IKM Uke 34

Ja tørt er det iallefall ikke, men så er jeg bare 6/7dpo da :smiley-bounce022 min sitter å ser på en military tattoo så da snoker jeg litt her inne jeg og :smiley-angelic006vil mye heller lese her inne, dette er så spennende!!

Hihi.. Ja, du er jo i pp1!:):) Er i pp8, men logget meg inn på denne gruppa først nå på torsdag ca.:) Er egentlig litt lei av meg selv :p at jeg engasjerer meg såå mye for hver pp når det gang på gang har endt i neg. test :sorry: Jaja, positiviteten lenge leve!:Heartred Veldig spennende å følge alle sammen da :D
 
Hihi.. Ja, du er jo i pp1!:):) Er i pp8, men logget meg inn på denne gruppa først nå på torsdag ca.:) Er egentlig litt lei av meg selv :p at jeg engasjerer meg såå mye for hver pp når det gang på gang har endt i neg. test :sorry: Jaja, positiviteten lenge leve!:Heartred Veldig spennende å følge alle sammen da :D
Får håpe det er pp8 det skal klaffe for deg :D jeg har troa! Positiv test denne måneden!!
 
E0EBACC3-F2BD-4DD6-96B7-BE31F4D11496.jpeg
Når testegalskapen tar overhånd, og man tar en såklart blenda test 8 dpo:sorry::meh:
 
Jaaaaaa :'/ :love7 Takk!!! :)
Jeg har prøvd å distansere meg litt fra forumet, men det er sannelig ikke enkelt :p man får jo mange fler symptomer av å lese her inne. "Åh, sånn har jeg kanskje følt det litt og, Ja men det har jeg også kjent på kanskje det er et tegn på graviditet, de tegnene har jeg og - fikk de akkurat nå" haha :p
 
Jeg har prøvd å distansere meg litt fra forumet, men det er sannelig ikke enkelt :p man får jo mange fler symptomer av å lese her inne. "Åh, sånn har jeg kanskje følt det litt og, Ja men det har jeg også kjent på kanskje det er et tegn på graviditet, de tegnene har jeg og - fikk de akkurat nå" haha :p

Jeg måtte le litt nå altså laughing6 Blir heelt koko av dette!!! Helt sykt :geek Dette har vært det lengste året noensinne, føler jeg :whacky011
 
Jeg måtte le litt nå altså laughing6 Blir heelt koko av dette!!! Helt sykt :geek Dette har vært det lengste året noensinne, føler jeg :whacky011
Det kan jeg tenke meg! Jeg har 6 uplanlagte svangerskap bak meg, så jeg kan ikke se for meg hvordan det er i være prøver! Denne gangen er det planlagt (eller, ble uplanlagt gravid, men begynte å blø i uke 7 så da bestemte vi oss for å prøve på nytt). Prosessen er litt nervepirrende allerede- etter bare 3 uker inn i første pp :p
 
Det kan jeg tenke meg! Jeg har 6 uplanlagte svangerskap bak meg, så jeg kan ikke se for meg hvordan det er i være prøver! Denne gangen er det planlagt (eller, ble uplanlagt gravid, men begynte å blø i uke 7 så da bestemte vi oss for å prøve på nytt). Prosessen er litt nervepirrende allerede- etter bare 3 uker inn i første pp :p

Ønsker deg masse lykke til!!:love7:Heartred du må oppdatere oss da:):) Det eeer så rart og typisk - jeg har 2 (uplanlagte) sønner, og da jeg tok den eneste testen for å bekrefte/avkrefte hver av de to, så var følelsen av pos.test: Åneiiiii:laughing8 ikkebraikkebra.. MEN når jeg endelig VIL og VIL, og søker etter pos.test, da er den umulig å få :confused3
 
Etter mange (!) tester hvor det beste resultatet var skyggestrek så tror jeg at jeg sier det var feil på de to testene hvor jeg fikk to streker. Greit, mulig jeg har vært maks uheldig i dag og ikke holdt meg lenge nok osv men jeg tviler.
MEN i og med at alt dette skjedde så tidlig i dpo dagene så får jeg prøve å holde på håpet til det faktisk skal være mulig å teste positivt :hilarious: så det vil si dobbel berg og dal bane denne pp’n :shifty::hilarious:

Jeg har troen på at dette blir en bra pp for mange! Med en så herlig gjeng så kan det ikke bli annet :D
 
Ja, sant hihi :D Får prøve å holde meg til da :) Fristende å ta en test imorra bare for gøy, men kan hende jeg klarer la være :rolleyes:

Hvis du klarer å vente så lenge så all ære til deg :D jeg ga opp for lenge siden :hilarious: er vel mellom 4 og 8 dpo en plass :bag::angelic::D
 
Hvis du klarer å vente så lenge så all ære til deg :D jeg ga opp for lenge siden :hilarious: er vel mellom 4 og 8 dpo en plass :bag::angelic::D

Hihi :p Drømte at jeg fikk skikkelig positiv test i natt, så det skremte meg litt fra å teste :p 8dpo nå, så den ville aldri kunnet blitt så positiv i virkeligheten, så var redd for å bli skuffa nå da :p

Får se hvor lenge til det går å holde testetrangen i sjokk. Hadde ikke trodd det skulle være så fristende. Naive meg :hilarious:
 
Ble nok enda en kjemisk denne runden også. Tr kom med et brak i dag tidlig og Tempen droppa laaaaangt under coverline. Æsj. :( men lykke til videre dere andre!
Nei så kjedelig :Heartbigred Jeg vet hvordan det er :(
 
Back
Topp