IKM uke 32

Blenda i dag også :( 10 dpo i dag… mister litt troa nå
F48E90C2-0220-4CE6-AC03-CEA0CBEBF0FA.jpeg

Negativ i dag også, men får skyggestrek på babyplan sine tidligtester hver dag.. Blir nok en annen type neste gang. Ikke så fornøyd med verken metode eller babyplan sine

Fortsatt negativ i dag, 12 dpo. Spotter fortsatt, så regner med det ikke var en festeblødning, men at det går mot mensen over helga. Men mirakler kan jo fortsatt skje!

Vedlegg

• 63AA2974-7C71-4E06-A253-924DD2DCCB5D.jpeg
    63AA2974-7C71-4E06-A253-924DD2DCCB5D.jpeg
    325,6 KB · Visninger: 69
Hvis jeg er gravid nå er jeg i 2 trimester og OUL i okt/nov. Tolker det sånn jeg :hilarious:
Og hvis jeg får jente… herregud. Da dør jeg litt :shy:

(Jada, gutt er veeeldig velkomment også men jeg har bittelitt mer lyst på jente denne gangen. Har to gutter fra før av)

Hvis jeg er gravid nå er jeg i 2 trimester og OUL i okt/nov. Tolker det sånn jeg :hilarious:
Og hvis jeg får jente… herregud. Da dør jeg litt :shy:

(Jada, gutt er veeeldig velkomment også men jeg har bittelitt mer lyst på jente denne gangen. Har to gutter fra før av)
Sånn jeg også velger å tolke det :p og siden vi har jente fra før så hadde jeg et bittelitte håp om at nestemann blir gutt :) men uansett kjønn, så ønsker jeg meg aller mest et frisk barn :) blir spennende å se nå da ;)

Har mistet troen på denne pp. Min reading sa august-september så da har jeg troen på at den sitter neste pp når vi legger inn litt mer innsats :p

Har mistet troen på denne pp. Min reading sa august-september så da har jeg troen på at den sitter neste pp når vi legger inn litt mer innsats :p
Men hennes reading sa vel også at de månedene kunne også representere termin. Og da er det vel ikke før august september neste år vel? ☺️ Tok den samme:)
Uansett så er de neste 5 månedene avgjørende for oss? Fikk de to samme månedene :)

Men hennes reading sa vel også at de månedene kunne også representere termin. Og da er det vel ikke før august september neste år vel? ☺️ Tok den samme:)
Uansett så er de neste 5 månedene avgjørende for oss? Fikk de to samme månedene :)
Ja det stemmer, men krysser fingrene for unnfangelse så fort som mulig forhåpentligvis :laughing001 Du får ha lykke til:)

Back
Topp