IKM uke 33

Mine EL-tester ser omtrent like ut. Det skjer ingen verdens ting... CD12 i dag. Jeg hadde iaf 26-27 dagers sykluser før, så dag 12 er kanskje uansett litt tidlig. Får satse på at jeg er over i DPO-land ila to-tre dager. Har ikke fått hverken magesmerter eller EL-slim ennå :p

La inn aksjer i går da, selv om det nok var for tidlig.
 
Mine EL-tester ser omtrent like ut. Det skjer ingen verdens ting... CD12 i dag. Jeg hadde iaf 26-27 dagers sykluser før, så dag 12 er kanskje uansett litt tidlig. Får satse på at jeg er over i DPO-land ila to-tre dager. Har ikke fått hverken magesmerter eller EL-slim ennå :p

La inn aksjer i går da, selv om det nok var for tidlig.

Ja, tror ikke jeg gidder å teste i morgen på cd12, men på CD13 og 14 skjer det plutselig ting [emoji4]
 
Vis vedlegget 268814

Dagens EL-test. Ser som egget kommer når det skal. Om 3 dager... [emoji42] Vil over i dpo-land nå! [emoji17]

Kan se ut som det ikke er så alt for lenge til ja!
Jeg er på andre dagen med positive eggløsningstester. Skulle egentlig ha sex i går kveld, men det gikk ikke, så ble en runde før jobb i dag istedet :p Håper det er nok til å gjøre susen, og at at testen blir negativ i ettermiddag slik at vi har truffet ok. Er den fremdeles positiv i morgen må vi vel bare fortsette.
 
Kan se ut som det ikke er så alt for lenge til ja!
Jeg er på andre dagen med positive eggløsningstester. Skulle egentlig ha sex i går kveld, men det gikk ikke, så ble en runde før jobb i dag istedet :p Håper det er nok til å gjøre susen, og at at testen blir negativ i ettermiddag slik at vi har truffet ok. Er den fremdeles positiv i morgen må vi vel bare fortsette.

Det sies at man ofte har eggløsning om morgenen så hvis dere hadde sex i dag tidlig på dag 2 med positiv så treffer dere nok veldig bra [emoji1376][emoji1376][emoji1376] Det er sikkert eggløsningsdagen din i dag så imorgen er du kanskje 1 dpo![emoji5] Dere bør uansett ha sex i morgen også da, just in case! [emoji6]
 
Det sies at man ofte har eggløsning om morgenen så hvis dere hadde sex i dag tidlig på dag 2 med positiv så treffer dere nok veldig bra [emoji1376][emoji1376][emoji1376] Det er sikkert eggløsningsdagen din i dag så imorgen er du kanskje 1 dpo![emoji5] Dere bør uansett ha sex i morgen også da, just in case! [emoji6]
Gjør det? Det passer jo i såfall veldig bra! Blir ikke helt klok på den el-testingen jeg.. føler folk sier så mye forskjellig i forhold til testresultater og når EL faktisk skjer. Håper du har rett :) Men om den blir negativ senere i dag/kveld er vel EL i dag? Hadde vært fint å begynne på dpo-dagene nå!
Ja vi får prøve, sliter litt på denne prøvingen, særlig på kjæresten, stakkars! :shy:
 
2dd5755aac99010d13e540d076f9740c.png


Brukte litt lang tid før jeg fikk tatt bilde i går kveld, men her er testene.

Har digitale tester liggende, men jeg gidder ikke bruke dem før strimmeltestene virker sterkere...
 
Når pleier du ha ha EL? Hvilken CD?

Godt spm, men det jeg har registrert av symptomer før har vært 13 dager etter mens (tilsvarer vel kanskje CD14 det da?). Jeg har liksom mistet trackingen pga EXUen - Flo og Clue (appene jeg bruker) viser veldig ulike prediksjoner. Den mnd det klaffet hadde vi sex på CD10, 12, 14. Positiv EL-test (strimmel) CD14. Så mao burde jeg kunne forvente positive tester i morgen eller på torsdag - håper jeg.
 
