IKM uke 32

Vedlegg

• 7866A149-CBE3-4BF3-86C4-A52F1CAC2C4E.jpeg
    7866A149-CBE3-4BF3-86C4-A52F1CAC2C4E.jpeg
    738,9 KB · Visninger: 87
Røyk på testsmell i dag, 8 dpo - blendahvit, så klart, hvem prøver jeg å lure? :laughing002
Jeg vet selv jeg burde holde meg til veldig nærme IKM, men jeg begynte i går selv, 10 dpo i dag, både i går å i dag var de blenda :p men vil uansett prøve en ny test i ettermiddag tror jeg ;)

Jeg er ikke så veldig aktiv inne på forumet for tida da jeg syns babylaging begynner å bli en altoppslukende tung og litt vanskelig greie. I tillegg venter jeg på operason pga celleforandringer så vi har i utgangspunktet en prøvepause frem til opersjon. Har fått beskjed om at jeg skal få tilbud om operasjon senest 16.september.
Det er en liten sjanse for at jeg kan bli gravid nå da vi ikke helt klarte å la være aksjelegging. Er på CD 23 i dag og pleier å få mens på CD 23-26. Så tenkte kjøpe test på mandag. Har ikke testa etter EL denne runden og har heller ikke starta testing etter spire ennå. Helt unormalt til meg å være. Men prøver å ikke la prøvetida ta for mye tanker og energi i hverdagen. Nå nyter vi ferie på hytta og har enda 2 uker igjen her i fred og ro :)

Hva i alle dager, nå har jeg fått sopp av alle ting! Det er sikkert 10 år siden sist. Tåler ikke 8 dager med sex på rad :hilarious:

Kanskje det er et symptom? :wacky:

Jeg endte opp med å ta en test i kveld også, blenda den og. Og selvsagt så skuffa :( mister mer og mer håpet…
Kjedelig. Tester du i morgen ? Jeg orker ikke det, men tar nok en 12dpo for å være helt sikker. Går på lutinus og orker ikke beuke de opp unødvendig så stopper snart hvis jeg ikke er gravid.

Kjedelig. Tester du i morgen ? Jeg orker ikke det, men tar nok en 12dpo for å være helt sikker. Går på lutinus og orker ikke beuke de opp unødvendig så stopper snart hvis jeg ikke er gravid.
Blir sikkert å teste hver dag mot IKM… men mister troa mer og mer for hver dag :( men kanskje skjer det et lite mirakel, og håpet er jo ikke helt borte før TR kommer… men denne tiden føles kjip

Har begynt å få så mye vannaktig utflod. Ingen spotting som jeg pleier å ha noen dager før mens heller. I går "hogg" det til i magen når jeg reiste meg litt raskt opp fra soffan. Har vært uggen et par dager. Har bestemt meg for å kjøpe en test i mårra for da er jeg på CD 25. Pleier å få mens mellom CD 23 og 25. Har skjedd et par ganger at den kommer på 26 men som oftest ikke. Så er litt spent nå :)

Har begynt å få så mye vannaktig utflod. Ingen spotting som jeg pleier å ha noen dager før mens heller. I går "hogg" det til i magen når jeg reiste meg litt raskt opp fra soffan. Har vært uggen et par dager. Har bestemt meg for å kjøpe en test i mårra for da er jeg på CD 25. Pleier å få mens mellom CD 23 og 25. Har skjedd et par ganger at den kommer på 26 men som oftest ikke. Så er litt spent nå :)
Spennennde :)

Blir sikkert å teste hver dag mot IKM… men mister troa mer og mer for hver dag :( men kanskje skjer det et lite mirakel, og håpet er jo ikke helt borte før TR kommer… men denne tiden føles kjip
Når pleier du får mensen og el? Jeg får alltid mensen på 15dpo, så jeg får nok mensen på torsdag. El hos meg er aldri godt å vite, normalt sett kan jeg få el alt fra cd 20-30, men har fått letrozol fordi gynekologen trodde det kunne gi tidligere el hos meg. Så skal prøve det for første gang når mensen kommer. Jeg har ikke orket teste i dag. Tar nok en test i morgen, men tror ikke jeg er gravid. Pulsen min har ikke fortsatt å stige som den gjorde forrige gang da jeg var gravid og hvilepulsen min sier alltid endel. Ser på den når el nærmer seg og.

Når pleier du får mensen og el? Jeg får alltid mensen på 15dpo, så jeg får nok mensen på torsdag. El hos meg er aldri godt å vite, normalt sett kan jeg få el alt fra cd 20-30, men har fått letrozol fordi gynekologen trodde det kunne gi tidligere el hos meg. Så skal prøve det for første gang når mensen kommer. Jeg har ikke orket teste i dag. Tar nok en test i morgen, men tror ikke jeg er gravid. Pulsen min har ikke fortsatt å stige som den gjorde forrige gang da jeg var gravid og hvilepulsen min sier alltid endel. Ser på den når el nærmer seg og.
Som regel har jeg en syklus på 35 dager, men denne gangen ble den litt forskøvet, da jeg var litt forkjøla, og da bruker den bli sånn. Men har EL 14 dager før mensen, så er på 11 dpo nå, 3 dager til IKM.. regner med mensen kommer egentlig. Så min EL bruker komme på cd 21-22 ca, og mens 14 dager etterpå. Så begynner å innstille meg på en ny pp :(
Hva er letrozol? Spennende da :)

11 dpo å blenda i dag også :(
Åh så trist! Kjipt! Letrozol er noen tabletter som skal booste el, eller gi eggløsning da for de som ikke har el. Jeg har alltid el, men den er stort sett litt sen. Så dette var for å gi en kraftigere eggløsning, være sikker på at egget modnet bra nok og at det mest av alt, forhåpentligvis slapp tidligere sånn at man slapp vente så lenge hver syklus. Har aldri prøvd så blir spennende.

Noen som har erfaring med Metode tidligtest? Vanlig med skygge?
Er 8-9 dpo i dag og fikk denne…
Riktignok er bildet tatt etter at den tørket litt, var mer rosa rett etter jeg tok den

Vedlegg

• 0EC18A02-35C3-42A9-813B-848ED74D9E2F.jpeg
    0EC18A02-35C3-42A9-813B-848ED74D9E2F.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 125
  • E3DB4184-FAB2-496E-85D5-5AB9F5C55C22.jpeg
    E3DB4184-FAB2-496E-85D5-5AB9F5C55C22.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 122
Back
Topp