IKM uke 33

Kommer ikke til å gjøre noe som helst :) er bare på pp2, men barn nummer to. Så jeg har ikke dårlig tid. Vi prøver å gjøre minst mulig utav det. Mannen min mister helt lysten om det blir for mye prøvestress. Så her har vi sex når vi vil, også får det ta den tiden det tar. Ble gravid på pp2 forrige gang :)
 
Hei! Kan jeg spørre hvorfor? Ser at mange blir satt på mye forskjellig og prøver å sette meg inn i de forskjellige medikamentene. Du trenger selvsagt ikke dele altså [emoji5]

Ingen problem med å dele[emoji4] Har PCO, så må få hjelp til å få eggløsning, og til å holde på et evnt foster.
 
Hvilke av de hjelper deg holde på foster? Jeg kjenner til Litinus, men ikke de andre. Hvilken dose Litinus tar du? Ovitrelle er hcg?

Ja, Lutinus er progesterontilskudd som skal hjelpe meg å beholde en graviditet, da jeg har progesteronmangel pga PCO. Tar 200 mg x 2 pr dag. Ovitrelle her eggløsningssprøyte som blant annet inneholder hcg[emoji4] De andre to skal hjelpe kroppen min å modne egg.
 
Til dere som vil bli lagt til listen, så qoute et av innleggene mine så legger jeg deg opp så fort jeg kan [emoji4] drar på fjelltur i helgen og blir lite forum tid da [emoji4]
 
Spontanaborten utartet seg akkurat som en mens med blødning i 5 dager. Nå er det over og håper EL kommer som den skal på CD14/15. Venter med å teste etter EL til mandag. Hadde fortsatt positiv gtest i dag. Tar en ny i morgen [emoji4]
 
Når prøver dere å ha sex ift. Eggløsning? Samme dag? En eller to dager før?
Vi er ikke av den typen som har sex hver dag/flere ganger hver dag, så her må det planlegges litt, noe som er litt vanskelig når eggløsningen kommer på litt ulikt tidspunkt (mellom CD 15 og 20)
 
Når prøver dere å ha sex ift. Eggløsning? Samme dag? En eller to dager før?
Vi er ikke av den typen som har sex hver dag/flere ganger hver dag, så her må det planlegges litt, noe som er litt vanskelig når eggløsningen kommer på litt ulikt tidspunkt (mellom CD 15 og 20)


Prøver sånn ca annenhver dag her i huset fra ca 1 uke etter mens og 2 uker fram i tid. Her ble det fra cd8, er nå på cd20, og har hatt sengekos ca hver 2 dag i denne perioden.

Neste mulighet blir på lørdag når vi er hjemme igjen, så da får vi se om det blir noe mer da xD Kan være jeg prøver å holde det sånn fram til forventet TR, sånn i tilfelle. Neste PP vil jeg ha EL tester..
 
Vi har nok gitt oss litt for tidlig PP1 og 3. Har liksom ikke hatt sex etter positiv EL-test, bare før. I PP2 ble jeg jo gravid (men EXU), og da hadde vi sex også etter selve EL-dagen. Tror det lønte seg!

Jeg tenker som over her, at vi må prøve iaf annenhver dag frem til CD 20 eller noe. Jeg er CD 7 i dag, så starter vel ila noen dager [emoji14] Jeg pleier å bli mer lysten rundt EL, så det faller seg naturlig. Vi er heller ikke sånn at vi har sex jevnlig hele tiden ellers - etter ti år sammen er det ikke like spennende som det var... Bruker forumet til å skrive om EL osv, så mannen ikke skal føle det er pliktsex - det tror jeg blir turnoff på sikt.
 
Back
Topp