Gjør det? Det passer jo i såfall veldig bra! Blir ikke helt klok på den el-testingen jeg.. føler folk sier så mye forskjellig i forhold til testresultater og når EL faktisk skjer. Håper du har rett :) Men om den blir negativ senere i dag/kveld er vel EL i dag? Hadde vært fint å begynne på dpo-dagene nå!
Ja vi får prøve, sliter litt på denne prøvingen, særlig på kjæresten, stakkars! :shy:

Ja, folk sier veldig mye forskjellig og kroppene våre er forskjellig, men jeg synes det er veldig dumt at det spres så mye feil informasjon her inne. Det står i nesten alle bruksanvisninger at EL er 12-36 timer etter første positive test. Det er slik testene er ment å brukes og slik det er for de aller fleste kvinner. Hos noen kan det være opp til 48 timer etter, og noen får utslag uten at egget slippes. Det finnes alltid unntak.

Så det er bare tilfeldigheter at testen blir negativ dagen etter EL for noen. Hos meg f.eks er den fortsatt positiv dagen etter EL når jeg har positive tester i 3 dager. Hvis jeg da hadde tatt utgangspunkt i den negative testen så ville jeg bommet på EL. Så den reglen funker bare på de som ikke har positive tester over flere dager. Så at den blir negativ betyr bare at EL har vært, men ikke noe om når. Det beste er å ta utgangspunkt i bruksanvisningen og 12-36 timers reglen [emoji13] Ha så mye sex man orker fra positiv test (helst en dag før) og opp til et døgn etter negativ test - bare for å være sikker.

Høres ut som dere har truffet veldig bra! Tipper det er negativ i morgen eller i morgen kveld [emoji5]
 
Da er jeg nede fra fjellet og har dekning igjen etter nesten 4 dager uten [emoji4]
Har oppdatert lista, over det jeg så.
EL er forventet til helgen, har verken tempet i disse dager eller testet etter EL.
Kjenner jeg tar deg ganske så med ro denne pp, så skal hjem å bare kose oss [emoji4]
 
Vi er ikke mange i denne gruppen akkurat... [emoji13]

Har en sykt dårlig dag i dag. Unner selvfølgelig alle å bli gravide, men det er litt sårt når «alle» andre blir gravide. Når man har en dårlig dag er det ikke så lurt å følge «testetøs»-tråden. Lurer på om det noen gang blir min tur [emoji174][emoji22]
 
Vi er ikke mange i denne gruppen akkurat... [emoji13]

Har en sykt dårlig dag i dag. Unner selvfølgelig alle å bli gravide, men det er litt sårt når «alle» andre blir gravide. Når man har en dårlig dag er det ikke så lurt å følge «testetøs»-tråden. Lurer på om det noen gang blir min tur [emoji174][emoji22]

I feel you. Føler alle venner og folk rundt meg er gravide eller har babyer for tiden..!

Håper vi kan joine en termingruppe snart [emoji16]
 
Ser godt hva dere mener. Veldig mange venner og bekjente som er gravide nå, og virker som unormalt mange av de her på forumet får positive tester. Kjenner litt ekstra på frustrasjonen da. Tungt å ønske noe så veldig og ikke vite om det noen gang vil skje :/

Håper vi alle flytter inn i en termingruppe snart! Det hadde jammen vært stas!
 
Dere som skulle ha EL i går og i dag. Skjer det noe? :)

Hadde positiv EL-test fra mandag ettermiddag til i går ettermiddag, da gikk den over i negativ igjen. Testet også i dag tidlig, såvidt ikke positiv. Hadde egentlig håpet på at EL var i går, siden vi hadde sex på morgenen, men basert på at testene fremdeles er så nært positive og at temperaturen gikk bittelitt ned igjen i dag.. så tror jeg den er i dag. Og kjæresten orket ikke sex før jobb i dag (noe jeg egentlig forstår godt selv også) :p Så håper den runden i går holder, men er redd det ikke gikk denne mnd heller :(

Screenshot_20180801-082408~2.png
 
Hm. Synes det ser ut som dere har gjort det dere kan jeg altså. Det er jo flere forsøk her som kan ha klaffet!

Jeg tester negativt og atter negativt. Begynner å kjenne antydninger til murringer, men ellers ingen ting. Jeg mistenker lengre syklus enn før, da kroppen har pleid å være veldig tydelig på når det er rundt EL, mens nå er det liksom så stille. Litt skremmende kjenner jeg.
 
Back
Topp