IKM uke 30

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Tigerbaby, 27 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Mine3! 13-16-håper 19 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019

Samme her. Syns denne ventingen er eviglang. Men denne gang skal det klaffe!

2. lusemus 71 Flørter med forumet

Ja, no skal det klaffe for oss :)

3. lusemus 71 Flørter med forumet

Tok ein El test no i stad og den vart positiv igjen. ÅÅÅÅÅÅ kva skjer, får ikkje inn aksjer før i morgon kveld igjen.

4. FrøkenFryd81 Glad i forumet Himmelbarn

Tester ikke, men el slim og den velkjente trykkfølelsen er på plass!
    Tut og kjør [emoji28]
    Sex igår og prøver igjen i morgen!

• Liker Liker x 1
  5. Mumfies Forelsket i forumet

Hæ? Bladde litt tilbake og så du hadde negativ ELtest for 3timer siden, var den kanskje forstyrret/ svak urin slik at LH nivået ikke ble fanget opp?

6. FruBlomst Flørter med forumet

FruBlomst - pp1 - b2 - el 12/7 - ikm 26/7

Første innlegg her. :) fikk positiv el-test i ettermiddag . Vi har hatt sex 5 dager på rad nå, hehe, så mannen er ikke så gira på ny runde i kveld. Vi fikk tatt en runde på morgen i dag, men ser ikke ut som det blir noe mer i kveld. Hva tror dere? Holder det med kl 7 i dag tidlig?

7. Mumfies Forelsket i forumet

Vil tro d holder mtp at spermen kan leve i flere dager og så slår de til når egget slipper[emoji5]

8. Mumfies Forelsket i forumet

I alle dager!! Har jeg fått positiv ELtest? Øverst fra i dag kl 17 og den nederste nå for 15min sia! Glow appen sier den er positiv! Synes jeg ser det men er bare litt forbauset så strenger strek-syn-hjelp[emoji1] IMG_0198.JPG IMG_0197.jpg

• Liker Liker x 1
  9. Rampetrollet Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ ♡Junigull 2016♡

CD11, fortsatt lav på monitoren og ingen el-slim.. det syns jeg er meget rart [emoji848]

10. FruBlomst Flørter med forumet

Håper det. Bare tenker at se blir helt bort og innen i morgen kveld er det ikke noe.
    Jeg hadde tenkt å ikke tenke noe særlig på det nå, men blir så revet med og greit å ha noen å snakke med her inne. :)

11. FruBlomst Flørter med forumet

Synes den ser positiv ut!

12. Mumfies Forelsket i forumet

Ser den, veldig lett å bli revet med[emoji4] men det kommer vel litt Ann på hvor lenge LH toppen din varer? Du kan jo ta en EL test i morgen og for å se om den er pos eller neg, er den fortsatt positiv så hadde d kanskje vært greit å legge inn noen aksjer til i morgen. Er den negativ i morgen så vil jeg tro det er innafor[emoji5]

• Morsom Morsom x 1
  13. Mumfies Forelsket i forumet

Yeey[emoji16]

14. lusemus 71 Flørter med forumet

Negativ var fra kl 05 og kl 11 i dag. Så tok jeg ein til og den vart positiv igjen.kl 18 tiden. Skal sjekke i 5 tiden i morgon.

15. Mumfies Forelsket i forumet

Snodig! Men har lest et sted at det er mulig å ha EL to ganger ila syklusen, man får det den andre gangen pga egget ikke klarte å slippe helt den første gangen, eller noe[emoji848]
    Blir spennende å se da[emoji5]

16. MissJuni Flørter med forumet

MissJuni - pp2 - b3 - EL 12/7 - IKM 24/7

Hopper over hit fra IKM uke 29 pga forsinket EL. Håper på masse positive tester [emoji4]

17. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Vi som prøver :) Assistert-jentene

Velkommen til oss, håper du har mer hell her :hilarious:

18. Symaskin Gift med forumet Maiblomstene 2017 ❤ Aprilbarna19 ❤

28-36 dagers sykluser. Egentlig 30-32, men hadde fire sykluser på 28 dager etter fødselen og nå tre sykluser på 35-36 etter SA. Så det kan hende denne også blir like lang.

19. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Vi som prøver :) Assistert-jentene

Blir spennende å se hva som skjer!

20. Rampetrollet Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ ♡Junigull 2016♡

Dag 12 og fortsatt viser monitoren lav! Skjønner lite! Men men, vi legger inn aksjer jevnlig, så får vi se! Muligens jeg kjøper strimmel el-tester neste mnd

Del denne siden