanskje har noe ugjort når han kommer hjem.

Og i morgen er det bedre sjanser enn i dag. Tirsdager er ekstremt lange, og vi er knapt nok hjemom. Men er kjapp en skal jo være nettopp kjapp, så vi får se. :hilarious:
 
Prøvde i morges, men fikk ikke fullført. MEN, jeg fikk en frustrert mann som jeg håper at kanskje har noe ugjort når han kommer hjem.

Og i morgen er det bedre sjanser enn i dag. Tirsdager er ekstremt lange, og vi er knapt nok hjemom. Men er kjapp en skal jo være nettopp kjapp, så vi får se. :hilarious:

Haha, det høres lovende ut! Dere får prøve på enten 10 minutter i kveld, eller i morgen tidlig ;) Så bør det jo holde timingmessig!
 
Har bare 4 el tester her hjemme nå. I følge flo appen så er jeg på første fertile dag i dag.

Tror det er best å vente med å teste, men la inn aksjer i går og i dag. Og gjør det hvertfall frem til torsdag kveld
 
Skjønner meg ikke helt på dette greiene. Jeg trodde det var best å teste om ettermiddagen fordi man da har høyere nivåer? Men her er mine tester fra i dag morges og nå i ettermiddag. Er det sånn at noen har høyere nivåer om morgenen?
 

Vedlegg

  • 0EF3C5AF-B728-4B40-8983-D393B33F695E.jpeg
    0EF3C5AF-B728-4B40-8983-D393B33F695E.jpeg
    42,6 KB · Visninger: 43
Kommer seg :woot:
 

Vedlegg

  • 8E46E1C4-50F9-493E-A7EB-1F18DBB74CE1.jpeg
    8E46E1C4-50F9-493E-A7EB-1F18DBB74CE1.jpeg
    28,4 KB · Visninger: 43
Back
Topp