IKM uke 27 ☀️

Er så spent på neste uke... selv om jeg egentlig ikke våger å tro det skal funke denne gangen heller,pga cystene.... men hun Mette Moen på doktoronline sier at cystene ikke skal hindre graviditet eller noe sånt... men hvorfor sier andre det da... skjønner ikke...
 
Er så spent på neste uke... selv om jeg egentlig ikke våger å tro det skal funke denne gangen heller,pga cystene.... men hun Mette Moen på doktoronline sier at cystene ikke skal hindre graviditet eller noe sånt... men hvorfor sier andre det da... skjønner ikke...

Føler det er sånn med mye jeg, noen mener ett eller annet og så mener noen andre det motsatte. Ikke helt god å bli klok på det [emoji848]
 
Føler det er sånn med mye jeg, noen mener ett eller annet og så mener noen andre det motsatte. Ikke helt god å bli klok på det [emoji848]
Sykt irriterende.. skjønner jo at det kan variere på mye..størrelse,type osv.. men det er så irriterende når ikke det kan være et svar liksom..
 
Spiste sjokoladekake til lunsj, mens mannen fikser badet, og minste ungen "støvsuger" huset. Løper rundt her med er stykke av røret til støvsugeren [emoji14]
 
Spiste sjokoladekake til lunsj, mens mannen fikser badet, og minste ungen "støvsuger" huset. Løper rundt her med er stykke av røret til støvsugeren [emoji14]
Haha jeg spiste pastasalat og karbonader med cola til frokost... nesten så jeg skjemmes..:hilarious:
 
Alt håp er igrunn ute for meg denne pp her :-( mannen reiser søndag morgen, på jobb i to uker! Men jeg er med som heiagjeng for dere andre [emoji1319][emoji1319]
 
SloppyJane - pp ute av tellinga - B 3 - el ca 21/6 - ikm 05/07
 
Da er grapefrukt juicen innkjøpt og vi venter på mandagen :)
1 glass pr dag holder da eller hva tenker dere..?
 
Slo fingeren idag så sinnsykt at det kjentes ut som negelen skulle smelle av! Puls i fingeren i evighet etterpå.. jaja, satte heller igang med å prøve å vaske gammel beis av verandaen, som om det skulle lette humøret!
Nå har jeg så sykt vondt i ryggen, at fingeren er glemt.
 
Slo fingeren idag så sinnsykt at det kjentes ut som negelen skulle smelle av! Puls i fingeren i evighet etterpå.. jaja, satte heller igang med å prøve å vaske gammel beis av verandaen, som om det skulle lette humøret!
Nå har jeg så sykt vondt i ryggen, at fingeren er glemt.
Haha huff...:hilarious: stakar:shy:
 
Back
Topp