IKM uke 35

Hun jordmora som sjekka meg på ultralyden før jeg måtte bli lagt inn på sykehuset prøvde å skjerme meg når jeg gikk ut av rommet når dem ikke fant hjerteslag. Hun så på meg jeg ikke takla helt å se nyfødte rundt meg. Jeg syns det er trist og måtte gå rundt nyføde og gravide når man må fjerne fosteret. Høre babygråt osv hjalp liksom ikke på noe så helst... :(
Huff. Det var kjedelig at du måtte forbi det. Var heldigvis for seg selv ultralyden slik at jeg slapp akkurat det....
 
Huff. Det var kjedelig at du måtte forbi det. Var heldigvis for seg selv ultralyden slik at jeg slapp akkurat det....
ja, jeg var jo der dagen etter ultralyden, fra 8 til morgen til 12 på natta rundt nyfødte og gravide. Lite gøy.
 
ja, jeg var jo der dagen etter ultralyden, fra 8 til morgen til 12 på natta rundt nyfødte og gravide. Lite gøy.
Var du der og gjennomførte medisinsk abort? Jeg var på gynekologisk avdeling som heldigvis ikke var i nærheten av føden... Lite gjennomtenkt da :(
 
Var du der og gjennomførte medisinsk abort? Jeg var på gynekologisk avdeling som heldigvis ikke var i nærheten av føden... Lite gjennomtenkt da :(
Ja, fikk en pille jeg tok etter ultralyden og kom tilbake neste dag. Måtte også ta utskraping på kvelden for det var rester igjen, så da ble plutselig klokka 12 på natta. Var litt skummelt fordi plutselig kom det en "overlege" for å sjekke meg også. Så syns hele opplevelsen var ekkel og skummel jeg da. Men selve personale på sykehuset var veldig imøtekommende og hyggelige.
 
Ja, fikk en pille jeg tok etter ultralyden og kom tilbake neste dag. Måtte også ta utskraping på kvelden for det var rester igjen, så da ble plutselig klokka 12 på natta. Var litt skummelt fordi plutselig kom det en "overlege" for å sjekke meg også. Så syns hele opplevelsen var ekkel og skummel jeg da. Men selve personale på sykehuset var veldig imøtekommende og hyggelige.
Oida, ja det er en litt annen opplevelse enn meg! Jeg var på undersøkelse og ultralyd og fikk da tabl slik som deg og tilbake dagen etter for resten av behandlingen. Hadde god effekt av cytotec jeg da, så "kvitterte" som de sier, etter 5-6 timer. Måtte bli 2-3 timer etter det for at blødningene skulle ha roet seg nok :)
 
Venter og venter på el etter SA, vel vitende om at jeg bare er på cd12, men herregud så sakte tiden går da! Meen i dag kjenner jeg iallefall et slags knip i ene eggstokken innimellom, håper det er en follikkel med gullegget inni som er klar til å sprekke snart :smiley-bounce012
 
Venter og venter på el etter SA, vel vitende om at jeg bare er på cd12, men herregud så sakte tiden går da! Meen i dag kjenner jeg iallefall et slags knip i ene eggstokken innimellom, håper det er en follikkel med gullegget inni som er klar til å sprekke snart :smiley-bounce012
Det høres jo lovende ut! :woot:
 
Venter og venter på el etter SA, vel vitende om at jeg bare er på cd12, men herregud så sakte tiden går da! Meen i dag kjenner jeg iallefall et slags knip i ene eggstokken innimellom, håper det er en follikkel med gullegget inni som er klar til å sprekke snart :smiley-bounce012
Jeg fikk el på dag 29 etter MA. Første hele pp etter MA i juni. Blir koko. Jeg tempet så det er sen som har gitt meg beskjed om at det har skjedd.
 
Første jeg sjekker når jeg kommer på pc om morgenen er denne siden her. Og så spiser jeg frokost og tar kaffen med meg og ser om noen flere har svart. Det er så koselig og dele dette med noen, ingen som vet om dette utenom dere. :dummy1::dummy:
Samme her. Koselig å se om det har skjedd noe nytt. Føler meg som en del av noe:)
 
Jeg fikk el på dag 29 etter MA. Første hele pp etter MA i juni. Blir koko. Jeg tempet så det er sen som har gitt meg beskjed om at det har skjedd.

Uff, så kjedelig å vente så lenge! Men da har du jo en spennende tid i vente nå :joyful: Håper og krysser alt jeg har for at el er på vei her og at jeg ikke må vente noe særlig lenger :smiley-angelic001
 
Noen av dere som har forsøkt eller vært borti Prefert glidemiddel før? Tester det denne pp, skader ikke tenker jeg :)
 
Noen av dere som har forsøkt eller vært borti Prefert glidemiddel før? Tester det denne pp, skader ikke tenker jeg :)
Ikke prøvd det, men har brukt concieve plus denne mnd og det er vel samme opplegget kanskje? Håper den hjalp :rolleyes:
 
Back
Topp