IKM uke 35

Er det noen av dere som tester etter EL? Hvilken dag starter dere i så fall testingen? Jeg blir aldri helt klok på de testene. Synes liksom de aldri blir så positive som de skal... :rulez Vurderer å teste på ettermiddagen i stedet for på morgenen denne pp'en i tilfelle jeg er en av de som får utslag da.
Tester på ettermiddag
 
Vis vedlegget 305157 Nå skjønner jeg ingenting av hva kroppen driver med :arghh: Hvordan ville dere tolket disse testene? Kan EL ha kommet en hel uke for tidlig, eller kan lh-nivået svinge såpass?? Om EL kom tidlig er jeg jammen glad for at vi fikk inn en liten runde med aksjelegging i alle fall :D;)

Det er vel mulig med flere topper dersom egget faktisk ikke slipper på første forsøk. Kan jo også være at EL kom så tidlig hos deg og? Det vil jo vise seg det mtp om TR dukker opp før tiden også :)
 
Cd5 etter SA, men vet ikke om jeg skal regne fra første dag da jeg begynte å spotte eller dagen jeg faktisk fikk blødning? Noen som har erfaring her? :)

Har begynt å kjenne småbobling i livmoren og det er et godt tegn på at follikkelfasen er i gang her! Håper virkelig at neste egg er gullegget :Heartpink
 
Vis vedlegget 305157 Nå skjønner jeg ingenting av hva kroppen driver med :arghh: Hvordan ville dere tolket disse testene? Kan EL ha kommet en hel uke for tidlig, eller kan lh-nivået svinge såpass?? Om EL kom tidlig er jeg jammen glad for at vi fikk inn en liten runde med aksjelegging i alle fall :D;)

Hm, synes det er vanskelig å se på de testene med vindu! Men vil jeg skal gjette tror jeg nok du er på vei mot el nå og at de på cd7 bare er nesten positive? Men for all del, det kan du hende de faktisk er positive! Spennende uansett, og det viktigste er jo at aksjer er lagt :D
 
Det er vel mulig med flere topper dersom egget faktisk ikke slipper på første forsøk. Kan jo også være at EL kom så tidlig hos deg og? Det vil jo vise seg det mtp om TR dukker opp før tiden også :)

Det er nå man skulle hatt en spion på innsiden av kroppen som kunne si akkurat hva som foregikk, hehe. Har aldri opplevd at testene blir tilnærmet positive før de plutselig blir negative igjen så tidlig i syklusen. Men så har jeg vanligvis begynt testingen rundt cd 9 også da..

Jaja, tiden vil vise! Som med alt vi venter på her inne :happy090
 
Det er nå man skulle hatt en spion på innsiden av kroppen som kunne si akkurat hva som foregikk, hehe. Har aldri opplevd at testene blir tilnærmet positive før de plutselig blir negative igjen så tidlig i syklusen. Men så har jeg vanligvis begynt testingen rundt cd 9 også da..

Jaja, tiden vil vise! Som med alt vi venter på her inne :happy090

Haha, helt enig! Hadde vært gull med en spion som kunne svart på alt en skulle lure på, ikke minst om man blir så heldig at gullegget sitter! :wideyed:

Bare å smøre seg med tålmodighet ;)
 
MariaS - 27 år - PP2 - B3 - EL 16.08 - IKM 30.08
 
Hvordan går det med dere, jenter? Noen som er igang med testing etter EL? :)
 
Hvordan går det med dere, jenter? Noen som er igang med testing etter EL? :)

Tester hver ettermiddag nå. Foreløpig negative tester etter den ble tilnærmet positiv CD 7. Men har litt murringer i magen og er oppblåst i dag, så kanskje det kommer en ny eggløsning til rett tid :smiley-angelic001
 
Tester hver ettermiddag nå. Foreløpig negative tester etter den ble tilnærmet positiv CD 7. Men har litt murringer i magen og er oppblåst i dag, så kanskje det kommer en ny eggløsning til rett tid :smiley-angelic001

Det blir spennende og se ja! Merkelig hvordan kroppen oppfører seg innimellom asså...:wideyed:
 
Hvordan går det med dere, jenter? Noen som er igang med testing etter EL? :)

Jeg tester ikke etter EL denne pp, vi har ferie :happy:
Var derimot hos gynekologen på onsdag, og hun sa at det var masse egg og anslo El om ca 5 dager, altså i morgen :):joyful:

Har hatt syke stikkinger i eggstokkene, så nå er aksjelegginga i full gang:D
Har ikke fått El slim enda, så lurer litt på om ikke det skal dukke opp snart o_O
 
Back
Topp