IKM uke 39

38BD1718-CFBE-48C4-8813-686E0360C17B.jpeg
Ganske sikker på at den er 100% blendahvit. :facepalm:
Har liksom ingen symptomer lengre. Hehe. Blir spennende helg dette. :)
 
Nå stikker jeg sverige for å kjøpe tester. Billigere! Jeg skal jo ha en hel drøss så. :happy093
 
Litt sen å "melde meg inn her, men nå er jeg altså her:angelic:

Labbelinn - 30 - PP13 - B2 - EL 11/9 - IKM 24/9


Røyk på en test allerede 6dpo, og jobber nå hardt med meg selv for å vente til mandag med neste :)
Er også 6dpo. Tester hver dag :p haha
 
Plutselig stakk det noe voldsomt i brystene. Aldri opplevd det før IKM tror jeg :nailbiting:

Ene appen sier 7 DPO i morgen, så jeg joiner vel testingen :hilarious:
 
Åh, da håper jeg det snart klaffer for dere :Heartred Vi er bare i PP1, nesten litt kjipt å si til deg som har prøvd såpass lenge.

Nei nei! Vi har tre barn, eller jeg.. og et felles, så vi har jo fått vår lille skatt! Men hadde vært kul om vi fikk en til! Har jo også vært ganske uforsiktig før jeg satte inn spiralen for 4 år siden, og blitt gravid altfor mange ganger :sorry::wacky: så vi vet vi kan, bare at det tar lenger tid nå (35 år)! :happy:

Men så gøy om den sitter på første pp! ❤️☺️
 
Nei nei! Vi har tre barn, eller jeg.. og et felles, så vi har jo fått vår lille skatt! Men hadde vært kul om vi fikk en til! Har jo også vært ganske uforsiktig før jeg satte inn spiralen for 4 år siden, og blitt gravid altfor mange ganger :sorry::wacky: så vi vet vi kan, bare at det tar lenger tid nå (35 år)! :happy:

Men så gøy om den sitter på første pp! ❤️☺️

Vi har også tre, en sammen og jeg to fra før. ❤
 
åh.. Sitter her med en skikkelig dårlig følelse at det ikke klaffer denne pp. Hadde skikkelige tydelige tester 10dpo sist. Og tydelig tidligtest 8dpo. Kan jo bare være hodet mitt som spiller meg ett puss. men var ganske sikker på at jeg husket de eksakte dagene. Bladd meg tilbake i appen og.
Og i tillegg til at fitbiten synker er jo ikke dette så gode tegn. :-(
Er 8/9 DPO i dag. Har ikke tatt test på morgenurinen det skal nevnes
 
Jeg har tatt flere tester nå og alle har vært hvite som snø. Så mistenker at det var en skygge på testen tidligere i dag. Tar en ny i morgen tidlig og ser hva den viser :)
 
Jeg har tatt flere tester nå og alle har vært hvite som snø. Så mistenker at det var en skygge på testen tidligere i dag. Tar en ny i morgen tidlig og ser hva den viser :)
Lykke til!
Satser på at morgenurinen leverer :happy:
 
Back
Topp