IKM UKE 28

Haha ok! Er bare så sykt dritt å få opp håpet også er det testen som er dårlig. Så jeg roper ut om skyggene på babyplan til absolutt alle :p

Har sett folk her inne få positiv 7 dpo, men det er ikke jo ikke akkurat standarden ;) Hadde jeg hatt et snev av håp denne pp hadde jeg begynt testingen i dag jeg også. Er 7 dpo.
Jeg bruker bare babyplan, men har aldri fått skygge på de jeg. Kanskje bare jeg som er heldig:wacky:
 
Ja og det er jo veldig fint, sånn at de som ikke er kjent med babyplan er klar over hvordan ståa er :) Hva er det som har skjedd med babyplan egentlig? Det var vel ikke så mye skygger før? Da jeg brukte de før MA’en (ca. oktober i fjor til januar i år) føler jeg aldri jeg fikk en eneste skygge.
Har opplevd å få «skygge» som når jeg så nærmere i sterkt lys, viser seg å være «innrisset» der fargen skal fylles om den er positiv. Altså et lite felt som er 1/2 mm dypere enn resten. Som gjør at det ser ut som skygge fra noen lys. Vet ikke om det er akkurat det som gjelder alle skygger på babyplan. Men var i hvert fall det som var synderen på mine skygger:):p
 
8 dpo, og i dag tror jeg puppene er litt mindre vonde enn tidligere. Det kan vel tyde på at hormonene er på vei nedover igjen og det er jo ikke det man ønsker seg!:hungover:
 
8 dpo, og i dag tror jeg puppene er litt mindre vonde enn tidligere. Det kan vel tyde på at hormonene er på vei nedover igjen og det er jo ikke det man ønsker seg!:hungover:

jeg er 12 dpo i dag. Og negativ test :(
Så har ikke sånn kjempe mye håp selv denne pp :sorry:
 
sist fikk jeg postitiv 6 dg før ikm.
Tenker at jeg ikke tar flere tester nå. Og heller venter på mens. Og hvis den ved et mirakel ikke kommer så tar jeg en ny test etter ikm.

Ja det er sikkert best❤️ Selv går jeg og venter på spottingen nå, som de foregående syklusene har startet 8-10 dpo. Håper jo jeg ikke ser noe, men er veldig forberedt på det :)
 
Hei alle sammen. Denne pp har jeg tatt blodprøve på dag 4 og dag 21.. Hvordan får jeg vite svaret på prøvene? Tok de på sykehuset. Fikk rekvisisjon fra sykehuset for å ta de. Pga corona har jeg ikke vært inne til samtale. Og vil ikke bli det heller før etter sommer. Men jeg må vel få svaret på blodprøvene?
 
Melder meg på her for moro skyld, for jeg har en snikende følelse av at jeg kan være gravid... har pcos og er på syklusdag 49 nå, men hadde samleie på dag 41 og kan ha hatt eggløsning da. Eller ikke, hvem vet? :p

Er kvalm og trøtt og har ømme pupper, de samme symptomene jeg hadde forrige gang. Har kjøpt en rfsu tidlig-test og har egentlig lyst til å teste i morgen, for vi skal ut og spise og jeg vil ha vinpakke hvis jeg ikke er gravid :D Men er nok redd det er litt for tidlig å teste da.

Uansett gøy å henge litt med dere igjen, jeg savner det litt fra da jeg var prøver. Og så heier jeg på alle som venter på positiv test neste uke :Heartred
 
Melder meg på her for moro skyld, for jeg har en snikende følelse av at jeg kan være gravid... har pcos og er på syklusdag 49 nå, men hadde samleie på dag 41 og kan ha hatt eggløsning da. Eller ikke, hvem vet? :p

Er kvalm og trøtt og har ømme pupper, de samme symptomene jeg hadde forrige gang. Har kjøpt en rfsu tidlig-test og har egentlig lyst til å teste i morgen, for vi skal ut og spise og jeg vil ha vinpakke hvis jeg ikke er gravid :D Men er nok redd det er litt for tidlig å teste da.

