IKM uke 3

Det hadde jeg. Beklager detaljene, men noe mer «vannete» enn vanlig. o_O
Andre symptomer da? :shy:

Er 15 dpo i dag... negativ tidlig test 13 dpo :(
Men ikke testet etter det. Har som deg litt vannete utflod av og på... Håper samme resultat som deg!!! Men tørr ikke teste mer:dead:
 
Andre symptomer da? :shy:

Er 15 dpo i dag... negativ tidlig test 13 dpo :(
Men ikke testet etter det. Har som deg litt vannete utflod av og på... Håper samme resultat som deg!!! Men tørr ikke teste mer:dead:
Jeg hadde generelt mye mensensmerter. Bare at denne gangen satt det mye i magen (jeg pleier for det meste å få vondt i korsryggen) Puppene min var ømme, og jeg hadde faktisk allerede fått litt større nipler :wideyed:
 
Ikm skulle vært 16-17, fortsatt ingen TR, men fikk heller ikke positiv test før jeg reiste.. kan for første gang hatt lengre syklus eller noe, men siden den er så nøyaktig ellers er det også rart.
Tror jeg må ta ny test når jeg kommer hjem på søndag. Hva tror dere? :p
Hvordan gikk det?
 
Hvordan gikk det?
Blødning kom søndag.. altså 2-3 dager etter IKM. Litt annerledes blødning også, men mulig det bare er stress som gjør det.. vet ikke.. får håpe på besre lykke neste PP, men litt vanskelig å vite når EL blir nå som det plutselig ble «rot i systemet» :)
 
Blødning kom søndag.. altså 2-3 dager etter IKM. Litt annerledes blødning også, men mulig det bare er stress som gjør det.. vet ikke.. får håpe på besre lykke neste PP, men litt vanskelig å vite når EL blir nå som det plutselig ble «rot i systemet» :)
Lykke til i neste PP :)
 
Back
Topp