IKM uke 39

E8A62D7D-E3E5-4D32-A885-3A0FF1CA15E1.jpeg
Ææææ. Jeg klarte ikke la vær! Og har tydeligvis blitt sånn gal testedame som tolker alt som strek :p Hva tror dere? 9DPO.
 
Last edited:
6 dpo og måtte teste, og såklart var den blenda! :shy::hilarious:
 

Vedlegg

  • EE73E974-49BD-44E9-81FD-09CD36F0AFD5.jpeg
    EE73E974-49BD-44E9-81FD-09CD36F0AFD5.jpeg
    29,4 KB · Visninger: 37
Åhh, gjør du? Spennende :) Spørs om jeg ryker på en til i kveld, har nok ikke tålmodighet til å vente helt til i morra :p

Ser den altså.. er helt samme her!:hilarious: Hvilken dpo er du?

Testet nå 6 dpo :wacky: det er jo egentlig bare bortkastet, for det er vel ikke så vanlig å får positiv så tidlig. Egget fester seg vel rundt nå.. Sist gang fikk jeg svak strek 9 dpo!!
 
Ser den altså.. er helt samme her!:hilarious: Hvilken dpo er du?

Testet nå 6 dpo :wacky: det er jo egentlig bare bortkastet, for det er vel ikke så vanlig å får positiv så tidlig. Egget fester seg vel rundt nå.. Sist gang fikk jeg svak strek 9 dpo!!
Jeg er 9DPO :) Testet fra 6DPO selv, helt blenda hvite tester. Var fast bestemt på ikke å teste mer nå, men klarer jo ikke å la være når jeg har tester liggende. Sist var jeg 10 DPO når jeg testet, da med sterk og tydelig strek :)

Blir spennende å se om det dukker opp strek hos deg etterhvert :) Hvor lenge har du prøvd?
 
Lettere å se i virkeligheten. Men her er det vel en svak strek?
 

Vedlegg

  • PhotoEditor_20190919_163819486.jpg
    PhotoEditor_20190919_163819486.jpg
    24,6 KB · Visninger: 59
Jeg er 9DPO :) Testet fra 6DPO selv, helt blenda hvite tester. Var fast bestemt på ikke å teste mer nå, men klarer jo ikke å la være når jeg har tester liggende. Sist var jeg 10 DPO når jeg testet, da med sterk og tydelig strek :)

Blir spennende å se om det dukker opp strek hos deg etterhvert :) Hvor lenge har du prøvd?

Vi begynte så smått for et år siden, ble gravid i desember oppdaget MA i februar uke 9. Så nesten 3 mnd gikk bort til den MA’n, samtidig som det ble 3 runder på cytotek og utskraping til slutt. Så det tok nok litt på kroppen! Nå har vi vel hatt 7 pp etter MA! Og håper den sitter snart, har bestilt tid til undersøkelser i november!

Dere da? Ser jo ut som det har klaffet for dere nå!
 
Hva tester dere med?
Erfaringen jeg hadde sist jeg var gravid var at disse onestep ebay greiene er utrolig sene, tross at de er 10 ml. Brukte first response 11 dpo og fikk positiv
 
Haha. Jeg elsker at nesten alle ryker på tester :) lurer nesten på å gjøre det samme etterpå. Men med vanlig test.

Hvor lenge holder dere, dere før test på ettermiddagene?
 
Haha. Jeg elsker at nesten alle ryker på tester :) lurer nesten på å gjøre det samme etterpå. Men med vanlig test.

Hvor lenge holder dere, dere før test på ettermiddagene?

Jeg holdt meg ikke så lenge nå.

Måtte bare slukke testesuget. Haha
 
Vi begynte så smått for et år siden, ble gravid i desember oppdaget MA i februar uke 9. Så nesten 3 mnd gikk bort til den MA’n, samtidig som det ble 3 runder på cytotek og utskraping til slutt. Så det tok nok litt på kroppen! Nå har vi vel hatt 7 pp etter MA! Og håper den sitter snart, har bestilt tid til undersøkelser i november!

Dere da? Ser jo ut som det har klaffet for dere nå!
Åh, da håper jeg det snart klaffer for dere :Heartred Vi er bare i PP1, nesten litt kjipt å si til deg som har prøvd såpass lenge.
 
Back
Topp