IKM uke 26

9 dpo, og strek igjen på eBay test med lys urin!
Tenkte jeg får ta en make sure og, disse har jeg aldri fått strek på, så det demper nok troa litt!

Men så fikk jeg strek der og!!!!:woot::nailbiting:
Utrolig vanskelig å se på bildet her inne, men jeg trenger ikke vende og vri på den i virkeligheten! Kom raskt opp også!
*skjelver*

20190625_090842.jpg
 
Spennende! Jeg klarer ikke se, men jeg har elendig pc-skjerm så jeg kan uansett ikke se en skjit her :p

Hvor tidlig kan man bli kvalm? Jeg har vært mye kvalm de siste dagene. Meh :p Tror jeg holder på å bli tullete, men mest fornuftig er det å vente til i morgen!!! :p
 
Klarte ikke vente lenger!
Holdt meg i 3,5 t! Og det er en strek på denne testen også! Så noe må være på gang!
Kanskje PP8 skulle bli den siste :smiley-angelic001
Den er jo også sterkere enn den til morgenene allerede??

20190625_123558.jpg

20190625_123922.jpg
 
9 dpo, og strek igjen på eBay test med lys urin!
Tenkte jeg får ta en make sure og, disse har jeg aldri fått strek på, så det demper nok troa litt!

Men så fikk jeg strek der og!!!!:woot::nailbiting:
Utrolig vanskelig å se på bildet her inne, men jeg trenger ikke vende og vri på den i virkeligheten! Kom raskt opp også!
*skjelver*

Vis vedlegget 301915
Så spennende!!!! :happy: og lovende :joyful: krysser fingrene herfra!
 
No byrjar eg å kjenne stikkingar nede i magen. Trur eg vanlegvis kjenner det tidlegare i dpo-land, men eg har vore så stiv og støl i rygg, hofte og lår etter jobb i går, at eg har vore litt bedøvd pga det. Ikkje at eg trur det er positivt tegn på noko.. Eg gadd ikkje ta test i dag. Får sjå om eg tar i morgon..
 
Hurra!!!!! <3 Du altså, så mange tester på en dag! :dance018 Men who can blame you med slike resultater!!! :excited001 Første IKM 26'er! Endelig! <3

Ja, ble mange idag! Men når en ikke har hatt en eneste positivt test på 8 mnd, da tror man det ikke føre det er flere tester :hilarious:
 
Du, det unner jeg deg noe så intenst <3
Faktisk mer enn dama til bestekompisen til mannen min, hahaha. Ehm. Helt merkelig. Hormoner og graviditet gjør en litt tullete tror jeg :p

Haha! Så herlig!:angelic::D
Håper du kommer etter inn i Mars 2020!!:signs003
 
Har fulgt med på dere en stund, og ikke turt å skrive inn. Spennende å følge med, og se om jeg kjenner meg igjen i symptomene og tankene deres. Grattis til Luna94, og krysser fingrene for at deg går bra for mange andre og.
Selv er jeg:

Bkno6228372 - 26 - PP3 - B1 - EL 13 Juni - IKM 28Juni

Jeg tok en test i dag på morgenurinen, men jeg greier ikke helt å tro på svaret. For den ser positiv ut?
87CB0FD3-A70B-47FE-BFDA-2D9C2207AF02.jpeg
 
Back
Topp