IKM uke 35

Har jeg hatt EL?
Ifølge kalenderen skulle den komme CD 20, men det ser ut som om den kom en LH økning CD 15. CD 17 hadde jeg litt EL smerter/kramper og la inn aksjer den dagen heldigvis!

Vet testen CD 15 ikke er helt positiv, men kan jeg ha gått glipp av toppen? Etter testen tørket noen dager forsvant mye å fargen, se bildet der testen er fersk!

Syns alle testene etter CD 15 er så veldig negative og vil ikke fortsette å kaste bort tester på en EL som allerede har vært.

Det kan kanskje se ut som du har hatt EL ja. Toppen har nok kommet mellom 15 og 16 tenker jeg. Stemmer også med at du sier du har hatt kramper også :)
 
El smerter er så vonde:confused: Har like ille el smerter som mens smerter de timene det pågår. Hvordan jeg skal få lagt inn aksjer blir et under :eek: Men må man så må man! Sjøl om det blir traumatisk :hilarious: Siste sjans i dag, i morgen er det dpo.

Ser helt sikkert utslaget på temp i morgen tidlig:rolleyes:
 
El smerter er så vonde:confused: Har like ille el smerter som mens smerter de timene det pågår. Hvordan jeg skal få lagt inn aksjer blir et under :eek: Men må man så må man! Sjøl om det blir traumatisk :hilarious: Siste sjans i dag, i morgen er det dpo.

Ser helt sikkert utslaget på temp i morgen tidlig:rolleyes:

Hahahaha huff! Er jo veldig positivt at du kjenner det da, det indikerer jo at folliklene er store og fine tenker jeg :) Får bare finne mest mulig skånsom stilling og pine gjennom :laughing002
 
Håper at jeg har hatt El nå, testene har blitt mye svakere. Og smertene i eggstokkene er blir tmye mindre ;) så da håper jeg at jeg er i dpo land imorgen :smiley-angelic001 og jeg slipper denne stikkingen i sidene noe mer for denne på
 
Håper at jeg har hatt El nå, testene har blitt mye svakere. Og smertene i eggstokkene er blir tmye mindre ;) så da håper jeg at jeg er i dpo land imorgen :smiley-angelic001 og jeg slipper denne stikkingen i sidene noe mer for denne på
Høres veldig lovende ut! Bare å smøre seg godt inn nå :wideyed:
 
Hahahaha huff! Er jo veldig positivt at du kjenner det da, det indikerer jo at folliklene er store og fine tenker jeg :) Får bare finne mest mulig skånsom stilling og pine gjennom :laughing002
Joda, men tragisk at man skal ha så vondt en av de få fruktbare dagene:shifty::hilarious:
 
Kroppen er tullete sammensatt asså... Enn det at vi damer kan ha vondt av å formere oss, mens mannfolka "slipper unna" med å ha det godt... :wideyed: Fy asså :laughing021
Ohyes.. og slipper unna strekkmerker, problemer med hemorider, most blære, spark i ribbein, bekkenløsning, spying, søvnmangel...
 
CD 20 i dag, og fortsatt høy på lilla CB el-test, babyplan sin el-test er også vesentlig sterkere enn igår; nå begynner endelig ting å skje her:angelic::D så regner med el enten kommer i morgen eller torsdag:happy::smug:
AFBD13C6-61B7-4877-A218-CB3A4B450E55.png
 
Blinkesmiley på CB digital i dag, CD 10! Regner da med EL på fredag eller lørdag (bruker å ha 3-4 dager med blinkende før EL).
 
Blinkesmiley på CB digital i dag, CD 10! Regner da med EL på fredag eller lørdag (bruker å ha 3-4 dager med blinkende før EL).
Begynner å nærme seg da! :woot: Høy på monitoren hos meg i dag og, tipper jeg ikke får maks før torsdag-fredag :)
 
Begynner å nærme seg da! :woot: Høy på monitoren hos meg i dag og, tipper jeg ikke får maks før torsdag-fredag :)

Spennende! Da blir vi jo ca. på samme sted i DPO-løypa :) Er SÅ innstilt på at det skal klaffe nå, må virkelig prøve å moderere forventningene... PP i september blir ikke optimal pga. reise, så krysser alt jeg har for at det går nå :rolleyes:
 
Spennende! Da blir vi jo ca. på samme sted i DPO-løypa :) Er SÅ innstilt på at det skal klaffe nå, må virkelig prøve å moderere forventningene... PP i september blir ikke optimal pga. reise, så krysser alt jeg har for at det går nå :rolleyes:
Det blir vi da ja! Jeg har store forventninger selv, håper så inderlig det klaffer raskt... Krysser fingrene for oss begge! :):Heartred
 
Som den testtøsen jeg har blitt; måtte jeg jo bare teste en gang til i dag; å jaggu fikk jeg ikke positiv EL-test! Både lilla CB og make sure sin:eek::rolleyes:
Ble lagt aksjer i gårkveld, og skal jaggu få inn noen ikveld også:D:p
Knappe 12 timer mellom babyplan sin og de jeg tok nå;)
Tror heller ikke jeg har fått sååå tydelig positiv EL test tidligere, iallfall ikke på vanlig strimmeltest; så kanskje er det gullegget som er i ferd med å slippe nå :p:D:angel7:happy093:smiley-angelic003:smiley-angelic001

68751875_463049027609349_5739541290735894528_n.jpg
 
Tydelig el smerter i dag, akkurat som kalenderen sa.
Auch :eek: Må få med samboern på litt hygge i dag da ja! xsmile9 vil så gjerne det skal klaffe nå!
Andre med flere barn som merker el mye mer tydelig på kroppen nå enn før dere fikk barn?
 
Trenger litt hjelp her jeg. Jeg får (som jeg har sagt før) aldri helt positive el tester. Men jeg har ikke brukt den nederste før, så skal jeg bare tolke da at EL er over? Jeg har hatt el slim og små ømme bryster som alltid for et par dager siden, nå er det ingen symptomer på el lenger, har kun vært litt øm i korsryggen idag og det kan jeg også være rundt el.

Skal jeg da gå ut ifra at jeg er på DPO 1 ? Med tanke på at streken er sterkest igår, eller skal jeg ta DPO 1 i morgen siden EL er sikkert idag?
heieh.jpg


Den rosa er det like svak strek som på 9 august, og det pleier de blå å være også etter dem har vært slik som på 12 august. Vanskelig å forklare. :p Fikk ikke ha sex igår, men hadde dagen før og skal ha i kveld. Håper det går bra.
 
Back
Topp