IKM uke 29 <3

Jaa, kjempefin strek :D :Heartred Gratulerer!! Hvor mange dpo er du i dag da?
Tusen takk . Tror ikke helt på det enda men streken er sterkere nå som den er tørr tok bildet etter ca 3 minutter.
Fikk ihvertfall øl forbud av mannen, han så streken og det er positivt. Har tidligere vist han tester som jeg synes er positivte, svake da men, og han har ikke sett noe som helst :yuck:
 
Tusen takk . Tror ikke helt på det enda men streken er sterkere nå som den er tørr tok bildet etter ca 3 minutter.
Fikk ihvertfall øl forbud av mannen, han så streken og det er positivt. Har tidligere vist han tester som jeg synes er positivte, svake da men, og han har ikke sett noe som helst :yuck:

Jeg vil kalle det en tydelig strek hvertfall :D Gratulerer!!
 
Tusen takk . Tror ikke helt på det enda men streken er sterkere nå som den er tørr tok bildet etter ca 3 minutter.
Fikk ihvertfall øl forbud av mannen, han så streken og det er positivt. Har tidligere vist han tester som jeg synes er positivte, svake da men, og han har ikke sett noe som helst :yuck:

Tydelig strek[emoji7] Gratulerer!
 
Fikk på en smell her i Spania etter TRE heeele dager uten å teste. Dvs, hadde en eggløsningstest liggende i kofferten fra forrige gang som jeg tok på onsdag ... den var helt negativ, så faktisk kun en strek o_O. Føler brystene mine er blitt mørkelilla og brystvortene mine klør noe det gjorde forrige gang jeg var gravid. Ser dere streken? :anyoneVis vedlegget 266624 Vis vedlegget 266625

Ser den veldig godt :) Gratulerer:Heartred
 
Ser ikke ut til at det ble noe denne pp. Tror kanskje jeg ikke orker tempe mer denne syklusen. :(

IMG_20180714_061211.png
 
Negativ test i dag, men så etter at den var tatt at den er gått ut på dato med 5-6 mnd. Hvor mye har det å si?
 
Negativ test i dag, men så etter at den var tatt at den er gått ut på dato med 5-6 mnd. Hvor mye har det å si?
Når jeg har hatt utgåtte tester, har jeg erfart at de er svakere.
 
Mannen spurte meg i dag om hvordan det føltes å være gravid[emoji15] han sier han vet at jeg er gravid utifra følelser han har[emoji28]
Men siden testen ikke har blitt sterkere så tar jeg det bare med ro foreløpig - neste test blir mandags morgen tenker jeg,så det skal bli artig å se om mannen har rett[emoji38]
 
Fikk vondt i korsryggen av å støvsuge i dag[emoji848] og litt brunlig trådslim når jeg var på do i sted...murrer litt i magen innimellom, 5 dager til IKM så er nok TR som er på tur tenker jeg...eller har noen erfaringer om noe annet?[emoji85] føler meg litt pessimistisk [emoji28]
 
Fikk vondt i korsryggen av å støvsuge i dag[emoji848] og litt brunlig trådslim når jeg var på do i sted...murrer litt i magen innimellom, 5 dager til IKM så er nok TR som er på tur tenker jeg...eller har noen erfaringer om noe annet?[emoji85] føler meg litt pessimistisk [emoji28]

Kan jo være en festeblødning da? Får bare håper
 
7 dpo og kjenner absolutt ingen symptomer. Venter fortsatt på svar på progesteronprøven jeg tok i går. Regner med den kommer i morgen[emoji4]
 
8 Dpo og suprise, suprise!!!
Blenda test :hilarious:

IMG_20180715_070928.jpg
 
Ser ut som den svaaaake streken på cb early var bare tull...blenda babyplan i dag. 4 dager til IKM så håpet er enda ikke helt borte[emoji6]
 
Back
Topp