IKM Uke 34

Tester vel minst en gang om dagen fremover om jeg skal være ærlig, hehe :hilarious:
Den følelsesmessige rundturen hver måned er heftig ja, på slutten er jeg såå lei av meg selv at jeg lover å ikke teste så mye neste pp meen ... det går ikke for når dpo dagene er så tar kanskje over. Kanskje den her gangen, kanskje det vises så tidlig som idag osv.
Jeg er heldig å har en fra før og det hjelper :)

Gleder meg til bilder av tester :D og satser på at alle er positive :happy093

Kjenner meg VELDIG igjen :sorry: ser at vi begge er i pp8! Godt at du har en fra før, det hjelper ja :HeartredJeg har 2 fra før (5 år og straks 9 år, som ble til på null komma niks)+stesønn på 7 år. Vært sammen med (ny) sambo i over 3 år, og vil så gjerne ha et lite knøtt til (sammen):Heartred
 
Her kom TR i dag! :arghh: Rekordtidleg også, andre syklus på rad som er superkort. Typisk med syklustull no i tillegg... Uansett, kosar meg i det minste i bryllaup i utlandet, så i kveld har det blitt eit par glass vin! :smug:

Lykke til med testinga til dykk som fortsatt er med i gamet. Eg hoppar vidare til IKM veke 37!
 
har også hatt halsbrann og trøtthet/fatigue idag. tror jeg er ca 5dpo, men kanskje 4... dette er jo desverre ikke eksklusivt for graviditet i mitt tilfelle, men jeg velger å tro at det iallefall er et godt tegn :D kryssr fingrene for babyboom tidlig i mai :joyful:
Jeg har aldri hatt halsbrann utenom svangerskap, så det er et bittelite håp der! :D Får vente i spenning å se om mensen kommer neste helg eller ikke :p Krysser fingrene for oss!
 
Hei! Jeg hører også til her, er 8 dpo:)
Skal ha TR neste lørdag. Pleier å ha skikkelig ømme bryst fra EL og frem til mens, men ingenting nå. Tenker at ingen symptomer kan være «symptom» for min del:rolleyes:

Har ei jente på 4 fra før av, og med henne så hadde jeg heller ingen typiske symptomer annet enn at jeg var sliten og små stikking i lysken. Symptomene kom etter positiv test da :p
 
Elveblest, symptom? Har hatt elveblest 1 gang tidligere å det var den sommeren jeg ble gravid med Samuel men tror egentlig det var før jeg ble gravid noen som har opplevd å få elveblest i starten av svangerskapet?
 
Ble nok enda en kjemisk denne runden også. Tr kom med et brak i dag tidlig og Tempen droppa laaaaangt under coverline. Æsj. :( men lykke til videre dere andre!
 
Elveblest, symptom? Har hatt elveblest 1 gang tidligere å det var den sommeren jeg ble gravid med Samuel men tror egentlig det var før jeg ble gravid noen som har opplevd å få elveblest i starten av svangerskapet?

Oi, jeg har aldri hatt elveblest tidligere, men fikk det nå for noen dager siden. Tenkte ikke at det kunne være et tegn, men nå fikk jeg litt håp:shy:
 
Tenker jeg hører til her.

Snykvit - 33 år - pp4 etter MA - B? Aner ikke hva det er - EL 06.08. - IKM 20.08.

Kjenner på veldig mange tegn for tiden. Mulig jeg bare ønsker for hardt. :joyful:

Velkommen, lagt deg til nå. B står for hvilket barn du prøver på. Jeg prøver på første, derfor har jeg «B1» i min rekke.
 
Hei! Jeg hører også til her, er 8 dpo:)
Skal ha TR neste lørdag. Pleier å ha skikkelig ømme bryst fra EL og frem til mens, men ingenting nå. Tenker at ingen symptomer kan være «symptom» for min del:rolleyes:

Har ei jente på 4 fra før av, og med henne så hadde jeg heller ingen typiske symptomer annet enn at jeg var sliten og små stikking i lysken. Symptomene kom etter positiv test da :p

Vil du legge inn rekke med nick - år - pp - barn etc?.
 
Velkommen, lagt deg til nå. B står for hvilket barn du prøver på. Jeg prøver på første, derfor har jeg «B1» i min rekke.

Mammaentil1 - 31 år -pp1 - b1- el ca4-5 aug - ikm 19 aug.

Veldig usikker på klaff. Litt murringer, spottet litt i går, brunt/lys rosa, men kun på papiret. Hatt litt tyngdefølelse nederst i magen.. så nå er jeg utrolig usikker altså.. negativ test i dag, så får vel vente til 14 dpo.. 12 dpo i dag ca
 
Mammaentil1 - 31 år -pp1 - b1- el ca4-5 aug - ikm 19 aug.

Veldig usikker på klaff. Litt murringer, spottet litt i går, brunt/lys rosa, men kun på papiret. Hatt litt tyngdefølelse nederst i magen.. så nå er jeg utrolig usikker altså.. negativ test i dag, så får vel vente til 14 dpo.. 12 dpo i dag ca

Velkommen! Håper på positiv test. Jeg spottet litt før mensen forrige gang, og det var dessverre ikke klaff for meg. Men følte på kroppen at noe hadde skjedd.
 
Jeg er 13dpo idag. Ikke testet siden negativ på 11dpo. Litt øm i brystene og vondt i magen, men er ikke murringer, er mer dårlig mage :wtf:
 
Back
Topp