IKM uke 38

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av RainbowDash, 27 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

:Heartbigred stor klem, håper det ordner seg for deg snart. En pause er godt av og til, er her når du kommer tilbake:love7

2. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Gratulerer, tok meg den friheten å sette deg på gravidlisten:Heartbigred:biggrin

3. Spøkelse Gift med forumet Vi som prøver :)

Oi se her ja! Hvilken dpo er du?

4. Noelialita Glad i forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Tror jeg er 12 dpo, men siden jeg var på «ferie» tok jeg ikke eltester, så har bare regna ut fra forrige mensen denne gangen:) Skal på apoteket å kjøpe tidligtester senere idag :D

5. Spøkelse Gift med forumet Vi som prøver :)

Tvi tvi! :signs003

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Harefrøken_ Andre møte med forumet

Takk for gratulasjoner og masse masse lykke til for dere andre som fortsatt venter!

Har fått meg legetime i morgen, synker vel ikke emhelt inn før jeg har fått det stadfestet der :)

7. Minime1315 Glad i forumet Vi som prøver :)

Oj ja syns jeg ser noe nå. Men redd det bare er der bretten på testen er.. o_O ble jeg usikker. Rakk ikke ta en ny til morgen i dag. Men i kveld eller i morgen får jeg se om streken er sterkere :)

• Liker Liker x 1
  8. Forest Forelsket i forumet Maiblomstene 2017

Kan settes på tr :banghead:

9. MamaH Flørter med forumet Maiblomstene 2020 Vi som prøver :)

Med en sånn strek slo min digitale ut på 1-2 :woot:

10. Noelialita Glad i forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Ikke frist meg :p Jeg har en digital jeg skal spare til helga, men «faster» i tre timer nå for å få tatt en tidligtest nå i kveld, så om det kommer strek/ synlig strek tar jeg kanskje en digital :hilarious:

• Liker Liker x 1
  11. Harefrøken_ Andre møte med forumet

Batteriet på min digitale test døde plutselig i dag. Stakkars samboeren min trodde jeg mente den lille som blir til i magen da jeg ropte "åh, den døde!" Stakars søte han <3

12. Jegerfruen Blir kjent med forumet

Mye kluss med kroppen etter uttak av spiral for 6 uker siden..men jeg skal nok høre til på denne gruppa :happy:

Prøver-på-nr2:Heartred - 25 år - B nr 2 - PP1 - EL 7/9 - IKM 21/9

Fikk positiv test i dag - så kan settes på gravid :Heartblue:Heartpink

• Hjertelig Hjertelig x 4
  13. Spøkelse Gift med forumet Vi som prøver :)

CD13 og enda er par dager til mensen, men idag har jeg plutselig fått en stikkende smerte i det venstre brystet/rundt brystvorten :nailbiting: Det andre er også ømt, men bare vanlig ømt, ikke sånn som det venstre! Aldri hatt det sånn før, og det har vart siden i ettermiddag, har skifta bh og alt :hilarious: Er nok bare meg som overanalyserer nå, for jeg hadde en negativ test igår, men skulle bare så inderlig ønske det betydde noe..!

• Liker Liker x 1
  14. norri Glad i forumet Vi som prøver :)

spennende :D det er jo noen som ikke får positiv test før etter IKM!!

Jeg overanalyserer også alt, selv om jeg vet at alt håp er ute (jeg spotter alltid før mensen, og er ingen unntak denne gangen heller), så sitter jeg fortsatt her og tenker at puppene er mer ømme enn det de har pleid å vært og om ikke det kan bety noe :hilarious:

15. Spøkelse Gift med forumet Vi som prøver :)

Hadde jo vært helt fantastisk om det gjaldt meg denne gangen, men tør ikke håpe for mye!

Haha er helt lik! Er overbevist om at det er annerledes denne gangen enn tidligere, særlig i venstre pupp :hilarious:

16. norri Glad i forumet Vi som prøver :)

Hahah faktisk så er venstrepuppen værre hos meg også :hilarious:

Jeg skal krysse fingrene for deg :Heartred:Heartred

17. TigerTrine Flørter med forumet

Det er sååå spennende å følge med på dere alle her inne. Krysser fingrene for at det blir flere postitivt tester frem til helgen :Heartred

18. Spøkelse Gift med forumet Vi som prøver :)

Negativ test idag CD14, da er håpet ute :wtf:

19. Noelialita Glad i forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Jeg tok en negativ rfsu i gårkveld, men stressa ikke noe før rfsu testen idag. Testen var svak i begynnelsen, men ble litt bedre etter hvert
    955613C6-5FD3-45C2-847A-DAFB851BCE45.jpeg
    Tenkte at nå får jeg bare dumme meg ut å ta cb-digitalen au ettersom min erfaring fra forrige svangerskap er at rfsu suger. Så jeg tok cb på samme morgenurin:hilarious:
    21D8C3AC-E628-4003-9590-E020737F41BB.jpeg
    JEG KAN SETTES PÅ GRAVID NÅ TROR JEG :D

• Hjertelig Hjertelig x 12
  20. norri Glad i forumet Vi som prøver :)

Åh :( så kjedelig :(

Del denne siden