IKM uke 38

Her nok også løpet kjørt. Dpo 12 og streken fra i går er svakere. Symptomene er svakere, så nok en kjemisk graviditet.
Men fortsetter å prøve og håpe en ny pp.
 
Gratulerer til alle med positiv test! :D

Negativ test her i dag, men har absolutt ingen symptomer heller, så ikke så overraskende. Nå håper jeg bare at TR kan melde seg ASAP! så jeg kan forberede meg på neste prøveperiode.
 
Gratulerer til alle med positiv test! :D

Negativ test her i dag, men har absolutt ingen symptomer heller, så ikke så overraskende. Nå håper jeg bare at TR kan melde seg ASAP! så jeg kan forberede meg på neste prøveperiode.
Helt enig i det :Heartbigred
 
Jeg tok en negativ rfsu i gårkveld, men stressa ikke noe før rfsu testen idag. Testen var svak i begynnelsen, men ble litt bedre etter hvert
Vis vedlegget 308236
Tenkte at nå får jeg bare dumme meg ut å ta cb-digitalen au ettersom min erfaring fra forrige svangerskap er at rfsu suger. Så jeg tok cb på samme morgenurin:hilarious:
Vis vedlegget 308237
JEG KAN SETTES PÅ GRAVID NÅ TROR JEG :D

Gratulerer! :love7
 
Da kom tr.

Gratulerer til alle med to streker :happy:
 
Gratulerer alle med positive tester :)
Har dere erfaring med strimlene fra make sure?
 
Så bra, men blir de sent positive? Holder seg svake lenge? Googlet litt å leste noe om det.
Jeg har prøvd 10mlu og 25mlu, de har blitt positiv tidlig og nøyaktig. De jeg er aller mest fornøyd med.
 
TR kom når hun skulle... Skikkelig deppa :(
 
14 dpo, negativ test og foreløpig uteblitt tr:eek: synes hvertfall tr kunne komme til rett tid når det ikke kommer en positiv test!
Hvordan går det med dere andre?
 
14 dpo, negativ test og foreløpig uteblitt tr:eek: synes hvertfall tr kunne komme til rett tid når det ikke kommer en positiv test!
Hvordan går det med dere andre?
Akkurat på samme plass som deg. 14dpo (før midnatt), ingen tr og venter (u)tålmodig på å starte på ny pp.
 
Æsj altså, TR kom med et brak i natt :yuck:
Burde skjønt det når jeg spottet litt rosa ved dobesøk tidligere i går. Kjedelig, lei.. hadde store håp denne mnd. Men, bare å bli klar for en ny pp :)
 
TR kom her og....

Når det først ikke skulle gå denne pp så er jeg veldig glad for at det virker som kroppen har gått rett inn i syklus etter p-pilleslutt. Så da er det bare å hive seg inn i neste prøveperiode!
 
Ikm i dag. Negativ gr test. Men ingen mens ennå. Men dagen er fortsatt ung.. så da kommer den sikkert iløpet av dagen eller søndag. :shifty:
 
IKM igår/dag, negativ test idag. Venter på tr her!
 
Back
Topp