IKM uke 30

Synes de dagene fra 1 DPO til rundt EL er digge, jeg:) Slipper fokuset og brått er man CD 10 ++.
 
FrøkenFryd81 - PP teller ikke - B2 - IKM 26.7

Ferie og sommervær må gjøre susen nå altså!
+ har begynt med akupunktur
Føler det gjør meg godt allerede etter bare 3 ggr [emoji7]
 
Hadde sa forrige uke. Om jeg får mensen ca 28 dager etter blødningen fra sa, hører jeg til her. Lest her inne at det for noen klaffer rett etter abort. Har et lite håp om at det skal skje oss også. Skal i hvertfall prøve.

Hattifnatt1 - 1,5 år (1bo/ma, 1kjemisk, 1sa) - b1 - el ca.10.7 - ikm ca. 25.7
 
Kjenner jeg er så lei og motløs nå.. Hver eneste måned føler jeg meg like gravid. Like mye symptomer på ditt og datt, men det blir jo aldri noe.. syv måneder siden MAen nå liksom.. Skal det aldri bli min tur.. Skal jeg aldri få bli ferdig med dette fæle prøvegreiene. Jeg hater det så sinnsykt mye!
Kjenner meg så igjen! Jeg ble gravid mai 17, hadde bo/ma juli 17. Tok kjempelang tid og ble ikke gravid igjen før mai 18, men hadde nylig sa.. Orker virkelig ikke å vente like lenge som sist.. Det har vært en alt for tung og lang vinter. Håper det klaffer for oss alle snart! <3
 
Cd 10 idag! å allerede bittelitt seigt elslim! Å det var sterkt å dra i fra hverandre! Beklgaer detaljer!
 
El-slim i små mengder er på plass her også! Litt strekkbart og merker stor forskjell når jeg tørker meg etter dobesøk. Mye glattere hehe. I går var den creamy.
 
Cd 15 her forresten. Har litt lange sykluser jeg.
 
Nå har tr pakka sekken å dratt, forhåpentligvis for en veldig lang stund framover. Cd5 og 5 dager til første EL test blir tatt.
 
okei, hvis noen føler seg glemt på lista nå, så QUOTE meg sånn at jeg ser det :cat:
jeg er en vims
 
El-slim i små mengder er på plass her også! Litt strekkbart og merker stor forskjell når jeg tørker meg etter dobesøk. Mye glattere hehe. I går var den creamy.

Cd 11 her! Mer slim idag med blod i! Syklusen min var bare 28 dager forrige måned! Kanskje det er det denne gangen å? Tester i morgen! hadde el cd 14 forrige så kanskje det er det nå å! Spennende!
 
Cd 11 her! Mer slim idag med blod i! Syklusen min var bare 28 dager forrige måned! Kanskje det er det denne gangen å? Tester i morgen! hadde el cd 14 forrige så kanskje det er det nå å! Spennende!
Blod i slimet sies at det er gode tegn. Håper det er gull egget som slippes.
 
Cd 11 her! Mer slim idag med blod i! Syklusen min var bare 28 dager forrige måned! Kanskje det er det denne gangen å? Tester i morgen! hadde el cd 14 forrige så kanskje det er det nå å! Spennende!
Blod i slimet er superbra! Det sies man er ekstra fruktbar da [emoji6]
 
CD 8 og mobilen var heilt svart i dag. Eg er avhengig av FF appen. Hjelp må ha mobilen. Den er 3 år gammel er det hjelpi og bruke 5 år reklamasjons retten ?
 
CD 8 og mobilen var heilt svart i dag. Eg er avhengig av FF appen. Hjelp må ha mobilen. Den er 3 år gammel er det hjelpi og bruke 5 år reklamasjons retten ?
Du kan prøve å bruke reklamasjonsretten. Ikke sikkert det går da den bruker å være vanskelig å få igjennom. Ta kontakt med de du kjøpe den av å hør med de.
 
Back
Topp