Uansett gøy å henge litt med dere igjen, jeg savner det litt fra da jeg var prøver. Og så heier jeg på alle som venter på positiv test neste uke :Heartred
Åå så spennende! Er nok litt tidlig med test ja, men ikke for det, det er jo mange her som får positive tester veldig tidlig :D (jeg er ikke en av dem).
Var du aktiv på forumet sist også? :)
 
Våknet med mensmurringer og halsbrann idag. Jeg bruker så og si aldri ha halsbrann. Så fikk faktisk opp håpet litt.
Er jo helt forskrudd å bli glad for halsbrann :hilarious:
Har kommet meg til ca 8 dpo.
Flere som har fått noen symptomer som kan være positivt? :)
 
Åå så spennende! Er nok litt tidlig med test ja, men ikke for det, det er jo mange her som får positive tester veldig tidlig :D (jeg er ikke en av dem).
Var du aktiv på forumet sist også? :)
Jaa, spennende :D Jeg var aktiv sist også, vi strevde en del med nummer 1 og trengte hormonhjelp. Så hadde vært artig om vi har fått det til selv nå, selv om jeg egentlig ikke var lysten på ny baby helt enda...
Jeg tester heller ikke tidlig, for jeg orker ikke oppdage de eventuelle kjemiske graviditetene :( Blir bare ekstra skuffende om man får positiv test og så negativ igjen tre dager etterpå!
 
Jaa, spennende :D Jeg var aktiv sist også, vi strevde en del med nummer 1 og trengte hormonhjelp. Så hadde vært artig om vi har fått det til selv nå, selv om jeg egentlig ikke var lysten på ny baby helt enda...
Jeg tester heller ikke tidlig, for jeg orker ikke oppdage de eventuelle kjemiske graviditetene :( Blir bare ekstra skuffende om man får positiv test og så negativ igjen tre dager etterpå!
Har jo hørt historier om at folk som sliter med en baby ikke har noen problemer med å få til neste selv, så krysser fingrene for deet :)
Nei, det er jo ikke moro å vite at man "nesten" var gravid. Men skjønner at noen har behov for å vite det tidlig også. Men hos meg får jeg gjerne ikke positiv før ganske seint, så, liksågreit å vente :)
 
Dere som ikke liker redigering og/eller tidligtesting må se en annen vei nå:hilarious: Dere som er testetøs-medsøstre, jeg vet at dere vil forstå :p

Greia er at jeg skulle jo vente med test til i morgen, men så fant jeg plutselig en bortgjemt tidligtest! Og da ble det liksom som en bonustesting, ikke sant, og den tenkte jeg var helt innafor å ta nå i kveld siden den uansett ikke var medregnet i testeplanen:hilarious::hilarious:

Er jo fortsatt bare 8 dpo, selv om jeg egentlig burde vært 10 dpo etter det som føles som verdens leeengste dag:dead:
 

Vedlegg

  • 66A66E5F-8EB9-44CF-8C90-A92AB59D1319.jpeg
    66A66E5F-8EB9-44CF-8C90-A92AB59D1319.jpeg
    42,6 KB · Visninger: 114
Dere som ikke liker redigering og/eller tidligtesting må se en annen vei nå:hilarious: Dere som er testetøs-medsøstre, jeg vet at dere vil forstå :p

Greia er at jeg skulle jo vente med test til i morgen, men så fant jeg plutselig en bortgjemt tidligtest! Og da ble det liksom som en bonustesting, ikke sant, og den tenkte jeg var helt innafor å ta nå i kveld siden den uansett ikke var medregnet i testeplanen:hilarious::hilarious:

Er jo fortsatt bare 8 dpo, selv om jeg egentlig burde vært 10 dpo etter det som føles som verdens leeengste dag:dead:

Synes jeg kan ane noe..? Men er den linja lysere eller mørkere :scratch
Takk for at du tester, det stiller trangen min noen hakk :king
 
Back
Topp