Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk positiv el-test idag Cd 14 kl 16:30, så da håper jeg gullegg denne gangen og en baby om 9 måneder.Vis vedlegget 365289

Heller mest mot den nederste vurderingen at den nesten er positiv. Ser en liiiiiten anelse svakere ut. Så det er nok like førPremom er litt uenig med seg selvSamme test tatt i lys og skygge. Men den er vel så godt som positiv denne? Har ikke så mye erfaring med MakeSure, pleier å bruke Babyplan
Vis vedlegget 365288
Heller mest mot den nederste vurderingen at den nesten er positiv. Ser en liiiiiten anelse svakere ut. Så det er nok like før![]()
Heldigvis en del timer til, og jeg har som regel kort LH-topp, så satser på at noen aksjer i morgen tidlig gjør susen 
Oi så fine tester! Hvor mye forsinket var EL hos deg? Venter i spenning selv på sen EL nemlig![]()
Håper det er positivt. Jeg begynte å teste på dag 9 for jeg var så redd for at syklusen skulle være tullet med etter vaksine og plutselig komme rett etter mens… men den kom altså 5-6dager senere normalt. Den har aldri vært så sen før og jeg er så lykkelig for at den dukket opp. Var redd den ikke kom i det hele tatt
Så ikke gi opp håpet, den kommer nok! Jeg roet meg når jeg leste om flere som hadde sen EL (rundt dag 23 sånn som meg) Det var bare å fortsette testinga. Jeg hadde nok kjent den uten tester også for denne gangen kjente jeg den godt Premom er litt uenig med seg selvSamme test tatt i lys og skygge. Men den er vel så godt som positiv denne? Har ikke så mye erfaring med MakeSure, pleier å bruke Babyplan
Vis vedlegget 365288
Fikk lagt inn aksjer i går, satser på å få lagt inn noen i kveld også
Ikke et problem. Sveip til venstre på testen med feil forhold, og slettDere som bruker Premom-appen:
Kan jeg slette bilde av en test? Appen klarte å snu et bilde 180 grader, og den er dermed registrert som VELDIG positiv (3 peak).
VelkommenSkal jeg sette deg på usikker EL/IKM?
![]()
Ikke et problem. Sveip til venstre på testen med feil forhold, og slett
Da ble det positiv eltest på meg i dag!Fikk lagt inn aksjer i går, satser på å få lagt inn noen i kveld også
Hvordan går det med dere andre?CD 14 på meg i dag
Toppen min pleier akkurat å bikke 1, så tipper EL er i dag
Typisk! Tipper tempen stiger i morgen.Så bra!Fikk denne i morges, Premom mener 0.92. Nå er jeg tom for tester OG på vei til todagers seminar, så vi får ikke lagt inn mer aksjer uansett
Toppen min pleier akkurat å bikke 1, så tipper EL er i dag
Typisk! Tipper tempen stiger i morgen.
Vis vedlegget 365307
Ser den, er noe man bare føler <3 ja da teller jeg også det som CD 1Ja, telte første blødningsdag som CD1Det er mange som opplever å blø under svangerskapet. For min del så merket jeg fort at det ikke kom til å gå veien. Testene ble aldri sterkere
![]()

Oi, så bra at du fikk time allerede om halvannen uke! Håper de finner en quick fix!Fått time til utredning hos spesialistsenteret for kvinner i Lillestrøm om 1,5 uke. Hausken hadde ikke ledig før i desember. Blir spennende å se om det er noe som «feiler» oss
Det kan se ut som om EL kommer tidligere denne PP-en. Nå gjelder det å hente frem energi slik at vi får lagt inn aksjer. Er så mye som foregår denne uken. Blir helt svett av tanken![]()
Oi, så bra at du fikk time allerede om halvannen uke! Håper de finner en quick fix!