IKM UKE 28

Synes jeg kan ane noe..? Men er den linja lysere eller mørkere :scratch
Takk for at du tester, det stiller trangen min noen hakk :king

Jeg ser også noe, men det jeg ser er svært utydelig på bildet jeg lastet opp her. Vises mye bedre på bildet på telefonen. Men vi får se de neste dagene ;)

Haha jo bare hyggelig du! Jeg synes også det hjelper veldig at andre tester, så du ser jo hva som skjer når det er så lite testing innpå her:hilarious: Håper det renner inn snart!
 
Såå sjalu på alle dere som nærmer dere IKM. Føles som en evighet å vente til neste lørdag :banghead:
Men enig med B82; det at dere tester gjør at min testetrang blir mindre :hilarious: Kjempespennende!!
 
Dere som ikke liker redigering og/eller tidligtesting må se en annen vei nå:hilarious: Dere som er testetøs-medsøstre, jeg vet at dere vil forstå :p

Greia er at jeg skulle jo vente med test til i morgen, men så fant jeg plutselig en bortgjemt tidligtest! Og da ble det liksom som en bonustesting, ikke sant, og den tenkte jeg var helt innafor å ta nå i kveld siden den uansett ikke var medregnet i testeplanen:hilarious::hilarious:

Er jo fortsatt bare 8 dpo, selv om jeg egentlig burde vært 10 dpo etter det som føles som verdens leeengste dag:dead:
Syntes jeg aner noe der:)
 

Vedlegg

  • 3115E5A6-A94C-4C52-818C-9849F78D6312.jpeg
    3115E5A6-A94C-4C52-818C-9849F78D6312.jpeg
    23,2 KB · Visninger: 117
Prøver å zoome her for å klare og vise hva jeg ser, men vet ikke om det vises nå hellero_O
Synes faktisk jeg ser noe, altså! Ofte er det tydeligere i virkeligheten enn på bildet også. Du må teste igjen om et par dager og poste resultatet :D
 
Ser jo tydelig noe her:Heartpink måtte spiren klamre seg fast og streken bli sterkere hver dag:shy:

Jeg tror det vi ser mer er noe med lyset eller et eller annet på testen som bare tilfeldigvis ble rosa når det ble redigert:hilarious: Det er liksom for sterk rosafarge uten at det er noen sterk strek. Såå mine forventninger er forsatt ganske dempede ;)
 
9 dpo. Antydning til skygge i dag også, men den kom etter tiden så det teller ikke:shy:

Nå er jeg altså sååå klar for å se deres tester snart:love7
 

Vedlegg

  • 317A1A78-6EF9-4509-B16C-D56356EDA423.jpeg
    317A1A78-6EF9-4509-B16C-D56356EDA423.jpeg
    51,4 KB · Visninger: 118
9 dpo. Antydning til skygge i dag også, men den kom etter tiden så det teller ikke:shy:

Nå er jeg altså sååå klar for å se deres tester snart:love7

ser strek! Hvilken type test er det her? :chicken: ..skal liksom ikke teste før mandag jeg.. :mask: er bare 6dpo i dag. Men det må jo være dags for mange av dere andre å teste nå..? :woot:
 
ser strek! Hvilken type test er det her? :chicken: ..skal liksom ikke teste før mandag jeg.. :mask: er bare 6dpo i dag. Men det må jo være dags for mange av dere andre å teste nå..? :woot:

Det er tidligtest fra metode. Testekrisen løser seg forresten (forhåpentligvis). Bestilte makesure fra meny.no og får levert på døren i ettermiddag:hilarious:

Jaa enig, nå må det begynne å nærme seg dags her:nailbiting::nailbiting:
 
Jeg tror det vi ser mer er noe med lyset eller et eller annet på testen som bare tilfeldigvis ble rosa når det ble redigert:hilarious: Det er liksom for sterk rosafarge uten at det er noen sterk strek. Såå mine forventninger er forsatt ganske dempede ;)
Jeg tenkte ikke på det rosa i det hele tatt, ser en skygge rett ved siden av:Heartpink og ser også noe på dagens test:) jeg fikk sånne flere dager på rad før min ma. Streken begynte å bli tydelig sykelig først når det nærmet seg IKM :p
 
IKM er enten i morgen eller på mandag. Syns kanskje jeg skimter noe når jeg holder testen i dårlig lys, men om jeg holder den i dagslys er den blenda, så er nok det som er rett. Kjennes ut som mensen nærmer seg også, så skjønner hvor dette bærer. :meh:
 

Vedlegg

  • 40EA9E42-6487-4B68-84E6-B589B71D1EC4.jpeg
    40EA9E42-6487-4B68-84E6-B589B71D1EC4.jpeg
    32,5 KB · Visninger: 103
IKM er enten i morgen eller på mandag. Syns kanskje jeg skimter noe når jeg holder testen i dårlig lys, men om jeg holder den i dagslys er den blenda, så er nok det som er rett. Kjennes ut som mensen nærmer seg også, så skjønner hvor dette bærer. :meh:

Oi synes jeg ser rosa strek her jeg:nailbiting::Heartpink
 
Oi synes jeg ser rosa strek her jeg:nailbiting::Heartpink

Ja... gjør det på bildet jeg også, eller strek i alle fall. Samt når jeg holder den i det dårlige lyset vi har på badet. Men når jeg holder den opp til vinduet i dagslys/sollys så er den definitivt helt blenda. Mulig det bare er skygge eller "innrisset" til testlinjen som gjør at "noe" er synlig i dårlig lys. :bored:

Jeg har en test igjen, og den skal jeg spare til mandag. Kjennes veldig ut som mensen skal komme i morgen, men håper virkelig den holder seg unna. Har ingen andre symptomer heller, men vet jo at det er vanlig å ikke ha symptomer så tidlig :nailbiting:


Uansett gøy med litt ekstra spenning :hilarious:
 
Nok en blenda test her, så da er håper ute:smiley-angry017 Oppriktig lei meg denne måneden. I går fikk jeg vite at enda en av venninnene mine er gravid.. Føles ut som det aldri skal klaffe for oss..
 
Nok en blenda test her, så da er håper ute:smiley-angry017 Oppriktig lei meg denne måneden. I går fikk jeg vite at enda en av venninnene mine er gravid.. Føles ut som det aldri skal klaffe for oss..

kjenner den følelsen, det er så sårt og vondt.. :sorry: ..’må’ jo samtidig være glad på venninnas vegne.. det er ikke lett.
Hvor mange dpo er du nå? :Heartred
 
Back
Topp