IKM uke 35

Jeg prøver igjen etter SA. Så jeg legger inn bare synsebaserte datoer for el og ikm og krysser fingrene!

Lilje92 - 27 - PP3 (PP1 etter SA) - B1 - EL 17/8 - IKM 31/8

Velkommen, velkommen! Krysser fingrene for EL etter planen ;)
 
Tror jeg hører til sist her, men kanskje først i uke 36

Herewegoagain - Alder35 - PP6 - B4 - EL ca19? - IKM 1.sept
 
Så koselig å se deg her, SilJ88 :)

Lilla2013 - 29 - PP4 (PP2 etter MA) - B1 - EL ca 17 august - IKM 30. august

Håper det klaffer for oss alle denne mnd! :angelic:
 
Så koselig å se deg her, SilJ88 :)

Lilla2013 - 29 - PP4 (PP2 etter MA) - B1 - EL ca 17 august - IKM 30. august

Håper det klaffer for oss alle denne mnd! :angelic:

Så koselig at du havnet her inne! :woot: Satser på klaff som sitter hele veien :love7
 
Er det noen av dere som tester etter EL? Hvilken dag starter dere i så fall testingen? Jeg blir aldri helt klok på de testene. Synes liksom de aldri blir så positive som de skal... :rulez Vurderer å teste på ettermiddagen i stedet for på morgenen denne pp'en i tilfelle jeg er en av de som får utslag da.
 
Er det noen av dere som tester etter EL? Hvilken dag starter dere i så fall testingen? Jeg blir aldri helt klok på de testene. Synes liksom de aldri blir så positive som de skal... :rulez Vurderer å teste på ettermiddagen i stedet for på morgenen denne pp'en i tilfelle jeg er en av de som får utslag da.
Jeg tester med monitor. Den gir meg et klart svar, synes det er vanskelig å tolke EL tester ellers.
 
Er det noen av dere som tester etter EL? Hvilken dag starter dere i så fall testingen? Jeg blir aldri helt klok på de testene. Synes liksom de aldri blir så positive som de skal... :rulez Vurderer å teste på ettermiddagen i stedet for på morgenen denne pp'en i tilfelle jeg er en av de som får utslag da.
Jeg tester fra rundt dag 8-9. Når jeg ser at det begynner å bli litt mørkere farge, tester jeg også en gang på ettermiddag. Er oftest på ettermiddag de er positive hos meg :)
 
Sjokolade - 30år - PP4 - B0 - EL 20.8 - IKM 3.9

Spennende å følge med her :happy:

Ser ut som du egentlig skulle vært i uke 36, men det er kanskje ikke opprettet noe der enda? Du må gjerne henge hos oss, det er du hjertelig velkommen til :)
 
Er det noen av dere som tester etter EL? Hvilken dag starter dere i så fall testingen? Jeg blir aldri helt klok på de testene. Synes liksom de aldri blir så positive som de skal... :rulez Vurderer å teste på ettermiddagen i stedet for på morgenen denne pp'en i tilfelle jeg er en av de som får utslag da.

Jeg tester nok etter el fra ca CD8-9, denne gangen blir det etter SA så nå aner jeg jo ikke når EL kommer, men tenker å begynner samme tid og følge med.

Forrige gang jeg testet ble testene aldri helt positive, men ble gradvis sterkere frem til CD13 og dagene etter var de svært svake igjen. Den pp-en ble jeg gravid, så man trenger ikke nødvendigvis ha knallsterke tester! Noen har kort LH-topp :) Jeg tester på ettermiddagen.
 
6DF3D17E-F097-49C9-BBE7-CEF3EF300FB2.jpeg
Nå skjønner jeg ingenting av hva kroppen driver med :arghh: Hvordan ville dere tolket disse testene? Kan EL ha kommet en hel uke for tidlig, eller kan lh-nivået svinge såpass?? Om EL kom tidlig er jeg jammen glad for at vi fikk inn en liten runde med aksjelegging i alle fall :D;)
 
Back
Topp