IKM uke 32

IKM i dag, men ingen tegn til tr enda. Tok test i dag tidlig og den var negativ så tr kommer sikkert i løpet av dagen :(
 
Jeg fikk mensen i dag :( Hadde litt ekstra forventninger nå denne perioden, grapefruktkjerneekstrakt, eggløsningstester med hekking helt til riktig tid og ferie og late dager håpet jeg skulle gjøre susen.
Jaja, vi får bare se frem til neste periode. En del venninner rundt meg har avslørt at de er gravide i løpet av sommeren, så snart er det vel vår tur også?:Heartred
 
Last edited:
IKM i dag, men tr er på god vei - igjen. Alt føles håpløst:( Jeg får vel bare gjøre meg klar for PP19. Tenkte å forsøke fertilitetsmonitor denne syklusen, til tross for at jeg synes vanlige og digitale eltester har fungert helt fint. Men her skal alt prøves for å kanskje øke sjangsene.

Gratulerer til alle det har klaffet for!:Heartred
 
IKM i dag, men tr er på god vei - igjen. Alt føles håpløst:( Jeg får vel bare gjøre meg klar for PP19. Tenkte å forsøke fertilitetsmonitor denne syklusen, til tross for at jeg synes vanlige og digitale eltester har fungert helt fint. Men her skal alt prøves for å kanskje øke sjangsene.

Gratulerer til alle det har klaffet for!:Heartred
Æsj, så kjipt :( Krysser fingrene for deg i neste pp ❤️
 
Dagens og gårsdagens test. Jeg tror jeg drister meg til å settes på gravid, selv om jeg ikke har tatt digital enda. :nailbiting: håper den varer!

Krysser fingrene for flere streker i gruppa, og massssse lykke til på neste pp om strekene ikke skulle dukke opp ❤️
 

Vedlegg

  • 20190811_094640.jpg
    20190811_094640.jpg
    33,9 KB · Visninger: 55
IKM i går, men ingen tr enda. Negativ test riktignok. Skjønner ingenting! Har alltid syklus på 23 dager.
 
14 eller 15 DPO, fortsatt bare skyggestreker :meh:
 

Vedlegg

  • A067BDD7-2D98-4BE1-ACFB-15FC42D1627B.jpeg
    A067BDD7-2D98-4BE1-ACFB-15FC42D1627B.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 73
Dagens og gårsdagens test. Jeg tror jeg drister meg til å settes på gravid, selv om jeg ikke har tatt digital enda. :nailbiting: håper den varer!

Krysser fingrene for flere streker i gruppa, og massssse lykke til på neste pp om strekene ikke skulle dukke opp ❤️
Hurra!! Gratulerer!! Velkommen til April-gruppa 2020!
 
IKM var i går ifølge hva jeg har skrevet her, men Flo sier den er i dag. Tempen var ned et lite hakk i morrest, så håper Flo har rett iaf da, at ikke mensen drøyer enda lengre! Har følt at den skulle komme fra fredag, og gått med bind konstant:p Liker ikke bind! :wacky: (Bruker menskopp når mensen faktisk er her;))

Har ikke testet siden fredag, 14 DPO, regner med at det ikke er vits når den var blenda da! Men får ta en til i morgen tidlig om ikke tanta har kommet enda. Men tipper jeg slipper!
 
IKM i dag, men tr er på god vei - igjen. Alt føles håpløst:( Jeg får vel bare gjøre meg klar for PP19. Tenkte å forsøke fertilitetsmonitor denne syklusen, til tross for at jeg synes vanlige og digitale eltester har fungert helt fint. Men her skal alt prøves for å kanskje øke sjangsene.

Gratulerer til alle det har klaffet for!:Heartred
Fikk så dårlig samvittighet her nå. Jeg «klager» innlegget over ditt og har bare 4 prøveperioder bak meg:facepalm:
Har dere søkt noe hjelp eller prøver dere bare selv foreløpig?

Dagens og gårsdagens test. Jeg tror jeg drister meg til å settes på gravid, selv om jeg ikke har tatt digital enda. :nailbiting: håper den varer!

Krysser fingrene for flere streker i gruppa, og massssse lykke til på neste pp om strekene ikke skulle dukke opp ❤️
Gratulerer! Så spennende
 
Fikk så dårlig samvittighet her nå. Jeg «klager» innlegget over ditt og har bare 4 prøveperioder bak meg:facepalm:
Har dere søkt noe hjelp eller prøver dere bare selv foreløpig?

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det, vi alle prøver jo - så ikke tenk på det:)

Vi har tatt fertilitetsutredning på privatklinikk, og i samme sleng forsøkte vi en inseminasjon - uten hell. Alt er normalt med begge to, så det føles litt håpløst når vi ikke får det til. Vi har ingen barn fra før, så prøver på første. Skal inn til ivf i slutten av oktober, håper det kan hjelpe oss mot vårt største ønske:Heartred Prøver du på første du også?
 
Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det, vi alle prøver jo - så ikke tenk på det:)

Vi har tatt fertilitetsutredning på privatklinikk, og i samme sleng forsøkte vi en inseminasjon - uten hell. Alt er normalt med begge to, så det føles litt håpløst når vi ikke får det til. Vi har ingen barn fra før, så prøver på første. Skal inn til ivf i slutten av oktober, håper det kan hjelpe oss mot vårt største ønske:Heartred Prøver du på første du også?
Hvordan var det på fertilitetsutredning og når tok dere det? Vi har på en måte satt oss et halvt år som delmål før vi evt tar en privat sjekk tenker vi. Ser alt fint ut, så fortsetter vi bare og prøver med litt bedre selvtillit kanskje...

Vi prøver også på første. Ser for meg at man er litt ekstra utålmodig med første. Har man et barn, så vet man jo at det kan gå, men nå svever man jo rundt i uvissheten og håpet om sin egen familie.
 
Back
Topp